football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، سه‌شنبه 9 آوریل؛ چشمک ستاره نراتزوری در آسمان ایتالیا

21 فروردین 1403 ساعت 15:372 نظر
دیدارهای این مرحله لیگ قهرمانان اروپا، برای کسب سهمیه پنجم ایتالیا بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
به گزارش فوتبال 360، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور 8 تیم از سه‌شنبه شب آغاز خواهد شد و در شرایطی که منچسترسیتی به مصاف رئال مادرید می‌رود، آرسنال برای گرفتن انتقام از بایرن‌مونیخ پذیرایی خواهد کرد.
فرداشب نیز بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، همزمان با دورتموند و اتلتیکومادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت که انجام دیدارهای هیجان‌انگیز اروپایی، میانه هفته جذابی را برای هواداران فوتبال به ارمغان خواهد آورد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
این سومین مرتبه در 3 فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپاست که رئال مادرید و منچسترسیتی به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این دیدار، گام بلندی به سمت فینالیست شدن برخواهد داشت. ضمن اینکه پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی از حیث رکوردهای شخصی نیز پیروزی در این دیدار برایشان حائز اهمیت خواهد بود.
نشریه میرر در واکنش به تصمیم رئال مادرید مبنی بر بستن سقف استادیوم خانگی همزمان با انجام دیدار، شانس منچسترسیتی برای موفقیت مقابل این تیم و فشار هوادارانش را اندک توصیف کرده و اشاره داشته باشگاه رئال مادرید مجوز انجام این کار را از اتحادیه فوتبال اروپا دریافت کرده است.

دیلی اکسپرس، باتوجه به حواشی بازی گذشته دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا که منجر به فینالیست شدن منچسترسیتی شد، از قول ارلینگ هالند خطاب به آنتونیو رودیگر هشدار داده به مهاجم سیتیزن‌ها نزدیک نشود.
در بخش دیگر نیز این نشریه نوشته است: «آرتتا برای گذر از سد بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، به انتظار جادوی برخی بازیکنانش است.»

استار اسپورت به کسر امتیاز دوباره از اورتون در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داده و از تیتر «جهنمِ رودی» برای توصیف مصاف امشب هالند و رودیگر در سانتیاگو برنابئو استفاده برده است.

دیلی تلگراف ضمن اشاره به سقوط اورتون به رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از کسر امتیاز، با انتشار تصویر هری کین در پیراهن مونیخ و ضمن اشاره به سابقه رویارویی کاپیتان تیم ملی انگلیس با آرسنال، زمانی که پیراهن تاتنهام را بر تن داشته، نوشته است: «ببینید چه کسی به لندن بازگشته است؟»

اکیپ فرانسه مصاف فرداشب بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را فراتر از یک رقابت ساده فوتبالی توصیف کرده است. اکیپ انتظار برتری قاطع بارسلونا مقابل تیمی را دارد که سال 2017 اسیر بازگشت معجزه‌وار بلوگرانا در نوکمپ شد و زمانی که انریکه سرمربی تیم رقیب بود، بارسلونا با 6 گل پاریس را در هم کوبید.

مارکای اسپانیا به استقبال مصاف رئال مادرید و منچسترسیتی رفته است.

آ اس از تیتر «شجاعت و شخصیت» در توصیف مصاف امشب ستارگان دو تیم استفاده برده است که اشاره داشته نبوغ هالند و دی‌بروینه، از طرف مقابل استعداد بلینگام و وینی جونیور برای تعیین سرنوشت این دیدار حائز اهمیت خواهد بود.

اسپورت بارسلون از پپ گواردیولا در مصاف امشب منچسترسیتی مقابل رئال مادرید حمایت کرده است که پیش از دیدار گفته نباید به انتظار تصمیم رئال مادرید در این دیدار نشسته و باید سبک بازی‌شان را به میزبان تحمیل کنند تا پسران کارلتو از بابت پافشاری سیتیزن‌ها نسبت به گلزنی در این دیدار اطمینان حاضل کرده و برنامه‌هایشان تحت تاثیر قرار گیرد.
این نشریه همچنین مصاحبه عثمان دمبله، بازیکن سابق بارسلونا که فرداشب مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد را بازتاب داده است که گفته از بارسلونا نکات بسیار زیادی را آموخته است.
اسپورت همچنین اشاره داشته امباپه خطرناک‌ترین بازیکن مقابل تراشتگن بوده که ستاره فرانسوی در تنها 2 بازی 4 گل وارد دروازه بارسلونا کرده است و هر 4 گل را سنگربان آلمانی بارسلونا از او دریافت کرده است.

اسپورت همچنین به تمایل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال مبنی بر صعود به نیمه‌نهایی اشاره داشته که طلسم 15 ساله را بشکند. آخرین باری که آرسنال از مرحله یک چهارم نهایی پا را فراتر گذاشته، این تیم توسط منچستریونایتد در فصل 09-2008 از فینالیست شدن محروم مانده است.

اوژوگو پرتغال اشاره داشته عدم موفقیت پورتو در نایب قهرمانی لیگ پرتغال پس از نابود شدن رویای قهرمانی، ضرر 30 میلیون یورویی به باشگاه خواهد زد زیرا اژدهایان شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد و حضور در لیگ اروپا، برنامه‌های اقتصادی باشگاه را دچار زیان خواهد کرد.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت پیروزی اینتر بر اودینزه به لطف گل دیرهنگام فراتسی را بازتاب داده است و ضمن انتخاب تیتر «چشمک ستاره اینتر در آسمان فوتبال ایتالیا» اشاره داشته که اینتر با غلبه بر میلان در داربی دلامادونینا و حتی کسب تساوی در آن دیدار نیز قادر خواهد بود قهرمانی‌اش را رسمیت بخشیده و مقابل چشمان رقیب همشهری و انبوه تماشاگرانش جشن قهرمانی بگیرد.
گاتزتا همچنین از هم‌اکنون به استقبال مصاف سرنوشت‌ساز رم و میلان در لیگ اروپا رفته است که تیتر «این جام برای من است!» را در توصیف شرایط پیولی و دروسی انتخاب کرده است.

کوریره دلوسپرت مصاف بلینگام و هالند در دیدار امشب را رقابتی به ارزش فتح یک توپ طلا عنوان داده است و همچنین اشاره داشته دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا، برای تعیین شانس فوتبال ایتالیا جهت برخورداری از سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حائز اهمیت است.

توتوسپرت نیز نسبت به پیروزی یوونتوس مقابل فیورنتینا اشاره داشته تیم الگری پس از بیدار شدن از خواب زمستانی، هم سرنوشت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خودش می‌بیند و هم برای بازپس گیری رتبه دوم جدول از میلان تلاش خواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری