football360 logo

برنامه‌های رم برای 2 هفته پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی؛ زرد و قرمزِ هارمونیک!

28 مرداد 1401 ساعت 02:394 نظر
تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو تا پایان فرصت نقل‌وانتقالات، باز هم بازیکن به خدمت خواهد گرفت.
به گزارش فوتبال 360، رم پس از قهرمانی در کنفرانس لیگ اروپا یکی از بهترین عملکردها را در نقل‌وانتقالات تابستانی داشت و به جز دیبالا، ستاره‌های دیگری هم به خدمت گرفت. برنامه تقویت آن‌ها در روزهای آینده نیز متوقف نخواهد شد و پیش‌بینی می‌شود جالوروسی، روزهای شلوغی را در ادامه تجربه کنند.
ژوزه مورینیو که موفق شد پس از سال‌ها یک جام قهرمانی معتبر را به ویترین افتخارات گرگ‌ها اضافه کند، شیوه کارش از همان ابتدا مشخص بود و خرید موفق تامی آبراهام، دلیلی شد تا «فریدکین» مالک آمریکایی باشگاه به برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی او اطمینان کند. مورینیو اما در پاسخ به سوالات هواداران، مدعی شد تنها 2 تیم در سری آ، کم‌تر از رم برای جذب بازیکنان هزینه کرده‌اند و سرمربی نام‌آشنا و موفق پرتغالی، نمی‌خواهد فشارها را با دادن القابی چون «کهکشانی» و «مدعی شماره یک قهرمانی» روی تیمش افزایش دهد. به گزارش «کوریره دلواسپورت» عقد قرارداد با واینالدوم، پایان کار پایتخت‌نشینان در نقل‌وانتقالات تابستانی نبوده و آن‌ها در 2 هفته باقی مانده برنامه‌ای ویژه‌ای دارند؛ از خرید قطعی 2 بازیکن تا یک تمدیدی مهم.
خروج شومورودوف، کلید ورود بلوتی
ژوزه مورینیو برای تقویت تیمش، بلوتی، کاپیتان تورینو را مدنظر دارد اما برای به خدمت گرفتن او، گرگ‌ها ابتدا باید تکلیف الدور شومورودوف را مشخص کنند. خروج این بازیکن ازبک یا فلیکس، کلید ورود بلوتی به پایتخت خواهد بود و مدیران رم در نظر دارند بازیکن 27 ساله‌شان را برای ادامه راه به بولونیا بفرستند. از طرف مقابل اما جلب رضایت مدیران روسوبلو و مدیربرنامه‌های شومورودوف برای حضور در سری بی، چندان آسان نخواهد بود. مذاکرات برای فروش فلیکس به سالرنیتانا فعلاً راه به جایی نبرده است. او شخصاً تمایل دارد به مونزا یا کرمونزه بپیوندد و پرداخت دستمزد و مبلغ رضایتنامه‌اش، می‌تواند در این راه نقشی تعیین کننده داشته باشد.
کلایورت در راه انگلیس
جاستین کلایورت در هفته‌های اخیر، مذاکرات رو به پیشرفتی با مدیران فولام داشته است. او شخصاً مایل است تا به لیگ انگلیس بپیوندد اما این انتقال، پروسه‌ای زمان‌بر خواهد بود. تیاگو پینتو در هفته‌های اخیر مذاکراتی با مدیربرنامه‌های «دن اکسل زاگادو» داشته و می‌خواهد این بازیکن 23 ساله فرانسوی را که به صورت آزاد در بازار نقل‌وانتقالات حضور دارد به خدمت بگیرد. او که از سال 2017 در دورتموند حضور داشته، قراردادش با تصمیم مدیران این باشگاه تمدید نشد و رمی‌ها کار چندان سختی برای به خدمت گرفتن او ندارند.
هم‌زیستی با شاگردان سابق در اولدترافورد
ژوزه مورینیو، شخصاً مایل است مدافعان مرکزی منچستریونایتد را به خدمت بگیرد تا پس از ماتیچ، مخیتاریان و اسمالینگ، یک بازیکن دیگر از اولدترافورد برای شاگردی دوباره مرد پرتغالی راهی پایتخت ایتالیا شود. از ویکتور لیندلوف و اریک بایی، به عنوان بازیکنان مدنظر ژوزه در یونایتد نام‌ برده می‌شود و رم تا عقد قرارداد با بایی، فاصله‌ای ندارد. لیندلوف که می‌داند تحت هدایت تن‌هاخ ممکن است کم‌تر به بازی گرفته شود، می‌خواهد یونایتد را ترک کند و درحالی که مدیران منچستر قیمتی به ارزش 15 میلیون پوند روی او گذاشته‌اند، انتقال قرضی به رم می‌تواند گزینه‌ای دو سر برد باشد. قرارداد مدافع سوئدی با شیاطین سرخ تا پایان تابستان 2024 اعتبار دارد.
فرصتی برای لبخندِ زانیولو
رم در روزهای آینده درحالی که کم‌تر از 2 هفته تا پایان پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان فرصت باقی است، باید مسائل پیرامون آمادو دیاوارا و دوید اوژن بوآ را حل کند. مدافع ساحل‌عاجی رم که قراردادش تا 2024 اعتبار دارد، 21 ساله است و تیم‌هایی چون ونتزیا با وجود دستمزد جالب‌توجه‌اش مایل به استخدام او هستند و باید دید در نهایت کدام از این بازیکنان، ادامه فصل را با پیراهن رم به میدان نخواهند رفت. هر دوی آنها ظاهراً تمایلی به تعویض پیراهن ندارند و همین مورد، کار مدیران رم را سخت کرده است. تمدیدی مهمِ رم در فصل جاری به احتمال فراوان نیکولو زانیولوست. رم فاصله‌ای تا فروش او نداشت اما علاقه شخصی مورینیو به ادامه کار با او، گره از کار گشود و تیاگو پینتو در روزهای آینده، برخلاف مواضع گذشته باشگاهش، جلسه‌ای با مدیربرنامه‌های او برگزار خواهد کرد تا رسماً پیشنهاد تمدید قرارداد تا 2026 را به همراه دستمزد سالیانه 4 میلیون یورو به این ایتالیاییِ 23 ساله اما پرحاشیه ارائه کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری