football360 logo

عبور پرسپولیس از استقلال در تفاضل گل؛ فرصت‌طلبی بزرگ در آبادان

30 فروردین 1403 ساعت 22:45147 نظر
پرسپولیس حالا با تفاضل گل مثبت 20، در کنار سپاهان بهترین آمار را در این فصل لیگ برتر دارد.

به گزارش فوتبال 360، زدن 3 گل به صنعت‌نفت آبادان، پرسپولیس را به صدر جدول لیگ برتر فرستاد. پرسپولیسی‌ها امیدوارند شمس‌آذر قزوین، با متوقف کردن استقلال بتواند صدرنشینی تیم‌شان را قطعی کند. اتفاق مهم دیگر برای پرسپولیس اما، بهتر کردن تفاضل گل این تیم بود. سازمان لیگ در روزهای گذشته اعلام کرد گل زده در خانه حریف، در نتیجه بازی‌های مستقیم دو تیم (استقلال و پرسپولیس) اعمال نمی‌شود. این یعنی در صورت هم‌امتیاز شدن پرسپولیس و استقلال در پایان فصل، با توجه به مساوی شدن هر دو داربی رفت‌وبرگشت، تفاضل گل تعیین کننده تیم قهرمان خواهد بود.

پرسپولیس تا پیش از این هفته، تفاضل گل 17+ را داشت و استقلال با تفاضل گل 19+، بالاتر از این تیم بود. سپاهان هم به لطف نتایج درخشان ابتدای فصل، همچنان با تفاضل 20+ بهترین تیم لیگ در این زمینه محسوب می‌شد. پرسپولیسی‌ها با زدن سه گل به صنعت‌نفت، به تفاضل 20+ رسیدند و توانستند از استقلال صدرنشین عبور کنند. موضوعی که می‌تواند حساسیت هفته‌های پایانی را بیشتر کند.

استقلال این هفته با شمس‌آذر روبرو می‌شود و از اینجای لیگ، علاوه بر نتیجه باید مثل پرسپولیس، به تفاضل گل هم فکر کند. استقلال لیگ هشتم، با تفاضل گل بهتر قهرمان شد و پرسپولیس، لیگ پانزدهم بخاطر تفاضل گل ضعیف‌تر جام قهرمانی را از دست داد. هر دو تیم، به خوبی ارزش گل‌ها در هفته‌های پایانی را می‌دانند و نمی‌خواهند بخاطر یک یا چند گل کمتر، فرصت قهرمانی در این فصل را از دست بدهند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری