football360 logo

دوئل بزرگ در تبریز؛ سلاطین پاس گل به هم رسیدند

10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:00124 نظر
ابوالفضل جلالی و ریکاردو آلوز رتبه‌های اول و دوم جدول پاس گل‌دهندگان را به خود اختصاص داده‌اند و حالا باید مقابل یکدیگر به میدان بروند.

به گزارش فوتبال 360، تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه برگزارکننده یکی از دیدارهای جذاب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهند بود. دومین آزمون حمید مطهری روی نیمکت تی‌تی‌ها که باید برابر صدرنشین فعلی لیگ باشد. فارغ از حساسیت همیشگی بازی‌های این 2 تیم، شاهد دوئلی جالب بین صدرنشین‌های جدول پاس گل خواهیم بود. جایی که ابوالفضل جلالی و ریکاردو آلوز با 9 و هشت پاس گل، رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند.

ابوالفضل جلالی

پنج پاس گل، در چهار بازی متوالی باعث شد تا ابوالفضل جلالی با سرعتی باورنکردنی به صدر جدول پاس گل‌دهندگان صعود کند و گوی سبقت را از هافبک پرتغالی تراکتور برباید. وینگ‌بک 25 ساله و ملی‌پوش استقلال این روزها تبدیل به یکی از ارکان اصلی تیم جواد نکونام تبدیل شده و ارسال‌های او در جریان بازی و همچنین از روی ضربات ایستگاهی، هر حریفی را دچار اشتباه می‌کند. هماهنگی بالای بین او و گوستاوو بلانکو نیز باعث شده تا این مهاجم آرژانتینی در نیم‌فصل دوم گل‌های حساسی را به ثمر برساند.

ریکاردو آلوز

آقای پاس گل لیگ بیست‌ودوم، بخش قابل‌توجهی از این فصل را هم در صدر جدول پاس گل‌دهندگان حضور داشت اما نمایش خارق‌العاده ابوالفضل جلالی و افت ریکاردو و هم‌تیمی‌هایش باعث شد تا رتبه نخست را فعلا از دست بدهد. آلوز در سال 1403 تنها مقابل آلومینیوم موفق به ارسال یک پاس گل شد و در جریان رقابت با ذوب‌آهن در جام حذفی نیز به دلیل آسیب‌دیدگی جزیی جای خود را به سیامک نعمتی داد. با این حال شنیده می‌شود که مهندس جذاب تراکتوری‌ها مشکلی برای حضور در دیدار برابر استقلال ندارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری