football360 logo

اراک جهنم مدعیان؛ یک بازی و دو ضرر برای سپاهان

25 دی 1400 ساعت 14:50
سپاهان اصفهان در بازی هفته آینده مقابل مس رفسنجان سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبال 360، زمانی از اراک به عنوان جهنم پرسپولیسی‌ها نام برده می‌شد اما حالا این شهر برای تمام مدعیان لیگ به یک جهنم تبدیل شده است. استقلال در این فصل و در دقایق پاینی بازی 2 امتیاز در اراک از دست داد و بعد از آن‌ها هم نوبت به سپاهان بود که در آخرین هفته نیم‌فصل اول با یک تساوی اختلاف امتیازش با پرسپولیس را به عدد 3 برساند. آلومینیوم اراک که این فصل شگفتی لیگ بوده است با این یک امتیاز توانست رتبه چهارم را حفظ کرده و با یک رتبه رویایی نیم‌فصل اول را به پایان برساند. تیم‌ رسول خطیبی فصل گذشته هم تیمی بود که یقه بزرگان را می‌گرفت اما فوتبال آن‌ها بیشتر مبتنی بر پرس و خراب کردن بازی حریفان بود. آلومینیوم اما این فصل نه تنها اجازه خوب بازی کردن به حریفانش نمی‌دهد که خودش هم بازی زیبا و قابل قبولی به نمایش می‌گذارد. ضرر سپاهان در اراک البته فقط به از دست رفتن 2 امتیاز محدود نشد و آن‌ها ضرر بزرگتری را هم متحمل شدند. در این بازی 3 بازیکن زردپوشان کارت زرد دریافت کردند و با این کارت‌ها بازی بعدی تیمشان را از دست دادند.

محرم نویدکیا برای این که بتواند در نیم‌فصل دوم همچنان خود را مدعی اصلی قهرمانی نگه دارد جای اشتباه زیادی ندارد. او در همان اولین گام اما سه بازیکن اصلی‌اش را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی 3 بازیکن کلیدی سپاهان هستند که با دریافت کارت زرد اولین بازی این تیم در نیم‌فصل دوم مقابل مس رفسنجان را از دست دادند. یک بازی بسیار سخت و حساس که لغزش در آن می‌تواند به معنای دورشدن جام از دستان شاگردان نویدکیا باشد. هر 3 بازیکن غایب مقابل مس رفسنجان ستاره‌های سپاهان به خصوص در چند هفته اخیر بودند و غیبت آن‌ها قطعا مشکل بسیار بزرگی برای اصفهانی‌ها خواهد بود. حتی با وجود پرمهره بودن سپاهان، پرکردن جای این 3 بازیکن در ترکیب اصلی کار راحتی برای کادرفنی نخواهد بود. 

سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی در مورد غایبین بازی بعدی گفت: «فرشاد نیست و امید و سروش را نداریم ولی بالاخره فوتبال است و یک تیم روزی ممکن است چند بازیکنش را نداشته باشد و باید ساختار تیمی داشته باشیم و اینکه من دوبازیکن ندارم و بنشنیم و غصه بخورم چنین چیزی نیست. اگر این 3 بازیکن نیستند، 3 بازیکن دیگر بازی می‌کنند و من با این موضوعات مشکلی ندارم».


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری