football360 logo

امباپه و اعلام پیوستن به رئال مادرید؛ شاید همین امشب!

28 فروردین 1403 ساعت 21:5163 نظر
برخی رسانه‌های اسپانیایی از احتمال قطعی شدن انتقال امباپه به رئال مادرید طی روزهای آینده خبر داده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، رسانه اسپورت چاپ بارسلون با انتشار مطلبی اختصاصی مدعی شده داستان فرسایشی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید به زودی و شاید حتی در هفته جاری و یا حتی همین امشب به سرانجام برسد. این رسانه در مطلب خود با تاکید بر این موضوع می‌گوید: «اگر بارسلونا که در دیدار رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان موفق شده پاریسی‌ها را شکست دهد، در نهایت این تیم فرانسوی را حذف و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود به احتمال فراوان کیلیان امباپه خبر ترک پاریس و پیوستنش به رئال مادرید را اعلام خواهد کرد. او در حال حاضر به دلیل شرایط حساس تیمش چیزی به رسانه‌ها نمی‌گوید اما در صورت کنار رفتن پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان، برای اینکه بتواند فصل را بدون هجوم اخبار حاشیه‌ای به پایان ببرد و البته برای داشتن آرامش و تمرکز برای حضور در جام ملت‌های اروپا به همراه فرانسه، خیلی زود انتقال به رئال مادرید را به صورت رسمی اعلام می‌کند.»

مذاکراتی که به پایان رسیده

رسانه اسپورت در ادامه مطلب خود تاکید کرده مذاکرات بین رئال مادرید و وکلای کیلیان امباپه به پایان رسیده است و دیگر مساله حل نشده‌ای بین کاپیتان تیم ملی فرانسه و فلورنتینو پرس باقی نمانده است. این فوق‌ستاره در دیدار حساس سه‌شنبه شب برابر بارسلونا آرزوی درخشش و در نهایت صعود به مرحله نیمه‌نهایی به همراه پاریس را دارد اما یک شکست احتمالی، می‌تواند تصمیم او را کاملا تغییر دهد. رئالی‌ها بزرگترین خرید تابستان 2024 و البته یکی از بزرگترین خریدهای دهه اخیر در دنیای فوتبال را از همین حالا تضمین کرده‌اند و همه چیز برای اعلامی زودتر از باشگاه‌ها بر عهده امباپه و کلای او قرار دارد. حذف پاریس و اقدام امباپه برای اعلام پیوستن به رئال مادرید برای کهکشانی‌ها یک فایده دیگر خواهد داشت. شاگردان آنچلوتی به خوبی می‌دانند کار بسیار سختی را برابر سیتیزن‌ها در ورزشگاه اتحاد خواهند داشت. آنها در زمینی باید به دنبال پیروزی بگردند که فصل گذشته با شکست تحقیرآمیز 4 بر صفر آن را ترک کردند. موج ناشی از خبر احتمالی پیوستن امباپه به رئال مادرید می‌تواند شکست احتمالی رئالی‌ها برابر منچسترسیتی را به حاشیه ببرد و به همین دلیل کهکشانی‌ها از حذف شدن پاریس و منفجر شدن این خبر توسط فوق‌ستاره فرانسوی درست قبل از دیدار حساس برابر سیتی خوشحال خواهند شد.
با وجود تمام این گمانه‌زنی‌ها به نظر می‌رسد امباپه دیر یا زود، خبر توافق نهایی و انتقالش به پایتخت اسپانیا و آغاز عصر جدید در دوران حرفه‌ای خود را به گوش فوتبال دوستان می‌رساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری