football360 logo

وعده‌های مدیریتی استقلال بی‌نتیجه ماند/ میلیچ از استقلال جدا شد

17 تیر 1400 ساعت 11:26
هروویه میلیچ که پس از سه بازی غیبت، بالاخره در دیدار استقلال مقابل تراکتور به لیست ۱۸ نفره تیمش برگشت و با مصدومیت محمد نادری، در دقایق پایانی بازی در ترکیب این تیم نیز قرار گرفت، از استقلال جدا شد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد با مصدومیت محمدنادری، میلیچ خود را آماده دیدار با ساپیا کند تا در ترکیب اصلی استقلال به زمین برود اما عدم دریافت مطالباتش باعث شد تا در نهایت او جدایی از استقلال را عملی کند. این بازیکن صبح امروز با انتشار عکسی در کنار بهزاد غلامپور از او برای همه چیز تشکر کرد و نوشت که دلتنگ این مربی خواهد شد. این پست اینستاگرامی او شایعات در خصوص جدایی این بازیکن بعد از یک فصل پر فراز و نشیب همراه استقلال را قوت بخشید و حالا باید دید واکنش مسئولان استقلال به این مهم چه خواهد بود.


استقلال تمدید نکرد، بند فسخ فعال شد

بحث تمدید قرارداد میلیچ با استقلال در مدت اخیر تبدیل به موضوعی فرسایشی شده بود. این بازیکن که مدت طولانی نتوانسته بود دریافتی از باشگاه استقلال داشته باشد با حضور دوباره فرهاد مجیدی در استقلال به ایران بازگشت و با وجود عدم دریافت مطالباتش در کنار این تیم تمرین کرد و البته تاکید کرد که در انتظار پیشنهاد تمدید قرارداد استقلال خواهد ماند. با این وجود مشکلات عدیده مدیریتی استقلال که در طی این فصل همواره بزرگ‌ترین مانع برای مسیر حرکتی تیم استقلال بود در مورد میلیچ هم تکرار شد و این بازیکن که قراردادش با استقلال در انتهای فصل به اتمام می‌رسد ساز جدایی را کوک کرد تا بازیکنی که اتفاقا فرهاد مجیدی اعتقاد ویژه‌ای به او داشت از استقلال جدا شود. او چندی قبل گفت که در صورت ادامه این ماجرا، با فسخ یکطرفه قراردادش از استقلال جدا می‌شود و این اتفاق صبح امروز در نهایت رقم خورد.

فراز و نشیب زیاد در فصل مدیریتی عجیب استقلال!

این بازیکن در لیگ بیستم اتفاقات عجیبی را با استقلال پشت سر گذاشت. پس از دیدار استقلال و گل‌گهر در دور رفت مسابقات لیگ بود که مدافع کروات آبی‌پوشان با انتشار پستی در اینستاگرامش، نسبت به نیمکت‌نشینی‌اش در آن بازی اعتراض کرد و همین مهم باعث شد تا به دلیل استفاده از کلمه نیمکت‌نشینی بدون دلیل، توسط محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گیرد. 

با وجود حل مشکلات و بازگشت او به تمرینات پس از برگزاری جلسه انضباطی، میلیچ اما پس از پایان دیدار دربی در هفته هشتم، به همراه خانواده‌اش از ایران خارج شد. با برکناری فکری و حضور مجیدی روی نیمکت استقلال این بازیکن بعد از مذاکره با سرمربی جدید استقلال بار دیگر به ایران برگشت و در طی این مدت اگرچه چندین‌بار حتی تا آستانه تمدید قرارداد با استقلال پیش رفت اما عدم ثبات مدیریتی استقلال و اتفاقات پیش آمده در این باشگاه، باعث شد تا در نهایت او که حدود ۱۱ ماه است دریافتی از استقلال نداشته تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد. او در این مدت به دلیل اسباب‌کشی از هتلی به هتل دیگر به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های هتل توسط باشگاه، دچار مصدومیت هم شد و باشگاه حتی نتوانست هزینه ‌‌‌MRI او را پرداخت کند تا همین مهم تبدیل به سوژه‌ای مهم در رسانه‌ها شود. او که در بازگشت دوباره به ایران حتی حاضر شده بود خودش هزینه بلیتش را پرداخت کند، در نهایت تصمیم به جدایی از استقلال گرفت. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری