football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه 10 آوریل؛ انقلاب تابستانه روی نیمکت تیم‌های ایتالیایی

22 فروردین 1403 ساعت 14:36
7 از 10 تیم نیمه بالایی جدول رده‌بندی سری آ در آستانه تغییر سرمربی هستند.
به گزارش فوتبال 360، تساوی در دو دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا، سرنوشت صعود رئال مادرید، منچسترسیتی، آرسنال و بایرن‌مونیخ به جمع 4 تیم برتر مسابقات را به بازی دور برگشت کشید تا هر 4 تیم امیدوار به صعود به نیمه‌نهایی باقی بمانند.
در مجموع 2 دیدار از شب نخست دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 10 گل به ثمر رسید تا هواداران فوتبال از بابت همزمانی دو دیدار جذاب دراین مرحله نسبت به برنامه‌ریزی اتحادیه فوتبال اروپا انتقاد داشته باشند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید مطابق انتظار باز هم پر گل و جذاب از آب درآمد تا بسیاری این دیدار را مهر تاییدی بر ادعای «فینال زودرس» بدانند. در آن دیدار نکته‌ای که کمی هواداران سیتی را نگران کرد، مصدومیت خفیف فیل فودن بود که او را مجبور به خروج از میدان ساخت.
نشریه میرر در همین رابطه، به گلزنی دوباره هری کین مقابل آرسنال اشاره داشته و در بخش دیگر، نمایش جذاب منچسترسیتی و رئال مادرید را «تئاتری جذاب با نمایش 6 گل» عنوان داده است.

استار اسپورت ضمن اشاره به تساوی جذاب رئال و منچسترسیتی، در رابطه با تساوی بایرن‌مونیخ و آرسنال به میزبانی امارات تیتر «لذت و کین!» را انتخاب کرده است.

دیلی میل نیز با جمله «اوه! عجب شبی!» نسبت به هیجان‌زدگی از بابت تساوی آرسنال و بایرن‌مونیخ واکنش نشان داده است.

اکیپ فرانسه به استقبال مصاف حساس پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا رفته که امشب پاریس میزبان پسران ژاوی خواهد بود.

نشریه مارکای اسپانیا باتوجه به شانس بازگشت در بازی دور برگشت برای رئال مادرید، ضمن تمجید از نمایش پسران کارلتو در بازی دور رفت، تیتر «چه بازگشتی انتظار ما را می‌کشد!» را انتخاب کرده است.

آ اس، در همین رابطه تیتر «نبرد موشک‌ها» را منتشر کرده است.

نشریه اسپورت نوشته است: «پپ در قامت سرمربی منچسترسیتی، مادرید را زنده و امیدوار ترک کرد!»

موندو دپورتیوو نیز به استقبال هیجان داغ بازی امشب میان بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن رفته است که مصاف استاد و شاگرد روی نیمکت دو تیم، بخش هیجان‌انگیز ماجراست.

بیلت آلمان با انتشار تصویر مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ، بار دیگر برنامه‌های باشگاه در تابستان پیش رو را یادآور شده است.

گاتزتا دلوسپرت در ایتالیا، مصاف تمام ایتالیایی میلان و رم را پوشش داده و یک روز مانده به آغاز دیدار، به استقبالش رفته است که در این باره اذعان داشته: «مربی پیروز در این دیدار، ضمانت بقا روی نیمکت تیمش در فصل آینده را دریافت خواهد کرد.»

ایل رومانیستا با انتشار تیتر «موقعیت برابر» به استقبال این مصاف حساس در لیگ اروپا رفته است.

کوریره دلوسپرت دو راهی یوونتوس برای انتخاب تیاگو موتا و آنتونیو کونته برای جانشینی مکس الگری را برجسته کرده است و اشاره داشته 7 از 10 تیم نیمه بالایی جدول رده‌بندی سری آ، در آستانه تغییر سرمربی هستند.

کوریره در این رابطه یادداشتی منتشر کرده و بررسی داشته که چگونه چنین نقل و انتقالاتی در آستانه رخ دادن هستند.

توتوسپرت هم در یادداشت ویژه، شرایط جذب متیا زاکانی را یادآور شده و اشاره داشته تماس یوونتوس برای جذب این بازیکن با مدیربرنامه‌هایش برقرار شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری