football360 logo

ظهور «عیسی» برابر سپاهان؛ آل‌کثیر قاتلی به رنگ سرخ!

10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:0067 نظر
عیسی آل‌کثیر حالا پیراهن پرسپولیس را دوباره بر تن کرده است و باید برابر تیم سابق خود یعنی سپاهان قرار بگیرد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، همه بازیکنان فوتبال که نه اما تعداد زیادی از آن‌ها، بازی برابر تیم سابق خود را سخت می‌دانند. در این هم برخی بازیکنان بدون هیچ مشکلی برابر تیم سابق به میدان می‌روند، گل می‌زنند و حتی خوشحالی می‌کنند. عیسی آل‌کثیر در ابتدای لیگ بیست‌وسوم در سپاهان حضور داشت و حالا در روز چهارشنبه با پیراهن پرسپولیس باید برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.

حضور در سپاهان

عیسی آل‌کثیر پس از اتمام لیگ بیست‌ودوم تصمیم گرفت قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را تمدید نکند و به دنبال تیم جدیدی برای ادامه فوتبال خود باشد. همان موقع هم این شایعه مطرح شد که عیسی به خاطر مسائل مالی مایل به ادامه همکاری با پرسپولیس نیست و به جایی می‌رود که پرداختی باشگاه به موقع باشد.

پس از شایعات مختلف در مورد مقصد بعدی عیسی آل‌کثیر، این بازیکن خوزستانی سپاهان را به عنوان جدیدترین تیم خود انتخاب کرد تا در لیگ بیست‌وسوم او را با پیراهن زرد در زمین ببینیم. ترافیک خط حمله سپاهان در ابتدای لیگ بیست‌وسوم بسیار بالا بود؛ حضور همزمان عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو، کاوه رضایی و رضا اسدی باعث شده بود تا مورایس برای انتخاب تک مهاجم خود سر درد بگیرد و از طرفی با حضور شهریار مغانلو، کمتر به عیسی بازی برسد.

عیسی مجموعا برای سپاهان در نیم‌فصل اول دو گل به‌ثمر رساند که هر دو گل او هم برابر صنعت‌نفت آبادان بود. آل‌کثیر در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تصمیم گرفت سپاهان را ترک کند و به پرسپولیس بازگردد.

بازگشت به قلعه سرخ

عیسی آل‌کثیر در نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ بیست‌وسوم، تصمیم گرفت به قلعه سرخ برگردد تا بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن کند. جدایی نبیل باهویی و شهاب زاهدی از جمع سرخ‌ها، باعث شد عیسی تنها مهاجم تخصصی باتجربه اوسمار ویرا تا پایان فصل باشد و در تمامی دیدارها در ترکیب اصلی به میدان برود.

عیسی آل‌کثیر از زمان پیوستن دوباره به پرسپولیس، برای سرخ‌ها 7 مرتبه گلزنی کرده است که البته 3 گل او در جام حذفی به‌ثبت رسیده است. روز چهارشنبه آل‌کثیر با پیراهن پرسپولیس برابر تیم سابق خود در لیگ بیست‌وسوم یعنی سپاهان قرار می‌گیرد و باید دید آیا او می‌تواند نقش مهمی در نتیجه این مسابقه داشته باشد یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری