football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 11 آوریل؛ رودری درخواست مرخصی کرد!

23 فروردین 1403 ساعت 15:112 نظر
مصاف میلان و رم در لیگ اروپا، کمینه 160 گل ارزش خواهد داشت.
به گزارش فوتبال 360، پیروزی بارسلونا و اتلتیکومادرید بر حریفانشان در لیگ قهرمانان اروپا، توفیق تیم‌های اسپانیایی پس از سال‌ها در سطح اول رقابت‌های باشگاهی قاره سبز بود.
باتوجه به تساوی حساس رئال مادرید و منچسترسیتی در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، همزمان 3 تیم اسپانیایی با آغاز دور برگشت مسابقات شانس حضور در جمع 4 تیم برتر مسابقات را خواهند داشت.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
بیشترین شانس صعود به نیمه‌نهایی از میان تیم‌های اسپانیایی برای بارسلونا خواهد بود که پس از برتری در پاریس، باید میزبان رقیب در استادیوم خانگی‌اش باشد و پس از بارسلونا نیز 2 تیم مادریدی، رئال و اتلتیکو شانس صعود را در اختیار خود خواهند داشت.
نشریه مارکا با اشاره به توفیق اتلتیکو و بارسلونا، تیتر «چه شب باشکوهی!» را انتخاب کرده و نتایج لیگ قهرمانان اروپا را بازتاب داده است.

آ اس در واکنش به همین مهم، عنوان «لیگ قهرمانان اروپا» را به «لالیگای قهرمانان اروپا» تغییر داده است.

اسپورت بارسلون نیز نمایش قهرمانانه پسران ژاوی در خانه پاری‌سن‌ژرمن را «فتح خشونت‌بار پایتخت فرانسه» عنوان داده است که در بازی برگشت امیدوار به کسب جواز صعود مقابل یکی از متمول‌ترین تیم‌های اروپا خواهند ماند.

اکیپ فرانسه با انتشار تصویر درمانده کیلیان امباپه، در واکنش به اوضاع پاری‌سن‌ژرمن لزوم «خارج شدن از سراشیبی سقوط» را به شاگردان انریکه یادآور شده است که قافیه پیش‌روی در لیگ قهرمانان اروپا را بار دیگر در حال باختن هستند.

استار اسپورت به استقبال مصاف لیورپول و آتالانتا در لیگ اروپا رفته که دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را آغاز خواهند کرد و در این بازی، لیورپول میزبان خواهد بود.
این نشریه اشاره داشته که یورگن کلوپ نسبت به اعتراض هواداران به گرانی قیمت بلیت‌های بازی امشب برای حضور در آنفیلد اطلاع دارد اما از هواداران خواسته با حفظ اتحاد، در این مسیر فداکاری کنند.

میرر پس از مصاف نفس‌گیر رئال مادرید و منچسترسیتی، اشاره داشته رودری که ستاره بی‌چون و چرای فصل جاری سیتیزن‌ها و مهره‌ای غیر قابل جایگزین برای تیم پپ بوده، از پپ گواردیولا درخواست استراحت کرده است تا ضمن غیبت در بازی لیگ برتری مقابل لوتون، آماده به میدان رفتن در مصاف دور برگشت لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید شود.

کیکر آلمان، با انتشار تیتر «رویا هنوز برای دورتموند نمرده است!» اشاره داشته که شاگردان ترزیچ امید به صعود پس از غلبه حداقلی بر اتلتیکومادرید در وستفالن خواهند داشت.

در ایتالیا، نشریه گاتزتا دلوسپرت مصاف امشب میلان و رم در دور رفت لیگ اروپا را «ابر مصاف هیجان‌انگیز تمام ایتالیایی» عنوان داده و اشاره داشته است امید پیولی و دروسی برای کسب پیروزی در این دیدار، به زوج لیائو-ژیرو و دیبالا-لوکاکو خواهد بود که تجربه‌شان نسبت به سایر بازیکنان از حیث حضور در مسابقات بزرگ، بیشتر بوده است.

گاتزتا همچنین به جمله کلوپ مبنی بر «مصاف با تیم‌های ایتالیایی همواره دشوار است!» اشاره داشته و در بخش دیگر نوشته است: «کارلوس تبس نسبت به بازگشت آنتونیو کونته به‌عنوان سرمربی یوونتوس بسیار هیجان زده است.»

کوریره دلوسپرت تیتر «گرگ‌ها در سن‌سیرو» را در آستانه مصاف رم و میلان انتخاب کرده است. این نشریه همچنین اشاره داشته میلان و رم در رقابت‌های فصل جاری، به ترتیب 84 و 76 گل به ثمر رسانده‌اند و همین مهم باعث شده مصاف امشب آنها ارزش حداقل 160 گل را داشته باشد.

توتوسپرت هم پس از ارائه نمایش جذاب از جانب یوونتوس برای اعاده حیثیت در کورس کسب سهمیه، ماموریت جونتولی برای انتخاب ترکیب برنده و تغییر نسل یوونتوس را از هم‌اکنون آغاز شده خوانده و اشاره داشته مدیر ورزشی جدید یوونتوس، باید در نخستین گام به مذاکره با بازیکنانی چون فلیپه اندرسون، متیا زاکانی، کوپمینرس و... بپردازد تا تیمی آماده مصاف در لیگ قهرمانان اروپا به سرمربی فصل آینده یوونتوس تحویل دهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری