football360 logo

پرسپولیس و 4 گل خورده در یک بازی؛ سفر پرخطر!

10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:30144 نظر
آلومینیوم در 10 بازی اخیر فقط 3 برد داشته که 2 تا از آن‌ها مقابل پرسپولیس بوده.

به گزارش فوتبال 360، پس از حذف استقلال، پرسپولیس هم این هفته از جام حذفی کنار رفت تا پس از 19 سال، هیچ‌کدام از این دو تیم به جمع 8 تیم برتر این تورنمنت نرسند. پرسپولیس احتمالا ترجیح می‌داد در این رقابت با هر تیمی بازی کند جز آلومینیوم. تیمی که آخرین شکست پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی را رقم زده بود. مجتبی حسینی پس از اینکه در اولین تجربه سرمربیگری اوسمار ویرا، او را شکست داده بود؛ این‌بار نشان داد که آن نتیجه اتفاقی نبود. آلومینیوم در طول مسابقه، دو بار شکست را با تساوی عوض کرد تا در نهایت در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد. پرسپولیس از 20 مرتبه‌ای که مسابقاتش در جام حذفی به ضربه پنالتی کشیده شده، در 10 بازی شکست خورده است.

پرسپولیس در تمامی این سال‌ها، در سفر به اراک به مشکل می‌خورد. از زمان حضور آلومینیوم در لیگ برتر، قرمزها از 5 سفری که برای بازی با این تیم به اراک داشته‌اند، فقط یک بازی را بردند. 3 باخت و حالا هم شکست در ضربات پنالتی، تجربه‌های تلخ پرسپولیس از سفر به این شهر بوده است.


تیمی که بیشتر از همه راه بردن پرسپولیس را می‌داند، حتما هم بهتر از بقیه راه گل زدن به این تیم را یاد گرفته است. از زمان حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر، هیچ تیمی بیشتر از آلومینیوم به پرسپولیس گل نزده است. استقلال و سپاهان که در این 4 سال همیشه مدعی بودند هم نتوانستند به اندازه آلومینیوم به پرسپولیس گل بزنند. 

پیش از این، سابقه داشته که پرسپولیس از دوم تا هفتم اردیبهشت سال 1391، در دو بازی متوالی مقابل تراکتور و سایپا تجربه دریافت 4 گل در یک بازی را داشته باشد. یا در آذرماه سال 1389 هم با نتایج مشابه 4 بر یک مغلوب سپاهان و صبای قم شده بود. اما پرسپولیس در سال‌های اخیر اوج گرفته بود و همیشه تیمی در حد قهرمانی داشت. در فوتبال ایران، زدن 4 گل به پرسپولیس، ماموریتی بود که 10 سال انجام نشده بود. آلومینیوم اما به این روند پرسپولیس هم پایان داد و 4 گل به این تیم زد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری