football360 logo

اعتراض استقلالی‌ها به سازمان لیگ؛ هفته آخر فقط در حضور تماشاگران‌مان بازی می‌کنیم

09 اردیبهشت 1403 ساعت 18:15498 نظر
مسئولان باشگاه استقلال نسبت به برگزاری آخرین مسابقه‌شان در فصل جاری به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین تهران معترض هستند.

به گزارش فوتبال 360، سازمان لیگ ظهر امروز (یکشنبه) برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان فصل را اعلام کرد تا تیم‌ها از موعد برگزاری 4 هفته پایانی فصل جاری مطلع شوند. براساس تصمیم مدیران سازمان لیگ، قرار است 3 هفته پایانی مسابقات لیگ بیست‌وسوم به صورت همزمان دنبال شود و این اتفاق در حالی قرار است به انجام بپیوندد که استقلال و پرسپولیس، جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند و جالب آنکه هر 2 تیم در هفته پایانی باید در تهران کار خود را پیش ببرند.

پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران روز یازدهم خردادماه میزبان مس رفسنجان خواهند بود و آبی‌پوشان پایتخت هم در ورزشگاه پاس قوامین تهران باید به مصاف پیکان بروند. با توجه به ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه پاس قوامین و صدرنشینی استقلالی‌ها در جدول رده‌بندی و شانس بالای‌شان برای کسب مقام قهرمانی، آن‌ها نسبت به برگزاری مسابقه تیم‌شان برابر پیکان به میزبانی ورزشگاه آزادی معترض هستند و در این زمینه فوراً نامه‌ای از سوی مسئولان باشگاه استقلال خطاب به مدیریت سازمان لیگ ارسال شد.

حضور طرفداران‌مان در ورزشگاه، حق مسلم‌شان است

رسانه باشگاه استقلال با اشاره به نامه‌نگاری انجام شده، توضیح داد: «پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد». آبی‌ها با اشاره به نامه تنظیم‌شده گفته‌اند: «باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود».

در انتظار واکنش مسئولان سازمان لیگ

آبی‌پوشان پایتخت تا پایان فصل باید برابر تیم‌های تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران قرار گیرند که از میان این 6 مسابقه، استقلالی‌ها برابر تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان میزبان خواهند بود و 3 بازی دیگرشان را در خانه رقبا باید برگزار کنند. با توجه به شرایط به‌وجود آمده و نامه‌نگاری‌های استقلالی‌ها، باید دید واکنش مسئولان سازمان لیگ چه خواهد بود و آیا مکان برگزاری دیدار پایانی استقلال در فصل جاری تغییر می‌کند یا مجوز حضور تماشاگران استقلال در ورزشگاه پاس قوامین صادر می‌شود و یا در حالت سوم، با نامه آبی‌ها مخالفت خواهد شد؟ به نظر می‌رسد پاسخ این سوال طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری