football360 logo

تیم منتخب هفته دوم؛ دبل کننده‌ها در تیم هفته

06 آبان 1400 ساعت 12:11
در هفته دوم لیگ برتر، چهار بازیکن دبل کردند و در تیم متخب هفته قرار گرفتند.

به گزارش فوتبال 360، در هفته دوم لیگ بیست‌ویکم، چهار بازیکن دبل کردند؛ سجاد شهباززاده، مهدی عبدی، پیمان بابایی و کوین یامگا. بازیکنانی که خط حمله تیم منتخب هفته را هم تشکیل دادند و یامگا هم یک خط عقب‌تر از آن‌ها قرار گرفت. عملکرد بهترین بازیکنان هفته را طبق آمار «متریکا» می‌خوانید.

حسین پورحمیدی: بهترین دروازه‌بان هفته

بیشترین مهار هفته را ایمان صادقی، دروازه‌بان فجر داشت که چهار ضربه از پنج شوت در چارچوبش را مهار کرد. البته طلسم دروازه صادقی در وقت‌های اضافی شکسته شد و او گل خورد. حسین پورحمیدی هم با سه مهار موفق و بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش، نمره 7.88 را گرفت و بهترین دروازه‌بان هفته شد.

مدافعان برتر هفته: متعهد و موثر

میلاد زکی‌پور که این فصل هم برای تیم امیر قلعه‌نویی بازی می‌کند، اولین گل این فصلش را زد. زکی‌پور با شوتی تماشایی، سه امتیاز شیرین را از خانه فجرسپاسی به سیرجان سوغاتی برد. زکی‌پور در این هفته بیشترین خلق موقعیت را هم داشت.

جورجی گولسیانی مدافع سپاهان برای دومین هفته متوالی به تیم منتخب رسید. گولسیانی در این هفته گل زد، 101 لمس توپ داشت و با هفت عملکرد دفاعی، از وظیفه اصلی‌اش هم غافل نبود. 

رامتین سلیمان‌زاده مدافع آلومینیوم اراک در هفته دوم موفق به 12 دفع خطر شد. او با بازی‌خوانی بالا، 6 مرتبه هم پاس بازیکنان فولاد را در میانه راه قطع کرد. سلیمان‌زاده که 13 مرتبه مالکیت توپ را هم به نفع تیمش برگرداند، سهم پررنگی در کلین‌شیت شاگردان رسول خطیبی داشت.

دیگر نماینده آلومینیوم در تیم منتخب این هفته میلاد فخرالدینی است. فخرالدینی اصلا دریبل نخورد و دو دریبل هم زد. او دو موقعیت هم ساخت که یکی از آن‌ها منجر به گل شد.

هافبک‌های برتر: یامگا و دو تراکتوری

کوین یامگا کمتر از نیم‌ساعت زمان لازم داشت تا توانایی‌اش را به فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها اثبات کند. این هافبک 25 ساله که تازگی به جمع بازیکنان استقلال اضافه شده، در بازی با ذوب‌آهن هر دو گل تیمش را زد.

آمار اکبر ایمانی مقابل نفت آبادان تردیدی برای حضور او در تیم منتخب باقی نگذاشت؛ 12 نبردهوایی موفق، 18 مرتبه بازپس‌گیری مالکیت توپ، 9 دفع توپ، 16 نبرد موفق و دو پاس‌کلیدی روز خوبی را برای هافبک تراکتوری‌های رقم زد.

سامان نریمان‌جهان در این هفته تلاش زیادی برای گلزنی هم‌تیمی‌هایش کرد. نریمان‌جهان دو مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت و در نهایت هم خودش گل زد. هافبک تراکتور دو دریبل موفق و سه توپ‌گیری هم داشت.

مهاجمان دبل کننده

سجاد شهباززاده، مهدی عبدی و پیمان بابایی در این هفته دبل کردند. بابایی و عبدی با زدن پنج شوت، بیشتر از همه بازیکنان شوت زدند. هیچ بازیکنی در این هفته به اندازه بابایی شوت در چارچوب نزد. او چهار تلاش برای گلزنی داشت که دو تا از آن‌ها را احمد گوهری مهار کرد و دو شوت او هم گل شد. عبدی هم هر دو گل تیمش را زد. شهباززاده نیز با دو گلی که زد، نمره 8.44 را گرفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری