football360 logo

معرفی برنده‌های هفته بیست‌وسوم پیش‌بینی لیگ برتر ایران در فوتبال 360؛ 71 امتیاز، 2 برنده و جایزه 5 میلیونی

06 اردیبهشت 1403 ساعت 17:3040 نظر
برنده‌های پیش‌بینی لیگ برتر فوتبال ایران در هفته بیست‌وسوم در سایت و اپلیکیشن «فوتبال 360» مشخص شدند.

فوتبال 360 به مانند فصل گذشته مسابقه پیش‌بینی رقابت‌های فوتبال داخلی و خارجی را در سایت و اپلیکیشن خود شروع کرده است که شما می‌توانید از اینجا وارد بخش پیش‌بینی شوید. در بخش پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، شما مخاطبان می‌توانید هر هفته مسابقات لیگ بیست‌وسوم را پیش‌بینی کنید و هر هفته 10 میلیون تومان به نفر اول اهدا می‌شود. البته که در صورت برابر شدن امتیازات نفرات اول، جایزه بین نفرات تقسیم خواهد شد. همچنین در پایان فصل، یک دستگاه خودرو 207 به نفر اول جدول پیش‌بینی کلی اهدا خواهد شد و 100 میلیون تومان برای نفر دوم و 50 میلیون تومان، برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

بیست‌وسومین هفته از مسابقه پیش‌بینی بازی‌های لیگ برتر ایران در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 در حالی دنبال شد که کاربران به جز امکان حدس 8 مسابقه این هفته، می‌توانستند نتیجه دیدار معوقه تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان را هم پیش‌بینی کنند تا مجموع امتیازات این هفته، 90 باشد. با این وجود، ثبت نتایج غیرمنتظره‌ای چون شکست 4 بر یک تراکتور در خانه مقابل ذوب‌آهن، تساوی 2-2 مس رفسنجان و پیکان، برد یک بر صفر هوادار برابر گل‌گهر و تساوی بدون گل سپاهان و نساجی باعث شد تا در میان بیش از 163 هزار کاربر شرکت‌کننده در این هفته، رقابت جذابی شکل گیرد و به مانند مسابقه پیش‌بینی هفته بیست‌ودوم، بازهم یک نفر به تنهایی نتوانست جایزه هفته را از آن خود کند و با کسب 71 امتیاز، 2 نفر مشترکاً به عنوان برنده‌های مسابقه پیش‌بینی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 انتخاب شدند.

محسن یزدیان

کاربران فوتبال 360 برای رسیدن به جایزه 10 میلیون تومانی این هفته از مسابقه پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر ایران رقابتی تنگاتنگ داشتند و سرانجام، محسن یزدیان از میان 163509 کاربر شرکت‌کننده در این هفته توانست یکی از 2 برنده هفته باشد. یزدیان که از 90 امتیاز ممکن، موفق به کسب 71 امتیاز شد، از میان 9 مسابقه این هفته توانست نتیجه دیدار تیم‌های شمس‌آذر قزوین - فولاد خوزستان، استقلال خوزستان - صنعت‌نفت آبادان، پرسپولیس - ملوان، مس رفسنجان - پیکان، آلومینیوم اراک - استقلال و سپاهان - ذوب‌آهن را کاملاً درست حدس بزند و 60 امتیاز از 6 مسابقه به‌دست آورد! او که طرفدار تیم‌های استقلال و بارسلونا است، در هفته‌های قبل هم جزو مدعیان رسیدن به جایزه هفته بود و سرانجام توانست در این هفته مشترکاً به مقام نخست برسد و جایزه 5 میلیون تومانی را از آن خود کرد.

میثم مولائی

میثم مولائی دیگر برنده مسابقه پیش‌بینی لیگ برتر فوتبال ایران در هفته بیست‌وسوم است. مولائی که طرفدار تیم‌های استقلال و لیورپول است، توانست از 90 امتیاز ممکن در این هفته، 71 امتیاز را از آن خود کند که او موفق شد نتیجه دیدار تیم‌های سپاهان - نساجی، شمس‌آذر قزوین - فولاد خوزستان، پرسپولیس - ملوان، هوادار - گل‌گهر، آلومینیوم اراک - استقلال و سپاهان - ذوب‌آهن را کاملاً درست حدس بزند و از 3 مسابقه دیگر هفته هم 11 امتیاز جمعاً به‌دست آورد تا میثم مولائی دیگر برنده جایزه 5 میلیون تومانی در این هفته از مسابقه پیش‌بینی در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری