football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، جمعه 12 آوریل؛ افسانه «لا دئا» در آنفیلد

24 فروردین 1403 ساعت 17:296 نظر
آتالانتا برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا، کار چندان دشواری در خانه نخواهد داشت.
به گزارش فوتبال 360، برگزاری بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، نتایج جالب‌توجهی را در بر داشت و در شرایطی که لورکوزن 80 دقیقه راهی به سمت دروازه وستهام نیافته بود، در نهایت با 2 گل از سد رقیب سرسخت انگلیسی گذشت تا دستاوردی برای دفاع کردن در لندن داشته باشد.
در دیگر دیدار، بنفیکا پرتغال موفق شد با غلبه بر مارسی، نماینده فرانسه را از خانه‌اش با شکست بدرقه کند تا در بازی برگشت به میزبانی ولودروم، امید به مقاومت در خانه حریف و صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا داشته باشد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
شگفتی بزرگ در مصاف لیورپول رخ داد. درحالی که میلان در خانه‌اش با یک گل مغلوب رم در مصاف تمام ایتالیایی شد، لیورپول در قامت مدعی شماره یک قهرمانی این رقابت‌ها در خانه از آتالانتا 3 گل دریافت کرد و زمانی که یورگن کلوپ در نیمه دوم تصمیم گرفت به بازیکنان ترکیب اصلی‌اش بازی دهد، کار از کار گذشته بود.
قرمزهای آنفیلد در واپسین فصل حضور یورگن کلوپ، برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا باید در برگامو ماموریتی بسیار دشوار را انجام دهند و با اختلاف حداقل 3 گل، تیم ایتالیایی را در خانه‌اش شکست دهند. در همین رابطه، نشریه دیلی اکسپرس تیتر «وحشت اسکاما در آنفیلد» را انتخاب کرده و اشاره داشته است بریس جیانلوکا اسکاماکا، امیدهای لیورپول برای پیش‌روی در لیگ اروپا را بسیار کمرنگ کرد.

سان برافراشته شدن پرچم‌های سرخ انتقاد به عملکرد پسران کلوپ در این دیدار خانگی و حساس را برجسته کرده و از تیتر «زنگ خطر» استفاده برده است.

اکیپ، به شکست تیم‌های فرانسوی مارسی و لیل در لیگ اروپا و کنفرانس لیگ فوتبال اروپا اشاره داشته که در بازی‌های برگشت باید مقابل حریفانشان یک گل خورده را جبران کنند.

مارکا و آ اس، جشن باشکوه بیلبائو پس از قهرمانی در جام حذفی فوتبال اسپانیا با هواداران روی آب و به لطف کشتی و قایق‌رانی را به نمایش گذاشته‌اند.



اسپورت اشاره داشته در اردوگاه بارسلونا، امیدها به عملکرد تیم تحت هدایت ژاوی پس از پیروزی مقابل پاریس در پارک دو پرنس و حضور در رتبه دوم جدول لالیگا افزایش یافته است و جملگی برای تغییر نظر ژاوی نسبت به استعفا در پایان فصل تلاش می‌کنند.

اوژوگو پرتغال، پیروزی بنفیکا در لیگ اروپا مقابل مارسی را بازتاب داده است.

در ایتالیا نیز گاتزتا دلوسپرت در واکنش به پیروزی تاریخی آتالانتا مقابل لیورپول در آنفیلد، تیتر «افسانه الهه جادویی در مرسی‌ساید» را انتخاب کرده است.

این نشریه همچنین به شکست میلان مقابل رم واکنش داشته و نوشته است: «کلوپ به خوبی می‌داند آتالانتا شایستگی فتح جام اروپایی را خواهد داشت و اکنون تنها یک گام تا حضور در نیمه‌نهایی فاصله دارد.»

کوریره دلوسپرت به تساوی بدون گل فیورنتینا در کنفرانس لیگ اشاره داشته و در رابطه با پیروزی رم در سن‌سیرو، تیتر «جادویی» را انتخاب کرده است.

توتوسپرت به استقبال داربی تورین رفته و در این مسیر، تقش فدریکو گاتی را برجسته کرده است که این مدافع گلزن در ترکیب فصل جاری یوونتوس، حضور در داربی را تجربه خواهد کرد و ضمن نفس‌گیر خواندن این تجربه، از این بابت بسیار هیجان‌زده خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری