football360 logo

شوک بزرگ تابستان؛ کاسمیرو با 60 میلیون پوند امروز در منچستریونایتد

28 مرداد 1401 ساعت 13:1246 نظر
کاسمیرو، هافبک دفاعی رئال مادرید فاصله‌ای تا پیوستن به منچستریونایتد ندارد.
به گزارش فوتبال 360، منچستریونایتد پس از آغاز فاجعه‌بار فصل، می‌خواهد هرطور شده نقطه ضعفش در پست هافبک تدافعی را برطرف کرده و آن‌ها پس از فرسایشی شدن بیش از حدِ مذاکرات با فرانکی دی‌یونگ، با کاسمیرو به توافق رسیده‌اند.
امروز هافبک برزیلی و پرافتخار رئال مادرید به منچستر خواهد رسید تا تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و قراردادی به مدت 4 سال با شیاطین سرخ به امضا برساند. ارزش این انتقال 59 میلیون پوند تخمین زده می‌شود و یونایتدها در نظر دارند مبلغ پایه قرارداد را روی 50.7 میلیون پوند تنظیم کنند؛ ضمن این که 8.5 میلیون پوند نیز در بندهای پاداش گنجانده خواهد شد. قرارداد کاسمیرو با یونایتد، شامل بند تمدید خودکار به مدت 12 ماه دیگر هم هست و احتمالاً این هافبک برزیلی را تا سال 2027 در منچستریونایتد خواهیم دید.
او به بازی با لیورپول نمی‌رسد
حضور کاسمیرو در دیدار دوشنبه شب مقابل لیورپول بسیار بعید به نظر می‌رسد اما شیاطین سرخ امیدوارند سرانجام از دیدار مقابل ساوتهمپتون چهره‌ای جدید را در کمربند خط میانی‌شان به جز اسکات مک‌تامینی و فرد ببینند. این درحالی است که پیشنهاد 68 میلیون پوندی منچستری‌های برای جذب آنتونی از جانب آژاکس رد شده و درحالی که کروس و مودریچ می‌خواهند در رئال مادرید با حضور در کنار بازیکنان جوانی چون شوامنی، والورده وکاماوینگا، خیال کارلتو را از بابت موفقیت در سال‌های آینده راحت کنند، کاسمیرو ترجیح می‌دهد در سال منتهی به جام‌جهانی راهی تیمی شود که انتخاب شماره یک باقی بماند. منچستریونایتد سال‌هاست از فقدان هافبک تدافعی در ترکیبش رنج می‌برد و رئال مادرید هم  تصمیم نهایی را به شخص کاسمیرو واگذار کرده بود. آن‌ها مشکلی از بابت خروج ستاره تیمشان که در طول چند سال اخیر بیش از 300 مرتبه با پیراهن رئال به میدان رفته، نداشتند.
چهارمین خرید تن‌هاخ، با اصرار باشگاه!
کاسمیرو یکی از بازیکنانی است که با رئال مادرید، 5 مرتبه جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده و پس از کریستین اریکسن، تایرل مالاسیا و لیساندرو مارتینس، چهارمین خرید تابستانی شیاطین سرخ لقب خواهد گرفت. قرمزهای منچستر صدالبته هنوز هم از جذب دی‌یونگ کاملاً منصرف نشده و ورود کاسمیرو، تضمین کننده پایان فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی آن‌ها نیست و گلیزرها که در این تابستان کمی بابرنامه‌تر خرج می‌کنند، پیشنهادی را برای جذب کایسدو از برایتون ارسال کردند. با این حساب، انتقال آدرین ربیو به الدترافورد منتفی است و سران این باشگاه تلاش می‌کنند مهر غیرقابل فروش را از پیشانی یکی از بازیکنان برایتون پاک کند. کایسدو ماه آوریل اولین بازی‌اش را برای برایتون انجام داد و خیلی زود تبدیل به مهره غیرقابل جانشین در تیم تحت هدایت گراهام پاتر شد. کایسدو از آن زمان تا کنون در 12 بازی به میدان رفته و در 10 بازی هم یکی از 11 نفر اصلی بوده است. یونایتد از همان زمانی که کایسدو در فوریه 2021 از باشگاه اکوادوری به برایتون پیوست، تحسین‌کننده این بازیکن به حساب می‌آمد. هرچند استراتژی نقل‌وانتقالاتی برایتون این است که بازیکنانش را در زمانی مناسب و به قیمتی مناسب به فروش برساند.
یک رئالی پرافتخار دیگر در تئاتر رویاها
اما ظاهراً زمان مناسب برای فروس کایسدو از جانب برایتونی‌ها هنوز فرا نرسیده است. در پاسخ به درخواست شفاهی مدیران منچستر، این باشگاه اعلام کرده پس از فروش مارک کوکورلا به چلسی (60 میلیون پوند) و یوس بیسوما به تاتنهام (35 میلیون پوند)، قصد فروش بازیکنی دیگر را ندارند. آنها باید امیدوار باشند به جز کاسمیرو، یک وینگر هم جذب کنند و ورود کاسمیرو به تئاتر رویاها، حداقل می‌تواند یکی از نقاط ضعف شیاطین سرخ را پوشش دهد. کارلوس کاسمیرو سال 2013 از سائوپائولو به تیم دوم رئال مادرید راه یافت و از سال 2015 تا کنون، عضوی از ترکیب تیم اول رئال مادرید بوده است. کاسمیرو سال 2017 نیز موفق شد در جریان دیدار سوپرجام اروپا، گل پبروزی بخش رئال را وارد دروازه منچستریونایتد کند و پیراهن تیم ملی کشورش را  در جام‌جهانی 2018 به تن داشته است. این هافبک تاثیر گذار حالا می‌خواهد جزئی از پروژه اریک تن‌هاخ در یونایتد باشد و شانس حضور در جام‌جهانی را هم از دست ندهد. کاسمیرو در طول 9 سال حضور در رئال مادرید، 3 بار لالیگا را فتح کرد، 5 بار جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد، سال 2014 فاتح جام حذفی اسپانیا لقب گرفت و به علاوه 3 قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، ویترین افتخاراتش 3 سوپرجام اسپانیا و 3 سوپرجام اروپا را هم به خود می‌بیند. قهرمانی کوپا آمریکا 2019 مهم‌ترین دستاورد ورزشی کاسمیرو در پیراهن تیم ملی به حساب می‌آید. او حالا در تئاتر رویاها، به همبازیان سابقش، کریستیانو رونالدو و رافائل واران خواهد پیوست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری