football360 logo

معرفی برنده‌های هفته بیست‌وچهارم پیش‌بینی لیگ برتر ایران در فوتبال 360؛ تقسیم جایزه 10 میلیون بین 2 پایتخت‌نشین

07 اردیبهشت 1403 ساعت 18:30350 نظر
برنده‌های پیش‌بینی لیگ برتر فوتبال ایران در هفته بیست‌وچهارم در سایت و اپلیکیشن «فوتبال 360» مشخص شدند.

فوتبال 360 به مانند فصل گذشته مسابقه پیش‌بینی رقابت‌های فوتبال داخلی و خارجی را در سایت و اپلیکیشن خود شروع کرده است که شما می‌توانید از اینجا وارد بخش پیش‌بینی شوید. در بخش پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، شما مخاطبان می‌توانید هر هفته مسابقات لیگ بیست‌وسوم را پیش‌بینی کنید و هر هفته 10 میلیون تومان به نفر اول اهدا می‌شود. البته که در صورت برابر شدن امتیازات نفرات اول، جایزه بین نفرات تقسیم خواهد شد. همچنین در پایان فصل، یک دستگاه خودرو 207 به نفر اول جدول پیش‌بینی کلی اهدا خواهد شد و 100 میلیون تومان برای نفر دوم و 50 میلیون تومان، برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از پرگل‌ترین هفته‌های فصل جاری لیگ برتر بود و همین مسئله باعث شد تا کاربران برای پیش‌بینی نتایج هفته و رسیدن به جایزه 10 میلیون تومانی کار سختی داشته باشند. در حالی بیش از 154 هزار کاربر در این هفته از مسابقه پیش‌بینی بازی‌های لیگ برتر ایران در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 شرکت کردند که نتایج غیرمنتظره‌ای از جمله تساوی 2-2 گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان، برد 3 بر 2 استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین، برد یک بر صفر نساجی برابر تراکتور و تساوی 2-2 پیکان و هوادار در این هفته به‌ثبت رسید.

منوچهر مهینی

کاربران فوتبال 360 در هفته بیست‌وچهارم پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را داشتند که منوچهر مهینی یکی از 2 برنده این هفته بود که توانست از 80 امتیاز ممکن، 63 امتیاز به‌دست آورد. مهینی که خود در عرصه مربیگری فوتبال فعالیت می‌کند، طرفدار تیم‌های استقلال و رئال مادرید است و تشخیص کاملاً صحیح نتیجه دیدار تیم‌های ملوان و سپاهان به عنوان آخرین بازی هفته، نقش پررنگی در برنده‌شدن او در این هفته داشته است. ضمن آنکه مهینی، موفق شد نتیجه دیدار تیم‌های صنعت‌نفت - پرسپولیس، فولاد - مس رفسنجان و ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک را هم کاملاً درست حدس بزند تا نیمی از دیدارهای هفته ار کاملاً درست تشخیص داده باشد که رکورد جالب‌توجهی محسوب می‌شود.

مسعود ذوالفقاری

مسعود ذوالفقاری از شهر تهران که در بین تیم‌های ایرانی طرفدار تیم استقلال است، در حالی موفق به کسب 63 امتیاز شد و یکی از برنده‌های این هفته مسابقه پیش‌بینی لیگ برتر فوتبال ایران در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 بود که او 3 تشخیص کاملاً صحیح داشت؛ به‌طوری‌که ذوالفقاری توانست نتیجه دیدار تیم‌های نساجی - تراکتور، فولاد - مس رفسنجان و ذوب‌آهن - آلومینیوم اراک را کاملاً درست حدس بزند و از 5 مسابقه دیگر هم جمعاً 33 امتیاز به‌دست آورد تا با کسب مجموعاً 63 امتیاز از 80 امتیاز ممکن برنده جایزه 10 میلیون تومانی شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری