football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 14 آوریل؛ دزدی بزرگ از یاران طارمی!

26 فروردین 1403 ساعت 16:27
مهدی طارمی با وجود گلزنی، به عدم اعلام پنالتی به سود تیمش معترض بود.
به گزارش فوتبال 360، پیروزی پر گل منچسترسیتی بر لوتون تاون، در غیاب مهره‌هایی چون فیل فودن و رودری، این تیم را بار دیگر به صدر جدول رساند تا شاگردان پپ پس از مدت‌ها حضور در صدر جدول لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده و امید به توقف آرسنال و لیورپول داشته باشند تا در صدر جدول باقی بمانند.
امروز آرسنال و لیورپول به ترتیب به مصاف استون‌ویلا و کریستال‌پالاس خواهند رفت تا معادلات جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس تغییر نکند و در سری آ فوتبال ایتالیا نیز میلان و اینتر به مصاف رقبا خواهند رفت.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
امشب همچنین لورکوزن برای رسمیت بخشیدن به نخستین قهرمانی‌اش در تاریخ بوندسلیگا، لحظه‌شماری کرده و در خانه از وردربرمن پذیرایی می‌کند تا سلطه 11 ساله بایرن‌‎مونیخ بر فوتبال آلمان سرانجام رسماً از میان برداشته شود.
نشریه میرر در واکنش به فرار شیاطین سرخ از شکست مقابل بورنموث، تیتر «شیاطین بلنداقبال» را برگزیده و اشاره داشته به لطف تشخیص کمک داور ویدیویی در واپسین ثانیه‌های دیدار مبنی بر عدم اعلام پنالتی، یونایتد به سختی یک امتیاز دشت کرد تا از شکست تاتنهام مقابل نیوکاسل هیچ بهره‌ای نبرده باشد.
در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، با پیروزی نیوکاسل مقابل تاتنهام کلاغ‌ها به رتبه ششم صعود کرده و یک گام به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در دومین فصل متوالی نزدیک‌تر شدند.

استار اسپورت به تمایل منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن ایوان تونی، مهاجم برنتفورد به‌عنوان مهاجم شماره 9 ترکیب اشاره داشته و نوشته است نکته جالب توجه، باقی ماندن کمتر از 12 ماه تا پایان قرارداد تونی با باشگاهش است و این آخرین بخت باشگاه انگلیسی برای به فروش رساندن مهاجمش خواهد بود.

دیلی اکسپرس بازگشت منچسترسیتی به صدر جدول لیگ برتر انگلیس پس از 5 ماه به لطف برتری مقابل لوتون را بازتاب داده است.

سان با انتشار تصویر اریک تن‌هاخ تصمیم عجیب گروه داوری مبنی بر عدم اعلام پنالتی به سود بورنموث را بررسی کرده است.

اکیپ فرانسه به استقبال مصاف لیون و برست رفته که در لیگ یک فرانسه، لیون برای صعود به رتبه هفتم جدول رده‌بندی تلاش می‌کند و برست نمی‌خواهد رتبه دوم جدول را در خطر از دست رفتن ببیند.

جراید اسپانیایی به نوبه خود، پیروزی رئال مادرید و بارسلونا بر حریفانشان در مسابقات لالیگا، در آستانه دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا را بازتاب داده‌اند.





اوژوگو پرتغال با انتشار تصویر مهدی طارمی که پس از مدت‌ها پایش به گلزنی در ترکیب پورتو باز شد، نوشته است: «پورتو برای سومین بازی متوالی در لیگ موفق به کسب پیروزی نشد و اگرچه به تساوی 2-2 رضایت داد اما طارمی، گلزن پورتو در این دیدار اعتقاد به خطای پنالتی داشت که به سود تیمش اعلام نشده و کمپ پورتو این مهم را یک دزدی آشکار علیه اژدهایان در مسیر کسب سهمیه می‌دانند.»

در جدول رده‌بندی لیگ پرتغال، پورتو اگرچه شانس رسیدن به رتبه‌های اول و دوم را ندارد اما با براگا هم‌امتیاز شده و به از دست دادن رتبه سوم جدول نیز بسیار نزدیک است. در هفته پایانی، مصاف رو در روی پورتو با براگا به میزبانی براگا، به احتمال فراوان تکلیف سهمیه اروپایی پرتغال برای فصل آینده را مشخص خواهد کرد.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به استقبال جشن قهرمانی اینتر رفته که به احتمال فراوان کمتر از 180 دقیقه تا برگزاری آن باقی مانده است و گاتزتا نوشته امروز استادیوم سن‌سیرو لبریز از هواداران اینتر خواهد شد تا به استقبال جشن قهرمانی همزمان با برگزاری داربی میلان بروند.

کوریره دلوسپرت تساوی در داربی تورین را برجسته کرده است که بدون به ثمر رسیدن گل به اتمام رسید اما بازهم تورینو موفق به غلبه بر رقیب همشهری نشد.

توتوسپرت نیز این تساوی نا امید کننده برای شهر تورین را بیش از آنکه برای تورینو کارآمد بداند، آن را به سود یوونتوس در جدول رده‌بندی لیگ ایتالیا به حساب آورده است. در جدول رده‌بندی سری آ، رم شانس کاهش فاصله تا رتبه چهارم را دارد و بولونیا شانس نزدیک‌تر شدن به یوونتوس در رتبه سوم جدول را به تبع تساوی مقابل مونزا از دست داد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری