football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، سه‌شنبه 16 آوریل؛ کفش طلایی به پای کول!

28 فروردین 1403 ساعت 18:222 نظر
عدم جبران نتیجه مقابل رم، پایان دوران حضور پیولی روی نیمکت میلان را رقم خواهد زد.
به گزارش فوتبال 360، پیروزی چلسی مقابل اورتون با 4 گله هالند و درخشش جکسون، این تیم را به رتبه نهم جدول رساند و شانس صعود تا رتبه ششم جدول را هم به شاگردان پوچتینو داد اما در نهایتِ دیدار، سنگین‌ترین شکست دوران سرمربی‌گری شان دایچ را به او تحمیل کرد.
پالمر در مسیر این 4 گله، رکوردهای بسیاری را شکست تا در کنار ارلینگ هالند در صدر جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس با 20 گل قرار گرفته و چشم‌ها را به درخشش خود خیره کند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
امشب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز آغاز خواهد شد که در 2 دیدار همزمان، بارسلونا و اتلتیکومادرید به ترتیب به مصاف پاریس و دورتموند خواهند رفت تا فوتبال اسپانیا امیدوار به برگزاری دیدار نیمه‌نهایی تمام اسپانیایی میان بارسلونا و اتلتیکو باشد.
نشریات اسپانیایی جملگی به لیگ قهرمانان اروپا واکنش داشته‌اند و درحالی که آ اس محافظت از نتیجه دور رفت را هدف اصلی تیم‌های اسپانیایی در دیدارهای امشب دانسته است

مارکا رویای معرفی فینالیست اسپانیایی به لطف برگزاری نیمه‌نهایی تمام اسپانیایی را برجسته کرده که فوتبال این کشور امیدوار است پس از سال‌ها به غیر از رئال مادرید، تیم اسپانیایی دیگر نیز راهی دیدار نهایی شود.

اسپورت بارسلون تیتر «پاینده باد بارسلونا!» را انتخاب کرده و به استقبال مصاف خانگی با پاریس رفته است.

اکیپ فرانسه با تیتر «برای رسیدن به نیمه‌نهایی، همه چیز را فدا کن!» نسبت به دیدار امشب واکنش نشان داده است.

محتوای جراید انگلیسی در آستانه مصاف منچسترسیتی با رئال مادرید، تحت تاثیر درخشش کول پالمر و پیروزی چلسی بوده است. سان از تیتر «کفش طلا به پای کول» استفاده کرده است و در بخش دیگر، اشاره داشته است در تنبیه انضباطی تن‌هاخ، قرار نیست گارناچو به سرنوشت سانچو دچار شود.

میرر نوشته منچستریونایتد برای پاکسازی ترکیب در فصل آینده آماده خواهد بود و کاسمیرو، نخستین خروجی تیم لقب خواهد گرفت. در بخش دیگر، این نشریه مصاحبه دکلان رایس را برجسته کرده که به هواداران آرسنال وعده داده است تا پایان فصل بار دیگر صدر جدول را از منچسترسیتی بازپس بستانند و به صحبت‌های کلوپ مبنی بر لزوم انجام عملیات نجات برای حفاظت از اعتبار باشگاه تا پایان فصل نیز واکنش نشان داده است.

دیلی تلگراف در واکنش به پیروزی چلسی و رکورد 100% تبدیل پنالتی به گل از جانب کول پالمر نوشته است: «حتی درگیری برای زدن ضربه پنالتی در میان بازیکنان چلسی نیز باعث نشد تمرکز پالمر از بین برود!»

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت این اطمینان را به فوتبال دوستان داده است که در صورت عدم موفقیت میلان در بازگرداندن نتیجه مقابل رم و صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا، در پایان فصل استفانو پیولی از هدایت میلان برکنار خواهد شد و مالکان آمریکایی با مدیریت زلاتان، هم‌اکنون سرمربی مدنظرشان برای جانشین کردن در فصل آینده را انتخاب خواهند کرد.

این نشریه همچنین به تساوی آتالانتا مقابل هلاس‌ورونا اشاره داشته است که شانس صعود به رتبه پنجم جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از مسیر سری آ را از شاگردان گاسپرینی گرفت.

کوریره دلوسپرت گزینه‌های مدنظر دلورنتیس برای جانشین کردن روی نیمکت ناپولی را بررسی کرده است که در این میان، این نشریه شانس انتخاب گاسپرینی جلوتر از کونته، ایتالیانو و پیولی را بیشتر می‌داند.

توتوسپرت نارضایتی فدریکو کیه‌زا از تصمیمات الگری را بازتاب داده است که این سرمربی ایتالیایی جوان ترک، کنان ییلدیز را به ملی‌پوش تیم ملی ایتالیا در آستانه مسابقات یورو 2024 ترجیح داده و در بخش دیگر این وعده را از جانب اینزاگی به هواداران اینتر داده است که قراردادش را تمدید خواهد کرد و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری