football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 13 آوریل؛ تن‌هاخ و معضل بازیکن شماره 9

25 فروردین 1403 ساعت 14:47
اریک تن‌هاخ از مدیران باشگاه درخواست جذب یک مهاجم کلاسیک را دارد.
به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دور رفت بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در مرحله یک چهارم نهایی که مدعیان قهرمانی در این مسابقات عملکرد متفاوتی داشتند، امروز از سر گرفته خواهد شد.
منچسترسیتی و آرسنال پس از تساوی در لیگ قهرمانان اروپا، به ترتیب امروز و فردا مقابل لوتون و استون‌ویلا به میدان خواهند رفت و لیورپول که شکست سنگین خانگی را تجربه کرد، پیش از سفر به برگامو از کریستال‌پالاس پذیرایی می‌کند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در سری آ فوتبال ایتالیا نیز میلان و اینتر یکشنبه به مصاف حریفان خواهند رفت که این واپسین بخت روسونری برای کشیده نشدن جشن قهرمانی به داربی شهر میلان در هفته آینده خواهد بود. اینتر از کالیاری پذیرایی خواهد کرد و میلان میهمان ساسولو خواهد بود که در آستانه داربی، نتایج هر دو تیم برای یکدیگر حائز اهمیت خواهد بود.
نشریه گاتزتا دلوسپرت در همین رابطه مصاحبه اختصاصی با باستونی ترتیب داده که ستاره اینتر در این مصاحبه اذعان داشته است اینتر از فصل جاری فوتبال ایتالیا همه چیز را می‌خواهد و علاوه بر فتح داربی، اشاره داشته لذت الصاق ستاره دوم به لوگو در برابر چشمان رقیب همشهری لذتی دو چندان خواهد داشت.
اینتر در صورت پیروزی مقابل میلان در دیدار هفته آینده، اگر این هفته هر دو تیم پیروز باشند، برای پنجمین دیدار متوالی داربی را فتح خواهد کرد و قهرمانی‌اش مقابل روسونری و پیش چشمان هواداران میلان قطعی خواهد شد.

کوریره دلوسپرت اشاره داشته در صورتی که آتالانتا در لیگ اروپا و فیورنتینا در کنفرانس لیگ اروپا به نیمه‌نهایی صعود کنند، برای فصل آینده 5 سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از سری آ تضمین خواهد شد و تیم رتبه پنجم این جدول رده‌بندی نیز سهمیه را دریافت خواهد کرد.

توتوسپرت مصاف تورینو با یوونتوس را «داربی به صرف کسب سهمیه» خوانده و اشاره داشته است تورینو امید به اتمام فصل در رتبه پنجم خواهد داشت و در شرایطی که فاصله‌اش با رتبه پنجم 11 امتیاز است، پیروزی در داربی تورین این مهم را نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

اسپورت چاپ بارسلون، با انتشار تصویر کارلو آنچلوتی و ژاوی، وعده داده این دو سرمربی سربلند در لیگ قهرمانان اروپا برای تزریق هیجان به لالیگا آماده هستند و تیم‌هایشان در آستانه مصاف دور برگشت لیگ قهرمانان، باید به ترتیب به مصاف مایورکا و کادیس بروند.
فاصله رئال مادرید با بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی لالیگا اسپانیا، بیش از 8 امتیاز نیست و نکته جالب توجه اینجاست بارسلونا هفته آینده میهمان رئال مادرید در ال‌کلاسیکو خواهد بود و امیدهایش هرگز نسبت به قهرمانی در لالیگا از میان نرفته است.

مارکا با انتشار طرح گرافیکی از تیم‌های اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا، برنامه‌شان برای به میدان رفتن در لالیگا را پوشش داده که در این میان، اتلتیکو مادرید نیز به مصاف جیرونا خواهد رفت.

آ اس نیز نسبت به تکمیل تحقیقات علیه پدرو روچا، تنها کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا واکنش نشان داده است.

نشریه میرر مصاحبه اریک تن‌هاخ مبنی بر درخواست جذب مهاجم شماره 9 را پوشش داده است و در بخش دیگر، مصاحبه پپ را بازتاب داده است که اذعان داشته اگر رودری نیاز به استراحت داشته باشد، از او مقابل لوتون بازی نخواهد گرفت.

دیلی اکسپرس نیز به همین صحبت‌های پپ واکنش نشان داده و نوشته است پپ از فرصتِ نفس کشیدن به رودری دادن استقبال می‌کند.

این هافبک اسپانیایی، مهره جدایی ناپذیر از ترکیب مدافع عنوان قهرمانی بوده که اشتباهاتش در دیدار مقابل کریستال‌پالاس، بیش از پیش به چشم آمد و ردپای خستگی‌اش از بابت پشت سر گذاشتن فصل فرسایشی مقابل رئال مادرید نیز مشهود بود.

استار اسپورت ضمن اشاره به اوضاع خط حمله منچستریونایتد که به جز هویلوند، راشفورد و مارسیال را هم به خود می‌بیند، نوشته است اریک تن‌هاخ بهبود در فاز تهاجمی تیمش برای فصل آینده را نیاز اصلی می‌بیند.
منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بیش از آنکه گل زده باشد، گل خورده و تفاضل گلش در جدول رده‌بندی همراه با وستهام در میان تیم‌های نیمه بالایی جدول منفی است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری