football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، دوشنبه 15 آوریل؛ مدهوشی به وقت هفته سی‌ودوم

27 فروردین 1403 ساعت 19:203 نظر
اینتر تنها یک پیروزی مقابل میلان تا برگزاری جشن قهرمانی فاصله دارد.
به گزارش فوتبال 360، شکست لیورپول و آرسنال در یک روز، منچسترسیتی که به صدر جدول رسیده بود را با اختلاف 2 امتیاز در صدر جدول نگه داشت و بر خلاف صحبت‌های پپ که اذعان داشته بود «سرنوشت قهرمانی دیگر در دستان ما نیست»، از این لحظه به بعد سرنوشت دفاع از عنوان قهرمانی را صرفاً باید در دستان پپ ببینیم.
منچسترسیتی از این پس مسیر چندان دشواری را پیش روی خود برای دفاع موفق از عنوان قهرمانی پیش روی خود نخواهد دید و تنها 6 هفته تا تاریخ‌سازی و تبدیل شدن به نخستین تیم تاریخ فوتبال انگلیس با 4 قهرمانی متوالی در لیگ برتر فاصله دارد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در سری آ فوتبال ایتالیا، اوضاع باب میل اینتر پیش رفت تا فضا برای برگزاری جشن قهرمانی همزمان با برتری در داربی دلامدونینا مهیا بوده و شاگردان اینزاگی با تنها یک برد دیگر موفق به فتح اسکودتوی شماره 20 شوند.
نشریه میرر چاپ روز دوشنبه را به پوشش کورس قهرمانی لیگ برتر اختصاص داد و در این باره تیتر «مدهوشی به وقت یکشنبه» را به چاپ رساند که اشاره به شکست همزمان آرسنال و لیورپول برای عقب افتادن از کورس قهرمانی لیگ برتر دارد.
میرر در بخش دیگر، یادداشتی با این محتوا به چاپ رسانده است که «آیا تن‌هاخ این بار تصمیم به تنبیه الخاندرو گارناچو دارد؟!»

تیتر انتخابی نشریه استار اسپورت در توصیف اوضاع لیورپول و آرسنال در رقابت با منچسترسیتی، «دو کله پوک» بوده است و اشاره داشته روز گذشته برای پپ گواردیولا، بهترین یکشنبه دوران حرفه‌ای بوده است.

سان نوشته: «از این پس همه چیز به عملکرد تو بستگی دارد؛ آقای پپ!»

دیلی اکسپرس نیز واکنشی به جز به جا ماندن آرسنال و لیورپول از کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس نداشته است.

در فرانسه، نشریه اکیپ مصاف جذاب لیون و برست را پوشش داده که دو تیم پس از یک بازی جذاب، سرانجام سرنوشت بازی را در دقیقه 106 مشخص شده دیدند و گل دیرهنگام سهم لیون بود تا به تیم رتبه دوم جدول در یک بازی حساس غلبه کند.

مارکا و آ اس، هرکدام به نوبه خود تاریخ‌سازی ژابی آلونسو در فوتبال آلمان با لورکوزن را پوشش داده‌اند و در این میان آ اس، ژابی را قیصر جدید فوتبال آلمان عنوان داده است.



اسپورت چاپ بارسلون به استقبال مصاف بارسلونا و پاریس در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی به میزبانی بارسلون رفته و اشاره داشته در شرایطی که ژاوی این مصاف را یک جنگ تمام عیار دانسته و برای به میدان فرستادن تیمش آمادگی کامل دارد، 11 نفر ترکیبش را انتخاب کرده و پدری وظیفه بازی‌سازی را بر عهده خواهد داشت.

در فوتبال ایتالیا، همه چیز تحت تاثیر اوضاع نه‌چندان بحرانی اوان اندیکا قرار گرفته و در شرایطی که ایل رومانیستا با تیتر «پاینده باد اوان!» خبر سلامتی و پایداری شرایط او را داده است

گاتزتا دلوسپرت تیتر «وحشت برای اندیکا» را انتخاب کرده و اشاره داشته است بازی با نتیجه 1-1 مساوی، در زمان دیگری از سر گرفته خواهد شد و دو تیم بازی را از دقیقه 72 آغاز خواهند کرد.

کوریره دلوسپرت تیتر «ترس از شرایط اندیکا» را برای پوشش این اتفاق انتخاب کرده است.

توتوسپرت اما مصاحبه‌ای با روبرتو باجو ترتیب داده که این اسطوره فوتبال ایتالیا نظراتش درباره آینده یوونتوس را بیان کرده است. روبی باجو ضمن تمجید از یانیک سینر، تنیسور جوان ایتالیایی گفته است: «یوونتوس باید زیرکزی را خریداری کرده و قرارداد کنان ییلدیز را تمدید کند.»

باشگاه یوونتوس تمدید قرارداد با کنان را تا پایان 2029 در نظر و به‌عنوان گزینه روی میز دارد که پس از پایان فصل به دنبال مذاکره با مدیربرنامه‌های او، قرارداد جدید رسمیت خواهد یافت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری