football360 logo

خطر ویژه خط آتش تراکتور برای پرسپولیس؛ انتقام

13 دی 1400 ساعت 13:233 نظر
بعضی از بازیکنان تراکتور انگیزه‌های ویژه‌ای برای درخشش مقابل تیم یحیی گل‌محمدی دارند.

به گزارش فوتبال 360، بازی پرسپولیس و تراکتور را می‌توان یکی از بازی‌های حساس نامید اما روی کاغذ آمار نشان می‌دهد که اگر غافلگیری خاصی روی ندهد این بازی حساسیت چندانی نخواهد داشت. جذابیت فوتبال اگرچه به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است اما پرسپولیسی که هفته گذشته سپاهان را شکست داد نباید کار خیلی سختی مقابل تیمی داشته باشد که در 6 هفته اخیر فقط یک برد داشته است و در طول فصل هم آمار امیدوارکننده‌ای را حتی با حضور سولدو ثبت نکرده است.

این آمار در حالی برای تبریزی‌ها ثبت شده است که آن‌ها در خط حمله و هافبک از بازیکنان نام‌آشنا و خلاق زیادی بهره می‌برند. محمد عباس‌زاده، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی، رضا دهقانی و اکبر ایمانی نام‌هایی هستند که قطعا هر کدام از آن‌ها می‌تواند گره‌گشای یک تیم باشد. آمار خوب گل‌های زده تراکتور هم مدیون همین لیست است. تراکتور در حالی که در میان تیم‌های پایین جدولی جاخوش کرده اما با 10 گل زده 2 گل بیشتر از فولاد هفتم جدول زده است و یا از خط آتش مس رفسنجان فقط یک گل کمتر داشته است. رکوردی که نشان می‌دهد حتی اگر این بازی روی کاغذ راحت به نظر برسد یحیی گل‌محمدی باید برنامه ویژه‌ای برای گل‌نخوردن داشته باشد. در این میان یک چهره ویژه هم حضور دارد که علاوه بر توانایی‌هایش انگیزه بسیار بالایی برای باز کردن دروازه حامد لک دارد. رضا دهقانی خرید یحیی گل‌محمدی بود که مانند بقیه بازیکنان جوان بعد از این که فرصتی برای بازی پیدا نکرد خیلی زود از این تیم جدا شد. او در تراکتور جایگاه ویژه‌ای دارد و به محض حضورش در این تیم توانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند. تنها برد شاگردان سولدو در 5 هفته اخیر هم با گل اول این بازیکن مقابل نفت مسجدسلیمان رقم خورد تا تبریزی‌ها 2 بر صفر برنده شوند.

دهقانی از هفته پنجم به ترکیب تراکتور اضافه شد و در آخرین بازی هم 10 دقیقه حضور داشت و 6 بازی در ترکیب اصلی تراکتور حضور داشته است. او در همین تعداد بازی توانسته به جمع بهترین‌های تراکتور در بعضی آمار راه پیدا کند. او در شوت و شوت در چارچوب در میان بهترین‌های تراکتور بوده و همین آمار می‌تواند یحیی را نگران کند. 

البته غیبت دو ستاره کلیدی تبریزی‌ها یعنی اکبر ایمانی و شاید محمدرضا اخباری به اندازه کافی خیال کادرفنی پرسپولیس را برای این بازی راحت خواهد کرد اما خط آتش قرمزها همچنان می‌توانند برای قرمزهای پایتخت خطرآفرین باشند و انگیزه‌های ویژه‌شان آن‌ها را خطرناک‌تر هم می‌کند. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری