football360 logo

تیم منتخب هفته نوزدهم؛ 2 سورپرایز

05 اسفند 1400 ساعت 23:47
2 بازیکن از فولاد، مس و گل‌گهر یکی هم از استقلال، پرسپولیس، تراکتور، هوادار و نساجی به تیم منتخب هفته رسیدند.

به گزارش فوتبال 360؛ در هفته نوزدهم مهدی شیری و آرش رضاوند گل زدند تا فولاد موفق به تحمیل هفتمین شکست پیاپی نفت شود. گل‌گهر با پاس بهترین پاسور لیگ و گل کی‌روش استنلی، یک امتیاز از پرسپولیس گرفت. استقلال با تک گل جعفر سلمانی، اختلافش را با تیم دوم جدول به 5 امتیاز رساند. مس در دقیقه 90 گل زد و هر دو مدافعش به تیم منتخب رسیدند. عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب فوتبال 360 را با همکاری «متریکا» در ادامه می‌خوانید. 

محمدرضا اخباری/ دروازه‌بان/ تراکتور/ نمره 9.09

محمدرضا اخباری برای دومین هفته متوالی، بهترین دروازه‌بان هفته شد. پیکان در بازی با تراکتور، امیدگل 2.34 داشت ولی درخشش محمدرضا اخباری، مانع از گلزنی آن‌ها شد. اخباری هر 7 شوت در چارچوب بازیکنان میزبان را مهار کرد. او 3 مرتبه با خروج از دروازه راه ارسال از جناحین پیکان را هم بست. اخباری در این بازی یک پنالتی هم مهار کرد تا در کنار مهدی ثابتی، پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان تراکتور در تاریخ لیگ برتر هم شود.

مهدی شیری/ دفاع کناری/ فولاد/ نمره 8.15

جواد نکونام در تصمیمی جالب، در بازی با نفت مسجدسلیمان مهدی شیری را به سمت چپ خط دفاعی برد. شیری در این پست حسابی درخشید و جزو بهترین بازیکنان هفته بود. مهدی شیری که در 80 بازی برای پرسپولیس کلا یک گل زده بود، در دومین بازی‌اش با پیراهن فولاد، اولین گلش را زد. شیری یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت و 9 عملکرد دفاعی نیز داشت. البته درخشش همزمان جعفر سلمانی باعث شد که مهدی شیری درتیم منتخب به عنوان دفاع راست قرار بگیرد.

شاهین توکلی/ دفاع میانی/ مس رفسنجان/ نمره 7.51

در بازی مس رفسنجان و آلومینیوم، هیچ بازیکنی بیشتر از دفاع میانی مس موقعیت نساخت. شاهین توکلی در این بازی 2 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. این حضور موثر در خط حمله، از تعهد دفاعی او کم نکرد و 11 مرتبه با عملکردهای دفاعی، خطر را از دروازه مس دور کرد. مس در این بازی برای نهمین بار در این فصل کلین‌شیت کرد.

عقیل کعبی/ دفاع میانی/ مس رفسنجان/ نمره 7.98

تنها گل بازی آلومینیوم و مس رفسنجان را عقیل کعبی زد. کعبی در دقیقه 90 گل زد تا مس رفسنجان به یک امتیازی سپاهان برسد. کعبی در این فصل یک گل به پرسپولیس هم زده بود. عقیل کعبی با 10 عملکرد دفاعی و 11 بازپس‌گیری مالکیت توپ بهترین دفاع میانی هفته بود.

جعفر سلمانی/ دفاع کناری/ استقلال/ نمره 7.58

در هفته‌ای که امیر قلعه‌نویی با گرفتن یک مساوی از پرسپولیس، شانس اختلاف امتیاز را به استقلال داد، جعفر سلمانی از این فرصت استفاده کرد. جعفر سلمانی تنها گل بازی استقلال و فجر را زد. جالب است که سلمانی تا پیش از پوشیدن پیراهن استقلال، 3 گل زده بود؛ در استقلال برای چهارمین بار در این فصل گل زد.

محمد میری/ هافبک/ هوادار/ نمره 7.84

بعد از برد هفته قبل مقابل نفت مسجدسلیمان، پدیده دوباره در خانه باخت. نقش اول رقم زدن این شکست را محمد میری داشت که در نیم‌فصل از فولاد راهی هوادار شد. محمد میری در این بازی 2 شوت زد، 3 دریبل موفق داشت، 2 پاس‌کلیدی داد و 14 مرتبه خطر را از دروازه هوادار دور کرد. هوادار با این برد 21 امتیازی شد و در جایگاه یازدهم باقی ماند.

ایوب کلانتری/ هافبک/ نساجی/ نمره 7.71

ایوب کلانتری سابقه نداشته در تیمی بیشتر از 5 گل بزند، ولی با گلی که این هفته زد در نساجی 6 گله شد. کلانتری برای زدن این گل، 5 مرتبه با شوت دروازه نفت آبادان را تهدید کرده بود. هافبک 31 ساله نساجی در این بازی با بازی‌خوانی بالا 4 مرتبه پاس بازیکنان حریف را در میانه راه قطع کرد.

آرش رضاوند/ هافبک/ فولاد/ نمره 7.82

آرش رضاوند بعد از 802 روز در لیگ برتر گل زد. رضاوند که در 66 بازی برای استقلال فقط یک گل زده بود و صدای اعتراض آبی‌ها را درآورده بود، در سومین حضورش در ترکیب فولاد یک گل تماشایی از پشت محوطه جریمه زد. رضاوند در بازی با نفت مسجدسلیمان با 93 لمس توپ، فعال‌ترین بازیکن تهاجمی تیمش بود و 3 شوت هم زد.

حامد پاکدل/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 7.68

حامد پاکدل تاثیرگذارترین چهره پرسپولیس در بازی با گل‌گهر بود. پاکدل در همان اوایل مسابقه، خودش را در موقعیت تک‌به‌تک با محسن فروزان قرار داد که با واکنش تماشایی فروزان، توپش گل نشد. پاکدل دقایقی بعد گلی جنجالی زد. او در این بازی علاوه بر 2 شوت در چارچوب و یک گلی که زد، 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت.

سعید صادقی/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 7.57

بهترین پاسور لیگ، در بازی با پرسپولیس هم یک پاس‌گل داد. سعید صادقی با این پاس، مشترک با محسن آذرباد با 7 پاس‌گل در صدرجدول قرار گرفت. صادقی در بازی با پرسپولیس 4 مرتبه با پاس کلیدی و 3 مرتبه هم با شوت دروازه حامد لک را تهدید کرد. سعید صادقی 4 خطا هم از بازیکنان پرسپولیس گرفت.

کی‌روش استنلی/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 7.81

کی‌روش استنلی دومین گلش را هم برای گل‌گهر زد. کی‌روش باز هم با ضربه سر گل زد تا گل‌گهر با زدن 9 گل با ضربه سر، بهترین تیم لیگ در این فاکتور باشد. کی‌روش در بازی با پرسپولیس 3 شوت در چارچوب زد و 10 نبردهوایی موفق داشت. گل‌گهر با گل کیروش از شکست مقابل پرسپولیس فرار کرد و 29 امتیازی شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری