football360 logo

ترابی هم گلزن، هم گلساز و هم پنالتی‌گیر؛ هافبک پرسپولیس به ۱۰۰ رسید

31 فروردین 1403 ساعت 11:4599 نظر
مهدی ترابی روی ۱۰۰ گل در لیگ برتر موثر بوده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی ترابی در بازی با صنعت‌نفت با پاس گلی که به عیسی آل کثیر داد، تعداد گلی که در تاریخ لیگ برتر روی آن تاثیرگذار بوده را به عدد ۱۰۰ رساند. این بازیکن این آمار را در ۲۴۵ بازی با پیراهن پرسپولیس و سایپا در لیگ برتر به‌ثبت رسانده است.

50 تایی شدن ترابی

مهدی ترابی در بازی با صنعت‌نفت به آمار ۵۰ پاس گل در لیگ برتر رسید. این بازیکن بین بازیکنان حاضر در این فصل لیگ، بهترین آمار را در ادوار مسابقات دارد و پس از محمدرضا خلعتبری، احسان حاج‌صفی، خسرو حیدری و مهدی رجب‌زاده در رده پنجم بهترین پاسورهای تاریخ لیگ برتر جای دارد. ترابی علاوه بر خلق موقعیت در گلزنی و کسب پنالتی هم بازیکن موفقی نشان داده است. ترابی ۴۵ گل زده و ۷ پنالتی گرفته که از این تعداد پنالتی، ۵ پنالتی تبدیل به گل شده تا به این شکل این بازیکن روی ۱۰۰ گل در تاریخ لیگ برتر موثر باشد.

رقابت شانه‌به‌شانه ترابی و عالیشاه

مهدی ترابی در شرایطی پاس گل دوم پرسپولیس را داد که گل اول این تیم با پاس گل امید عالیشاه زده شد تا رقابت نفس‌گیر این ۲ بازیکن برای کسب عنوان بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر ادامه داشته باشد. هر ۲ بازیکن تاکنون ۳۴ پاس گل برای پرسپولیس داده‌اند و در رده نخست بهترین پاسورهای این باشگاه قرار گرفته‌اند. عالیشاه و ترابی با ۵ پاس گل، بهترین پاسور پرسپولیس در این فصل هم هستند و حتی چشم به کسب عنوان آقای پاس گل این فصل هم دارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری