football360 logo

خیز مسعود برای تاریخ‌سازی با هوادار؛ «گام‌های آخر را محکم‌تر بردار»

10 اردیبهشت 1403 ساعت 23:0015 نظر
مسعود شجاعی از زمان پذیرش هدایت هوادار تهران توانسته کارنامه قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارد.

به گزارش فوتبال 360، هوادار یکی از 7 تیم حاضر در لیگ بیست‌وسوم است که در جریان برگزاری رقابت‌های فصل جاری در کادرفنی خود تغییر و تحولات ایجاد کرد. شکست 5گله مقابل سپاهان در تهران در هفته سیزدهم رقابت‌ها باعث شد تا محمود فکری از سمت خود کنار برود و بعد از آنکه محمود شجاعی در نقش مربی موقت در دیدار نساجی برابر هوادار روی نیمکت بنفش‌پوشان نشست، رسماً از جدال هفته پایانی نیم‌فصل نخست میان تیم‌های هوادار تهران و استقلال خوزستان، سکان هدایت هوادار به مسعود شجاعی رسید. او که پیشتر تجربه فعالیت در نقش سرمربی-بازیکن را در تیم تراکتور تبریز داشت، رسماً اولین دوره سرمربیگری خود را آغاز کرد.

شروع رویایی با کسب 3 برد در 5 مسابقه!

بنفش‌پوشان تا پایان هفته چهاردهم موفق به کسب تنها 11 امتیاز شده بودند و در رتبه دوازدهم جدول حضور داشتند. شجاعی کار خود روی نیمکت هوادار را با کسب 2 پیروزی پیاپی برابر استقلال خوزستان آغاز کرد تا بنفش‌پوشان هم به روند 4 بازی بدون برد خود پایان بدهند و هم اینکه بتوانند در جام حذفی به جمع 16 تیم برتر برسند. بعد از شکست دادن آبی‌های اهوازی، نوبت به کسب امتیاز از مس رفسنجان رسید و سپس شاگردان مسعود شجاعی موفق شدند در خانه برابر شمس‌آذر پیروز شوند و از ذوب‌آهن اصفهان هم امتیاز گرفتند تا در 5 تجربه اول حضور شجاعی روی نیمکت هوادار، این تیم 3 برد و 2 تساوی به‌دست آورد.

خروج از بحران با سرعت نور!

شاگردان مسعود شجاعی بعد از آنکه در 5 بازی ابتدایی با هدایت او شکست‌ناپذیر بودند، در تبریز با نتیجه 4 بر 2 برابر تراکتور مغلوب شدند و سپس باخت یک‌گله برابر استقلال را پذیرفتند تا روند شکست‌ناپذیری‌شان قطع شود. با این وجود، باخت برابر آبی‌پوشان پایتخت که صدرنشین جدول رده‌بندی بودند، آخرین شکست هوادار در فوتبال ایران محسوب می‌شود و آن‌ها در سال 1403 باختی را تاکنون متحمل نشده‌اند؛ به‌طوری‌که تساوی 1-1 برابر آلومینیوم در اراک، تساوی 3-3 مقابل فولاد در اهواز، برد یک‌گله در نبرد با گهر و تساوی 2-2 در جدال با پیکان در داربی تهران از جمله نتایج هوادار است. ضمن آنکه بنفش‌پوشان در آخرین مسابقه رسمی‌شان توانستند در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از سد مس سونگون بگذرند و به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کردند.

روزهای سرنوشت‌ساز در انتظار تیمِ شجاعی

هوادار در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران موفق به کسب 34 امتیاز شد و این بالاترین رکورد امتیازی بنفش‌پوشان است. آن‌ها که در 14 بازی ابتدایی خود موفق به کسب تنها 11 امتیاز شده بودند، حالا با هدایت مسعود شجاعی توانسته‌اند 14 امتیاز در 10 مسابقه به‌دست آورند و در جام حذفی هم 2 مرحله پیشرفت کرده‌اند و در بین 8 تیم برتر حضور دارند. فاصله تیمِ شجاعی تا رکورد امتیازی هوادار در تاریخ لیگ برتر تنها 9 امتیاز است و آن‌ها در 6 بازی آینده این فرصت را دارند تا بتوانند تاریخ‌ساز شوند.

صنعت‌نفت آبادان، ملوان بندرانزلی، پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، نساجی مازندران و استقلال خوزستان رقبای هوادار در ادامه فصل هستند که 3 تیم برای بقا تلاش می‌کنند و 3 تیم دیگر هم نام‌شان در بین 5 تیم برتر جدول رده‌بندی دیده می‌شود تا بیش از پیش سختیِ کار شاگردان مسعود شجاعی برای تاریخ‌سازی نمایان شود. ضمن آنکه بنفش‌پوشان این فرصت را دارند تا بتوانند با شکست دادن گل‌گهر در جام حذفی، برای دومین فصل پیاپی به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کنند و این دستاورد تاریخی را برای تیم خود تکرار کنند. باید دید در 7 مسابقه پیش‌روی هوادار در لیگ برتر و جام حذفی، آن‌ها موفق به تاریخ‌سازی خواهند شد یا نوسان به سراغ نتایج هوادار خواهد آمد و آن‌ها نمی‌توانند به روزهای خوب خود با هدایت مسعود شجاعی ادامه بدهند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری