football360 logo

اتفاق تلخ برای ستاره جوان؛ «صیادمنش» بازی با اروگوئه و سنگال را از دست داد؟

26 مرداد 1401 ساعت 10:0161 نظر
پدیده جوان فوتبال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حدود 2 ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبال 360، شب گذشته در جریان مسابقه تیم‌های هال‌سیتی و برنلی در هفته چهارم چمپیونشیپ انگلیس، اللهیار صیادمنش ستاره ایرانی هال‌سیتی به مانند دیدارهای اخیرش تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفت و در تلاش بود تا بتواند به عنوان وینگر راست، نقش کلیدی در ترکیب تیمش ایفا کند و بتواند در مسیر رسیدن شاگردان آرولادزه به سومین پیروزی فصل، گره‌گشایی کند اما با بدشانسی صیادمنش از اواسط نیمه دوم از ترکیب هال‌سیتی خارج شد.

ستاره جوان فوتبال ایران در دقیقه 55 از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی‌ها درباره او افزایش پیدا کند. چرا که در اللهیار صیادمنش در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی، در مسابقات پیش‌فصل، چمپیونشیپ و جام اتحادیه انگلیس به ترکیب اصلی هال‌سیتی رسیده بود و قصد داشت تا در اوج آمادگی خود را به جام جهانی برساند اما حالا به نظر می‌رسد همه چیز درباره حضور احتمالی صیادمنش در جام جهانی هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

دوری 6 هفته «اللهیار» از میادین

شوتا آرولادزه سرمربی هال‌سیتی بعد از تساوی شب گذشته تیمش مقابل برنلی در واکنش به مصدومیت اللهیار صیادمنش گفت: «وقتی با آن سرعت می‌دوید و همسترینگ خود را لمس می‌کنید، همه چیز به اندازه کافی مشخص و روشن است. احتمالاً او برای مدتی از میادین دور خواهد بود و بعد از (MR)I به صورت دقیق وضعیت صیادمنش مشخص می‌شود اما این غیبت 5 یا 6 هفته خواهد بود. این بخشی از فوتبال است».

آرولادزه که از ابتدای فصل اعتماد ویژه‌ای به ستاره ایرانی تیمش کرده بود و او را در ترکیب اصلی جای می‌داد، حالا با چالش انتخاب جانشین برای اللهیار صیادمنش با توجه به دوری بلندمدت او از میادین مواجه است.

غایب بزرگ ایران در فیفادی سپتامبر

تیم ملی فوتبال ایران قرار است از اواخر شهریورماه اردوی تدارکاتی خود را به میزبانی اتریش برگزار کند و دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال برای شاگردان اسکوچیچ تدارک دیده شده و با توجه به اینکه اردوی پیش‌رو، آخرین اردوی پیش از آغاز جام جهانی است، بی‌شک کادرفنی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای انتخاب فهرست نفرات نهایی تیم برای حضور در دوحه قطر داشته اما حالا یکی از مهره‌های کلیدی نمی‌تواند همراه شاگردان اسکوچیچ به وین سفر کند.

آرولادزه مدت زمان دوری احتمالی صیادمنش را بین 5 تا 6 هفته تخمین زده که این مسئله نشان می‌دهد ستاره ایرانی تا اوایل مهرماه نمی‌تواند به میادین بازگردد و این مسئله حتی حضور ستاره ایرانی در جام جهانی 2022 قطر را هم تحت‌الشعاع قرار خواهد داد، چرا که بعد از دوری 5 یا 6 هفته‌ای از میادین، اللهیار صیادمنش کار دشواری برای ریکاوری و بازگشت دوباره به میادین دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری