football360 logo

علیرضا بیرانوند به بواویشتا پیوست؛ زندگی جدید، بدون رقیب

17 تیر 1400 ساعت 02:12
علیرضا بیرانوند با قراردادی قرضی و یک ساله، راهی بواویشتای پرتغال شد. تیمی که قرار است، فرصت شروعی دوباره در اروپا را به او بدهد.

به گزارش فوتبال 360، شایعات حضور بیرانوند در فوتبال پرتغال، امروز رسمی شد و دروازه‌بان تیم ملی ایران با بواویشتا قرارداد بست. نمایش خوب بازیکنان ایرانی در پرتغال، باعث شده تیم‌های این کشور بیشتر از قبل سراغ بازیکنان ایرانی بروند. فصل پیش، امیر عابدزاده دروازه‌بان دوم تیم ملی ایران، نقش پررنگی در نجات ماریتیمو از سقوط داشت و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ پرتغال بود. حالا قرار است بیرو هم به این جمع اضافه شود و فصل بعد، دوباره شانسش را در فوتبال اروپا امتحان کند. قرارداد بیرانوند و بواویشتا قرضی است اما این باشگاه، بند خرید دارد و در صورت فعال شدن این بند، می‌تواند قرارداد سه ساله و دائمی با دروازه‌بان جدیدش امضا کند.

بیرانوند فصل پیش، به آنتورپ رفت اما طولانی شدن پروسه حضورش در بلژیک باعث شد این باشگاه با جین بوتز قرارداد ببندد و بیرو، روی نیمکت بنشیند. بیرانوند پس از مصدومیت بوتز، مقطعی دروازه‌بان اصلی آنتورپ شد اما پس از نمایش‌هایی پرفراز و نشیب، با مصدومیت سنگین شانس حضور در دروازه تیم را از دست داد. آنتورپ که نتوانست از بیرانوند در حد توقعش استفاده کند، او را به بواویشتا واگذار کرده و بیرانوند امیدوار است در پرتغال، نمایشی متفاوت با بلژیک داشته باشد.

برخلاف آنتورپ، بیرانوند در بواویشتا رقیب جدی ندارد و می‌تواند به دروازه‌بان ثابت تیم تبدیل شود. فصل پیش، لئو ژاردیم به صورت قرضی از لیل به بواویشتا رفته بود و تمام بازی‌های لیگ، درون دروازه این تیم حضور داشت. او حالا به لیل برگشته و بواویشتا، برای دروازه‌اش بیرانوند را خریده است. دیگر دروازه‌بان‌های فعلی بواویشتا، ذخیره‌های ژاردیم و دروازه‌بان تیم زیر 23 سال تیم هستند. حضور در پرتغال، برای بازیکنان ایرانی زیادی سکوی پرتاب بوده و حالا، دروازه‌بان تیم ملی هم می‌خواهد ستاره شدن را از این کشور آغاز کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری