football360 logo

ملوانی‌ها و چالش حذف دومین حریف لیگ یکی؛ سایپا در جام حذفی متحول می‌شود؟

07 اردیبهشت 1403 ساعت 12:4510 نظر
شاگردان مهدی تارتار در تیم ملوان بندرانزلی عصر امروز (جمعه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باید برابر سایپا تهران به میدان بروند.

به گزارش فوتبال 360، مس رفسنجان، اولین تیمی بود که توانست جواز حضور در جمع 8 تیم برتر جام حذفی را در فصل 03-1402 به‌دست آورد و حالا قرار است امروز (جمعه) از چهره 7 تیم برتر دیگر هم رونمایی شود تا رسماً تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها معرفی شوند. یکی از مسابقات مهم و حساس مرحله یک‌هشتم نهایی که عصر امروز (جمعه) از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد، نبرد تیم‌های ملوان بندرانزلی و سایپا تهران است.

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران (جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه - ساعت 18:30)

ملوان بندرانزلی - سایپا تهران

داور: مهرداد خسروی

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

ملوان در فصل جاری توانسته عملکردی خیره‌کننده از خود در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران به جای بگذارد و در جمع 5 تیم برتر جدول حضور دارد. با این وجود، 2 شکست پیاپی ملوانی‌ها باعث شده تا امید آن‌ها برای رسیدن به سهمیه آسیایی از طریق لیگ برتر به صفر نزدیک شود و همین مسئله، بیش از پیش رقابت در مسابقات جام حذفی را برای ملوانی‌ها مهم‌تر کرده است. شاگردان مهدی تارتار که در گام نخست موفق شدند برابر شهر راز شیراز به پیروزی برسند، حالا امروز (جمعه) هم باید برابر حریفی لیگ یکی به میدان بروند و امیدوارند بتوانند در دیدار خانگی با شکست دادن سایپا به جمع 8 تیم برتر صعود کنند.

سایپا فصل پرفرازوفرودی را در لیگ آزادگان پشت سر می‌گذارد اما 4 شکست در 5 بازی اخیر برای شاگردان مجتبی سرآسیایی باعث شده تا آن‌ها با وجود حضور در رتبه پنجم جدول، فاصله‌شان با منطقه سبز جدول به 16 امتیاز برسد و امیدشان برای صعود به لیگ برتر به حداقل برسد. با این وجود، خودروسازان که در گام نخست موفق شدند پارس جنوبی جم را از پیش بردارند، حالا به دنبال شکست دادن ملوان هستند تا عملکرد ضعیف خود در لیگ آزادگان را با پیشروی در جام حذفی و کنار زدن حریف سرسخت لیگ برتری خود جبران کنند.

2 تیم در سالیان اخیر در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران تجربه رویارویی با یکدیگر را دارند که در 5 مسابقه اخیر آن‌ها، 2 برد سهم هر کدام از تیم‌های ملوان بندرانزلی و سایپا تهران بوده و یک‌بار هم مصاف میان آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. با این وجود، مسابقه امشب باید برنده داشته باشد و با توجه به سبقه بازی‌های جذاب و پرگل ملوان و سایپا، انتظار می‌رود که نبردی پراتفاق میان شاگردان مهدی تارتار و مجتبی سرآسیایی به انجام برسد؛ مسابقه‌ای که از ساعت 18:30 به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران انزلی با قضاوت مهرداد خسروی برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی ملوان بندرانزلی

افشار صداقت، محمد طیبی، میلاد باقری، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، حسین صادقی، رضا جعفری، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب احتمالی سایپا تهران

فرزاد طیبی‌پور، رضا فرجی، محمدطاها طباطبایی، مهیار زحمتکش، احسان هادیان، رامین آقالو، رضا مغانلو، علیرضا ملکی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و پیمان میری

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری