football360 logo

تفریحات سالم مریخی؛ کروزیرو روی تابلوی فروش!

10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:0010 نظر
رونالدو نازاریو که علاقه فراوانی به باشگاهداری دارد در آستانه فروش یکی از باشگاه‌های خود است.

به گزارش فوتبال 360، رونالدو نازاریو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، جایگاهی کاملا اختصاصی بین فوتبالدوستان دارد. با وجود گذشت سال‌ها از بازنشستگی این چهره محبوب، رونالدو نازاریو همچنان مورد توجه و علاقه بسیاری از ورزش دوستان است. مهمترین تفریح و علاقه رونالدو پس از بازنشستگی، باشگاهداری بوده. او که در حال حاضر بیشترین میزان سهام در ۲ باشگاه کروزیرو برزیل و وایادولید اسپانیا را در اختیار دارد حالا به فکر ایجاد تغییراتی در دارایی‌های خود است. به گفته رسانه‌های محلی، رونالدو به فروش کروزیرو می‌اندیشد.

یکی بفروش یکی دیگر بخر

رسانه برزیلی «Globo Esporte» با انتشار مطلبی اختصاصی نوشت، رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال این کشور قصد دارد طی هفته‌های آینده سهام خود در باشگاه کروزیرو را به فروش برساند. رونالدو با داشتن 90 درصد سهام این باشگاه برزیلی، مالک اصلی این مجموعه ورزشی به شمار می‌رود. سال 2021 نازاریو موفق شد با خرید 90 درصد از سهام اولین باشگاه دوران حرفه‌ای خود، مالک آن شود. پس از بازگردادن کروزیرو به سطح اول فوتبال برزیل، رونالدو حالا تصمیم گرفته سهام خود در این باشگاه را در ازای مبلغی در حدود 70 میلیون یورو به یک مالک فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بلوهوریزونته واگذار کند. «Globo Esporte» ضمن تایید این مطلب مدعی شده توافقات شفاهی به طور کامل میان رونالدو و پِدرو لورِنو انجام شده و همه در انتظار امضای قرارداد هستند. اواخر سال 2023  رونالدو طی یک مصاحبه از احتمال فروش کامل سهام خود در کروزیرو خبر داده بود.
پیش از این، رسانه ورزشی معتبر «اوله» آرژانتین، طی مطلبی عنوان کرده بود اسطوره برزیلی قصد دارد باشگاه «آمورا» حاضر در دسته سوم فوتبال پرتغال را خریداری کند. حالا به نظر می‌رسد برای خرید بی دردسر این باشگاه پرتغالی و برای تقویت رئال وایادولید که اهمیت بیشتری برای مریخی دارد، فروش کروزیرو نزدیک‌ترین و بهترین راه ممکن باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری