football360 logo

جواهری در قصر حسینی؛ اراک به داشتن این بازیکن می‌بالد!

09 اردیبهشت 1403 ساعت 20:30108 نظر
مهدی لیموچی از سری بازیکنان خوب و با استعداد فوتبال ایران است که کمتر به او توجه می‌شود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، همه ما این تجربه را داشتیم، تلاش کنیم و دیده نشویم. درست مانند مهم‌ترین نقش یک نمایش که بهتر از سایر وظیفه خود را انجام می‌دهد اما دست آخر، بیشترین تشویق و تحسین برای او نیست. مهدی لیموچی از آن دست بازیکنان است که توجه زیادی به او نمی‌شود اما در نمایش بی‌نظیر شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک، یکی از مهم‌ترین وظایف را دارد و کار خود را به درستی انجام می‌دهد.

پیکان جوانان

 مهدی لیموچی فوتبال خود را از قشقایی شروع کرد. ستاره کازرونی، سپس به فولاد منتقل شد و در این تیم خوزستانی فرصت زیادی برای حضور در زمین به اون نرسید. لیموچی فقط یک‌بار با پیراهن فولاد در زمین حاضر شد و پس از آن تصمیم گرفت به پیکان برود. مدیران و سرمربیان پیکان در چند فصل اخیر همیشه از جوانان در ترکیب خود استفاده کرده‌اند و لیموچی هم در پیکان موفق شد خود را به فوتبال ایران معرفی کند. مهدی لیموچی در پیکان خلاف فولاد، بیشتر بازی کرد و موفق شد 2 گل برای این تیم به‌ثمر برساند.

همین موضوع باعث شد تا این بازیکن مورد توجه آلومینیوم اراک قرار بگیرد و در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وسوم به این تیم منتقل شود تا زیر نظر مجتبی حسینی کار خود را دنبال کند.

روزهای خوب در آلومینیوم 

مهدی لیموچی یکی از مهره‌های تاثیرگذار آلومینیوم اراک در لیگ بیست‌وسوم است. لیموچی در ۲۳ بازی که انجام داده، موفق شده ۵ گل و ۳ پاس را ثبت کند تا در مجموع روی ۸ گل تیم مجتبی حسینی تاثیر داشته باشد. لیموچی به نوعی عصای دست حسینی هم محسوب می‌شود چرا که می‌تواند در چندین پست هجومی برای آلومینیوم به میدان برود. 

بازیکن ۲۴ ساله آلومینیوم، در نمایش خیره کننده اراکی‌ها در فصل جاری لیگ برتر، ستاره‌ای بوده که کمتر از سایرین به او‌ توجه شده است. آلومینیوم اراک در چهارچوب جام حذفی دست به کار بزرگی زد و پس از تساوی 4-4 با پرسپولیس، موفق شد سرخ‌ها را در ضربات پنالتی شکست دهد. مهدی لیموچی در این دیدار یک گل زد و یک گل هم ساخت تا تاثیر زیادی روی این صعود دلچسب داشته باشد. به هر روی مهدی لیموچی ۲۴ ساله یکی از بازیکنان خوب لیگ بیست‌وسوم است که احتمالا در آینده نام او را بیشتر خواهیم شنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری