football360 logo

ورنر امیدوار به تکرار روزهای خوب گذشته؛ در رویای به زیر کشیدن بایرن!

28 مرداد 1401 ساعت 02:495 نظر
تیمو ورنر درحالی که در اولین دیدارش موفق به گلزنی برای تیم جدیدش شد، امیدوار است این روند را تا جام‌جهانی ادامه دهد.
به گزارش فوتبال 360، تیمو ورنر که پس از درخشش در لایپزیش راهی چلسی شد تا در بالاترین سطح فوتبال جهان به بازی ادامه دهد، هرگز موفق به تکرار روزهای خوبِ لایپزیش در ترکیب آبی‌های لندن نشد و با وجود گلزنی‌های گاه‌وبی‌گاه، ترجیح داد به لایپزیش بازگردد تا در آستانه جام‌جهانی، جایش را در ترکیب تیم ملی تحت هدایت هانسی فلیک محکم‌تر از گذشته کند.
با آغاز نه چندان مطمئن در بوندس‌لیگا که با 2 تساوی برای لایپزیش همراه بود، آن‌ها دیدار سوپرجام آلمان را مقابل بایرن‌مونیخ واگذار کردند و حالا تیمو ورنر، مهاجمی که ترکیب تیم را دستخوش تغییر کرده تا به میدان رفتنش حتمی باشد، معتقد است اختلاف 4 امتیازی با بایرن و دورتموند در روزهای ابتدایی فصل مهم نیست و لایپزیش توانایی به زیر کشیدن بایرن و دورتموند را در ادامه فصل دارد. او که میهمان پادکستی به میزبانی فلیکس کروس بود، گفت: «قطعاً فتح بوندس‌لیگا با حضور ابرقدرت‌هایی چون بایرن‌مونیخ و دورتموند سخت است اما فوتبال به این دلیل جذابیت دارد که همه تیم‌ها حق دارند برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش کنند».
رویای قهرمانی مجدد در سطح اول
مهاجم آلمانی ادامه داد: «به نظرم لایپزیش این پتانسیل را دارد که در روزهای ادامه فصل، بایرن‌مونیخ و دورتموند را به عنوان تنها تیم‌هایی که تا به حال امتیاز از دست نداده‌اند، به دردسر بیندازد. می‌خواهیم آن‌ها را اذیت کنیم و توانایی‌اش را هم داریم. ما و هم‌تیمی‌هایمان می‌خواهیم به دستاوردهای قابل احترامی برسم و در این راه، قطعاً نیم‌نگاهی  به قهرمانی داریم». ورنر که حدود یک هفته پیش از چلسی به لایپزیش بازگشت در دیدار برابر کلن از ابتدا به میدان رفت و موفق شد گل نخست تیمش را وارد دروازه حریف کند اما در نهایت تیم‌ها به تقسیم امتیازات رضایت دادند. او ادامه داد: «ما از ترکیب خوبی بهره‌مند هستیم و این بسیار قابلیت خوبی است. اگر موفق شویم در یک یا 2 وجه از عملکرد کلی تیممان پیشرفت کنیم، قادر خواهیم بود لیاقتِ لایپزیش را در فصل جاری به همگان اثبات کنیم. اگرچه رویای قهرمانی دوباره در جام حذفی و همچنین فتح بوندس‌لیگا برایمان دور از دسترس نخواهد بود.»
تدسکو به ورنر اعتماد دارد
اهالی زاکسن که با یولیان ناگلزمن به موفقیت‌های جالب توجهی در لیگ قهرمانان اروپا رسیدند، پس از خروج این مربی به مقصد بایرن‌مونیخ در مقطعی به مشکل خوردند اما دومنیکو تدسکو، موفق شد لایپزیش را به خوبی از مسیر بحران عبور دهد و آن‌ها را برای اولین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی جام حذفی برساند. قهرمانی جام حذفی، اولین قهرمانی تاریخ لایپزیش در سطح اول فوتبال آلمان بود؛ تیمی که از سال 2009 تاسیس شده و خیلی زود، رهِ صد ساله را یک شبه طی کرد. آن‌ها روز شنبه میهمان یونیون برلین خواهند بود و ورنر امیدوار است با ادامه روند گلزنی در هفته سوم، تیمش در ریل پیروزی قرار گرفته و هفته به هفته، فاصله را با صدر جدول کاهش دهد. در این راه، ظاهراً سرمربی آلمانی به مهاجم تیمش اطمینان کامل دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری