football360 logo

اولین ناکامی در روز 3 رقمی شدن؛ سروش 100 تایی شد

09 اردیبهشت 1403 ساعت 18:0044 نظر
سروش رفیعی به آمار 100 بازی برای پرسپولیس رسید.

به گزارش فوتبال 360، بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک، خاطره خوبی برای سروش رفیعی، هافبک تکنیکی پرسپولیس به همراه نداشت. این بازیکن بین 2 نیمه تعویض شد و پرسپولیس در ادامه برتری خود را از دست داد و در نهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد ولی به هر حال سروش رفیعی در این بازی به آمار 100 بازی با پیراهن پرسپولیس در تمام رقابت‌ها دست یافت.

سه مقطع حضور و 100 درصد قهرمانی در لیگ

سروش رفیعی در 3 مقطع در پرسپولیس بازی کرده که مقطع سوم طولانی‌ترین آن است. این بازیکن در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم، پس از پایان خدمت سربازی در شرایطی که علاوه بر پرسپولیس، استقلال هم به شدت خواهان این بازیکن بود، سرخ‌پوش شد. این بازیکن تنها یک نیم‌فصل برای پرسپولیس بازی کرد و در حضور این بازیکن طلسم 8 فصل قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ شکسته شد. سروش پس از آن یک فصل به فوتبال قطر رفت ولی در بازگشت با پنچره بسته پرسپولیس مواجه شد و مجبور شد تا نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم برای بازگشت به این تیم صبر کند. رفیعی دوباره با پرسپولیس قهرمان لیگ شد و علاوه بر آن جام حذفی و سوپرجام را هم فتح کرد ولی فصل بعد در پرسپولیس گابریل کالدرون جایی نداشت و مجبور به ترک پرسپولیس شد.

یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست‌ودوم پس از دست دادن قهرمانی در فصل قبل، اقدام به تقویت تیم خود کرد و یکی از ستاره‌هایی که به خدمت گرفت، سروش رفیعی بود و این بازیکن برای سومین‌بار به پرسپولیس پیوست. رفیعی برخلاف 2 بار قبلی بیش از یک نیم‌فصل در پرسپولیس ماند و باز هم در این تیم موفق به کسب 3 گانه شد. سروش در زمان بازی در پرسپولیس در تمام جام‌های داخلی به قهرمانی رسیده بود و بازی با آلومینیوم اولین ناکامی این بازیکن در فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس به شمار می‌آید.

شکستن طلسم شماره 7

پیراهن شماره 7، نمادین‌ترین شماره پیراهن در تاریخ پرسپولیس است که علی پروین در گذشته آن را به تن می‌کرد و پس از آن تا سال‌ها بازیکنی شماره 7 نپوشید تا حمید استیلی اولین بازیکنی بود که مقطعی طولانی این پیراهن را تصاحب کرد. پس از آن سنگینی بار روانی این پیراهن باعث شد تا کمتر بازیکنی این پیراهن را بپوشد و بسیاری از بازیکنانی که این پیراهن را پوشیدند، نتوانستند درخشش لازم را داشته باشند ولی سروش رفیعی به خوبی از عهده سنگینی اعتبار این شماره پیراهن برآمد. رفیعی 73 بازی در لیگ، 18 بازی در لیگ قهرمانان آسیا  و 9 دیدار در جام حذفی برای پرسپولیس به میدان رفت که در این بازی‌ها به 60 برد، 27 مساوی و 13 باخت دست یافت. رفیعی در پرسپولیس 6 گل زده، 11 پاس گل داده و یک پنالتی گرفته است و با این کارنامه ششمین بازیکن با سابقه حال حاضر پرسپولیس است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری