football360 logo

جام حذفی، تنها نقطه امید گل‌گهری‌ها برای آسیایی‌شدن؛ تیم اوزونیدیس به دنبال صعود در شیراز

06 اردیبهشت 1403 ساعت 22:004 نظر
سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در دیداری بیرون از خانه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باید به مصاف فجرسپاسی شیراز بروند.

به گزارش فوتبال 360، استان کرمان در بین 16 تیم برتر جام حذفی 3 نماینده دارد که اولین نماینده کرمانی‌ها، امشب در ضربات پنالتی مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید و شاگردان محرم نویدکیا در قامت نخستین تیم توانستند به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یابند. مس کرمان و گل‌گهر سیرجان دیگر نمایندگان استان کرمان هستند که به جز برگزاری دوئل مس کرمان و چادرملو اردکان، فردا نبرد دیگر نماینده استان کرمان هم برگزار خواهد شد و گل‌گهر سیرجان باید در دیداری بیرون از خانه برابر فجرسپاسی شیراز به میدان برود.

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران (جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه - ساعت 18:15)

فجرسپاسی شیراز - گل‌گهر سیرجان

داور: حسین زمانی

ورزشگاه حافظیه شیراز

فجری‌ها در لیگ دسته اول فوتبال ایران روزهای درخشانی را با هدایت مهدی رجب‌زاده پشت سر می‌گذارند و شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر فوتبال ایران دارند. شاگردان مهدی رجب‌زاده که در 14 بازی اخیرشان شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در 5 مسابقه قبلی توانسته‌اند 4 برد به‌دست آورند و روی فرم ایده‌آلی قرار دارند و به دنبال آن هستند تا بتوانند با کنار زدن حریف لیگ برتری، در مسیر قهرمانی در جام حذفی گام بردارند. زردپوشان که حدود 2 دهه قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی شدند، نیم‌نگاهی به رسیدن به این عنوان شگفتی‌سازی در فوتبال ایران دارند؛ هر چند که کارشان دیدار خانگی فردا بسیار دشوار به نظر می‌رسد. آن‌ها در مرحله قبلی به سختی و با کسب پیروزی در ضربات پنالتی مقابل نیروی زمینی تهران توانستند به جمع 16 تیم برتر راه پیدا کنند.

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی با هدایت مارینوس اوزونیدیس روزهای پرتلاطمی را پشت سر می‌گذارند و با فاصله گرفتن از فرم خوب، آن‌ها در 4 بازی اخیر، 3 شکست را متحمل شده‌اند و امیدهایشان برای کسب سهمیه آسیایی از طریق حضور در رتبه سوم جدول به حداقل رسیده است. همین مسئله باعث شده تا نیم‌نگاه گل‌گهری‌ها به کسب سهمیه از راه جام حذفی باشد و آن‌ها امیدشان به این است که بتوانند در جام حذفی برای اولین‌بار به مقام قهرمانی برسند و برای قدم زدن در مسیر قهرمانی، شاگردان اوزونیدیس بعد از شکست دادن نیکا پارس چالوس در مرحله قبلی، حالا امیدوار به شکست دادن فجرسپاسی در شیراز هستند.

دو تیم در 5 رویارویی اخیرشان در لیگ برتر و لیگ آزادگان در حالی برابر هم قرار گرفتند که سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی 3 برد در کارنامه خود دارند و 2 تساوی هم در کارنامه نبرد دو تیم به چشم می‌خورد و حالا فجری‌ها به دنبال طلسم‌شکنی هستند. حسین زمانی که یکی از داوران فعال در لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود، به عنوان داور اول نبرد فردای تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل‌گهر سیرجان که از ساعت 18 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد، انتخاب شده است.

ترکیب احتمالی فجرسپاسی شیراز

احمد مهرابی، علی نجفی، سعید زارع، محمدعلی کاظمی، محمدرضا شیرزادی، حامد بحرایی، آرام عباسی، محمدرضا فلاحیان، عرفان پورافراز، علی فتحی و مهدی شریفی

ترکیب احتمالی گل‌گهر سیرجان

محمدرضا اخباری، سامان فلاح، مهدی تیکدری‌نژاد، بهنام برزای، امیر جعفری، علیرضا علیزاده، عباس شرفی، مسعود زائرکاظمینی، امیر اسلام‌طلب، علیرضا کوشکی و روبرتو تورس

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری