football360 logo

کابوس آزادی برای سرخ‌ها؛ سپاهان راه بردن را بلد است!

11 اردیبهشت 1403 ساعت 10:0078 نظر
پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه در دیداری حساس برابر‌ هم قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس با اوسمار عملکرد بسیار خوبی داشته و دو شکست این تیم با سرمربی برزیلی، برابر آلومینیوم اراک رقم خورده است و سایر تیم‌ها در شکست پرسپولیس اوسمار ناموفق بوده‌اند.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌‌و‌پنجم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی برابر سپاهان قرار می‌گیرد. زردپوشان اصفهانی پس از افت در چند بازی، حالا بار دیگر به فرم ایده‌آل خود برگشته‌اند. شاگردان ژوزه مورایس در دیدار رفت موفق شدند با کاشته دیدنی رضا اسدی، از سد پرسپولیس یحیی گل‌محمدی عبور کنند و حالا امید دارند در بازی برگشت هم نتیجه قابل‌قبولی کسب کنند.

حساس برای سرخ‌ها

افراد زیادی اعتقاد دارند قهرمان لیگ بیست‌وسوم، از دل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص می‌شود. پرسپولیس اگر برابر سپاهان امتیاز از دست بدهد و استقلال موفق به شکست تراکتور شود، اختلاف دو تیم بیش از یک امتیاز می‌شود و شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر خواهد بود و بالعکس.

پرسپولیسی‌ها امید دارند با توجه به میزبانی در این بازی، بتوانند سه امتیاز را کسب کنند اما سپاهان مورایس هم تیمی نیست که به راحتی تسلیم شود حتی اگر در کورس قهرمانی نباشد. سپاهان در ورزشگاه آزادی یک آمار مثبت دارد و آن هم شکست پرسپولیس در دو بازی اخیر خانگی است!

آمار ویژه سپاهان

سپاهان شاید بهتر از هر تیمی راه بردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را بلد باشد. در لیگ بیست‌ویکم، سپاهان در بازی رفت در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار گرفت و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود زردپوشان اصفهانی خاتمه یافت. محمد نژادمهدی و سجاد شهباززاده سپاهان را با دو گل پیش انداختند و علی نعمتی در دقایق پایانی بازی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا سپاهان در این دیدار پیروز شود.

بازی برگشت لیگ بیست‌ودوم هم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد با پیروزی سپاهان همراه بود. شاگردان مورایس موفق شدند با گل دقیقه آخری محمد کریمی سه امتیاز بازی را کسب کنند تا پیروزی دراماتیکی برای سپاهان رقم بخورد. سپاهان در هر دو بازی اخیر که به میزبانی پرسپولیس برگزار شده، حداکتر امتیاز یعنی ۶ را کسب کرده است. مورایس و تیمش با این آمار ویژه برابر سرخ‌ها قرار می‌گیرند و باید دید هنگامی که سوت پایان مسابقه به صدا در می‌آید، کدام تیم خوشحال و کدام تیم ناراحت خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری