football360 logo

شاگردان اکبرپور در سودای شگفتی‌سازی؛ صعودی بی‌دردسر در انتظار سپاهانِ مورایس؟

07 اردیبهشت 1403 ساعت 13:4562 نظر
طلایی‌پوشان اصفهانی برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر جام حذفی باید بتوانند امشب از سد استقلال ملاثانی بگذرند.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات جام حذفی فوتبال ایران در فصل 03-1402 امروز (جمعه) به پایان کارش در مرحله یک‌هشتم نهایی می‌رسد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان سازمان لیگ، قرار است آخرین مسابقه این مرحله به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به انجام برسد؛ جایی‌که در غیاب فولادِ حذف‌شده، استقلال ملاثانی باید برابر سپاهان اصفهان صف‌آرایی کند و بعد از این انجام دیدار، رسماً پرونده مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی بسته خواهد شد.

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران (جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه - ساعت 19:30)

استقلال ملاثانی - سپاهان اصفهان

داور: هادی علی نیافر

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

شاگردان سیاوش اکبرپور در تیم استقلال ملاثانی با وجود کسر 3 امتیاز، توانسته‌اند خود را از منطقه خطر دور نگه دارند و در رتبه سیزدهم جدولِ 18 تیمی لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارند. آبی‌پوشان ملاثانی که به‌واسطه لغو پرماجرای دوئل‌شان با فجرسپاسی، در 10 روز اخیر استراحت کرده‌اند، حالا به دنبال شگفتی‌سازی برابر سپاهان در جام حذفی هستند تا بتوانند به ماجراجویی خود در این تورنمنت ادامه بدهند؛ آن‌هم در حالی‌که استقلال ملاثانی با هدایت اکبرپور، تیمی جان‌سخت در لیگ دسته اول فوتبال ایران محسوب می‌شود و آن‌ها در 8 بازی اخیرشان تنها یک‌بار شکست را پذیرفته‌اند که آمار جالب‌توجهی محسوب می‌شود.

سپاهانی‌ها که امیدشان برای کسب قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم به حداقل رسیده، برای آنکه فصل را با فتح حداقل یک جام به پایان برسانند، چشم به موفقیت در جام حذفی دوخته‌اند. آن‌ها که در فصل گذشته با هدایت ژوزه مورایس در مرحله یک‌هشتم نهایی با پذیرش شکست برابر پرسپولیس از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند، به دنبال جبران‌مافات هستند و سرمربی پرتغالی سپاهان که جایگاه خود روی نیمکت سپاهان را برخلاف گذشته مستحکم نمی‌بیند، به دنبال آن است تا بتواند با کنار زدن حریف لیگ یکی، تیمش را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی برساند و در مسیر اولین قهرمانی‌اش در فوتبال ایران گام بردارد.

آبی‌پوشان ملاثانی در مرحله قبل توانستند در ضربات پنالتی برابر صنعت‌نفت آبادان به پیروزی برسند و حالا در سودای حذف دومین حریف لیگ برتری هستند. در نقطه مقابل هم سپاهانی‌ها با کسب پیروزی 3گله برابر شمس‌آذر قزوین موفق شدند به جمع 16 تیم برتر برسند و حالا به دنبال حذف حریف لیگ یکی خود هستند تا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند. دوئل امشب استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان، اولین رویارویی 2 تیم در تاریخ رقابت‌های باشگاهی محسوب می‌شود و هادی علی نیافر هم قرار است این مسابقه را که از ساعت 19:30 به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد اهواز آغاز خواهد شد، قضاوت کند.

ترکیب احتمالی استقلال ملاثانی

علی کردانی، محمد اهل شاخه، امید صیدالی، علی حمودی، امید خالدی، میلاد پاک‌پرور، رضا آنتیک، دانیال مومنی، احسان علوان‌زاده، وحید نامداری و امین مروانی

ترکیب احتمالی سپاهان اصفهان

نیما میرزازاد، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری