football360 logo

درخشش ادامه‌دار دانیال اسماعیلی‌فر؛ تمدید روزهای خوب در آبادان

31 فروردین 1403 ساعت 16:0063 نظر
دانیال اسماعیلی‌فر‌ در دیدار پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان عملکرد خوبی داشت.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، زمانی‌که رامین رضاییان از پرسپولیس جدا شد و به سپاهان رفت، دانیال اسماعیلی‌فر جانشین این بازیکن در ترکیب سرخ‌ها شد. دانیال تا مدت‌ها حتی با عملکرد خوبی که داشت زیر سایه سنگین نام رامین رضاییان بود و با هر لغزشی، او را با رامین مقایسه می‌کردند. مقایسه زجرآوری که ظاهرا بالاخره تمام شده است.

سوپراستار سرخ

دانیال اسماعیلی‌فر زیر نظر اوسمار به اوج آمادگی خود رسیده است و البته این موضوع به درک درست اوسمار از سبک بازی دانیال هم برمی‌گردد. سرمربی پرسپولیس به خوبی می‌داند بازیکنی با میل هجومی دانیال اسماعیلی‌فر، نباید به کارهای دفاعی محدود شود و حضور بیشتر‌ او در زمین حریف، به سود سرخ‌ها خواهد بود. دانیال اسماعیلی‌فر در لیگ بیست‌وسوم عملکرد درخشانی داشته و در چند بازی، از سوی متریکا به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شده است.

تمدید روزهای خوب در آبادان

پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر صنعت‌نفت آبادان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. سرخ‌ها با این سه امتیاز، با انجام یک بازی بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار گرفتند و حالا چشم به دیدار استقلال و شمس‌آذر قزوین دارند. دانیال اسماعیلی‌فر برابر صنعت‌نفت آبادان، گل اول پرسپولیس را به‌ثمر رساند تا در برتری 3گله قرمزها در این دیدار تاثیر داشته باشد.

دانیال در این فصل آمار یک گل و 4 پاس گل را ثبت کرده است و از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود. باید دید روزهای خوب دانیال اسماعیلی‌فر تا چه زمانی ادامه دارد و درخشش این بازیکن موجب دعوت او به تیم ملی ایران می‌شود یا خیر. البته که رفتار جنجالی او بعد از گل شب گذشته‌اش باعث شده تا مدافع راست پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شود و بعید نیست او به‌واسطه این حرکت ناشیانه در خطر محرومیت از حضور در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد و دیدارهای حساس پیش‌رو را از دست بدهد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری