football360 logo

مدافع پرسپولیس 3 رقمی شد؛ کنعانی‌زادگان گلزن‌تر از همیشه

31 فروردین 1403 ساعت 00:3072 نظر
محمدحسین کنعانی‌‌زادگان به آمار ۱۰۰ بازی برای پرسپولیس رسید.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازی پرسپولیس با صنعت‌نفت، صدمین بازی خود برای این تیم در رقابت‌های مختلف انجام داد. این بازیکن ۳ مقطع در پرسپولیس بازی کرده است. مقطع اول حضور این بازیکن که در سنین جوانی بود، تنها با انجام یک بازی تشریفاتی به پایان رسید. پس از آن کنعانی‌زادگان در لیگ نوزدهم و بیستم در پرسپولیس توپ زد و بعد از آن به قطر رفت. این بازیکن در این فصل در بازگشت به فوتبال ایران دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کرد.

۳ جام با پرسپولیس

کنعانی‌زادگان، ۷۲ بازی در لیگ برتر، ۶ بازی در جام حذفی، ۲۱ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا و یک بازی در سوپرجام برای پرسپولیس به میدان رفت که حاصل آن 62 پیروزی، ۲۶ تساوی و ۱۲ شکست بوده است. این مدافع در این بازی‌ها با پرسپولیس ۵۶ کلین‌شیت داشته است. کنعانی‌زادگان با این آمار پنجمین بازیکن باسابقه پرسپولیس است.

این مدافع با پرسپولیس در لیگ‌های نوزدهم و بیستم قهرمان شد و یک‌بار هم فتح سوپرجام را تجربه کرد. شاید بزرگترین حسرت برای کنعانی‌زادگان ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد که در سال ۲۰۲۰ تا آستانه فتح آن رفت ولی در رسیدن به آن ناکام ماند.

وقتی موتور گلزنی کنعانی روشن می‌شود

محمدحسین کنعانی‌زادگان در این ۱۰۰ بازی ۹ گل برای پرسپولیس زده،‌ یک پاس گل داده و یک پنالتی گرفته است. این بازیکن در شبی که صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام داد باز هم گل زد. آمار گلزنی این بازیکن در هفته‌های اخیر رشد عجیبی داشته و در ۵ بار آخری که برای پرسپولیس به میدان رفته ۴ گل زده و از این نظر با آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر یعنی گوستاوو بلانکو و محمدرضا سلیمانی برابر است.

آنچه که کمک به بهبود آمار گلزنی کنعانی‌زادگان کرده، توانایی پنالتی زدن این بازیکن است. کنعانی‌زادگان در شرایطی که پرسپولیس ۲ پنالتی‌زن خوب یعنی مهدی ترابی و گیورگی گولسیانی را در اختیار دارد در هفته‌های اخیر به کنعانی‌زادگان اعتماد کرده و این بازیکن تاکنون هر ۴ پنالتی که برای پرسپولیس در لیگ برتر زده را تبدیل به گل کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری