football360 logo

از شمال تا جنوب؛ تنور رقابت لیگ برتر داغ می‌شود

28 مرداد 1401 ساعت 09:129 نظر
پرونده دومین هفته فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران امشب (جمعه) بسته خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، اختتامیه هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی با انجام تقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار خواهد شد اما پیش از این مسابقه جذاب و مهم که حساس‌ترین مصاف هفته دوم به‌شمار می‌رود، 4 مسابقه در جریان رقابت‌های لیگ برتر به انجام می‌رسد که هر کدام از اهمیت بالایی برخوردارند. رقابت‌های که در سراسر نقشه جغرافیایی فوتبال ایران پیگیری خواهد شد، از نبرد تراکتور - ذوب‌آهن که در شمال غرب ایران برگزار می‌شود و مصاف مس کرمان - پیکان تهران که دلِ کویر به انجام می‌رسد تا دوئل هوادار - نفت مسجدسلیمان که قرار است در پایتخت پیگیری شود و رویارویی صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک که در جنوب ایران این نبرد حساس برگزار خواهد شد.

اولین برد تراکتور با بردیف؟

سرخ‌پوشان تبریزی در اولین گام با هدایت قربان بردیف، در سیرجان زمین‌گیر شده و در مصاف با گل‌گهر نتوانستند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند و مغلوب شاگردان امیر قلعه‌نویی شدند تا فصل برای تراکتوری‌ها با شکست آغاز شود. بعد از باخت در سیرجان، شاگردان بردیف تمرینات آماده‌سازی فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند تا بتوانند اولین دیدار خانگی خود در لیگ بیست‌ودوم را با برد به پایان ببرند.

تراکتوری‌ها از ساعت 18:30 عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز میزبان ذوب‌آهن اصفهان هستند. تیمی که هفته نخست موفق شد با 10 بازیکن مقابل پرسپولیسِ پرستاره مقاومت کند و به امتیازی ارزشمند در ورزشگاه فولادشهر دست یابد و حالا شاگردان تارتار بعد از متوقف‌کردن سرخ‌پوشان پایتخت، در اندیشه کسب امتیاز مقابل سرخ‌پوشان تبریزی هستند و در مقابل، بردیف سودای کسب اولین پیروزی در دوران حضورش در فوتبال ایران را در سر می‌پروراند.

دهه هشتادی‌ها و رویای دومین برد فصل

پیکان تهران اولین تیم برنده در لیگ بیست‌ودوم بود و شاگردان مجتبی حسینی با گلزنی دانیال جهانبخش موفق شدند از سد ملوان بگذرند و فصل جدید لیگ برتر را با کسب 3 امتیاز کامل آغاز کنند. پیکان که با اختلاف نسبت به رقبایش، جوان‌ترین تیم فصل جدید رقابت‌هاست، هفته دوم را هم باید مقابل حریفی تازه لیگ برتری شده برگزار کند و در کرمان، شاگردان حسینی به مصاف مس خواهند رفت.

مسی‌ها در پرگل‌ترین تقابل هفته اول در مسجدسلیمان مغلوب نفت شدند اما نمایش امیدوارکننده شاگردان حسین‌خانی باعث شده تا همگان چشم‌انتظار اولین دیدار خانگی نارنجی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم باشند و دو تیم مس کرمان و پیکان تهران با انگیزه‌هایی متفاوت از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم می‌روند، پیکانی‌ها در سودای دومین برد متوالی خود در فصل جدید هستند و نارنجی‌پوشان کرمانی با انگیزه کسب اولین امتیاز در بازگشت دوباره‌شان به لیگ برتر، پا به میدان مسابقه می‌گذارند.

جدال برنده‌های شگفتی‌ساز در تهران

بنفش‌پوشان تهرانی که با هدایت ساکت الهامی، لیگ بیست‌ودوم را با کسب پیروزی در اراک آغاز کردند، در هفته دوم باید در خانه به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند. شاگردان الهامی که نمایش خوبی در برابر آلومینیوم از خود نشان دادند، حالا برای حفظ روند موفق خود به کسب امتیاز در اولین دیدار خانگی‌شان در فصل جدید لیگ برتر نیاز دارند.

نفتی‌ها با هدایت رضا مهاجری، تهاجمی و کوبنده لیگ بیست‌ودوم را آغاز کردند و موفق شدند با نتیجه پرگل 3 بر 2 از سد مس کرمان بگذرند و بعد از پیروزی در خانه، حالا شاگردان مهاجری در سودای کسب اولین پیروزی بیرون از خانه در فصل جدید لیگ برتر مقابل هوادار هستند و 3 امتیازی بودن دو تیم و انگیزه رسیدن به جمع مدعیان بالای جدولی باعث شده تا نبرد هوادار و نفت مسجدسلیمان جذابیت دوچندانی پیدا کند. مسابقه‌ای که امشب از ساعت 19:30 به میزبانی ورزشگاه پاس‌قوامین تهران آغاز خواهد شد.

پرکاس و رحمتی؛ دوئل سرمربیان جویای‌نام در آبادان

صنعت نفت با هدایت سرمربی جدید خود توانست فصل جدید لیگ برتر را با کسب امتیاز از دربی خوزستان آغاز کند. شاگردان پرکاس با ارائه یک نمایش دفاعی بی‌نقص در مقابل فولادِ پرستاره، توانستند هفته نخست را با امتیاز به پایان ببرند و حالا در اولین میزبانی خود در لیگ بیست‌ودوم به دنبال رسیدن به پیروزی هستند تا بتوانند با سرمربی جویای‌نام خود روند صعودی‌شان را دنبال کنند.

آلومینیوم اراک هم با هدایت مهدی رحمتی، نمایش تهاجمی در هفته اول فصل جدید لیگ برتر داشت اما شاگردان رحمتی در خانه مقابل هوادار تهران مغلوب شدند و پیش از دوئل حیثیتی با پرسپولیس، اراکی‌ها به دنبال کسب 3 امتیاز هستند تا با روحیه‌ای بالا مهیای انجام دیدار حساس مقابل سرخ‌پوشان پایتخت شوند. شاگردان پرکاس و رحمتی امشب (جمعه) و از ساعت 20:30 در ورزشگاه تختی آبادان مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری