football360 logo

تیم منتخب هفته بیستم؛ یک جای خالی!

10 اسفند 1400 ساعت 19:03
3 پرسپولیسی، 2 بازیکن از نساجی، یکی هم از استقلال، آلومینیوم، تراکتور، ذوب‌آهن، گل‌گهر و سپاهان به تیم منتخب رسیدند.

به گزارش فوتبال 360، سعید صادقی و مهدی عبدی بازیکنان 2 گله هفته بودند. محمد عباس‌زاده هم با یک گل و یک پاس‌گل روی 2 گل تیمش موثر بود. امید نورافکن و کمال کامیابی‌نیا 3 گله شدند. حامد شیری 11 نبرد برد و 9 عملکرد دفاعی داشت. علیرضا حقیقی در بهترین نمایش فصلش، هر 6 شوت بازیکنان استقلال را مهار کرد. عارف غلامی در بازگشت به ترکیب اصلی استقلال، نمایش قابل اطمینانی داشت. عملکرد مدافعان راست این هفته دور از انتظار بود و فخرالدینی با عملکردی معمولی، به تیم منتخب رسید. عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب فوتبال 360 را با همکاری «متریکا» در ادامه می‌خوانید.

علیرضا حقیقی/ دروازه‌بان/ نساجی/ نمره 8.55

استقلال در شرایطی مقابل نساجی قرار گرفته بود که هر 6 بازی قبلی‌اش را برده بود و این یعنی در هر بازی گل زده بود. تا اینکه علیرضا حقیقی بالاخره به این روند آبی‌ها پایان داد. بازیکنان استقلال در این بازی 6 شوت در چارچوب و در مجموع 16 شوت با امیدگل 1.80 زدند، یعنی نساجی در این بازی باید 2 گل از استقلال می‌خورد اما علیرضا حقیقی در بهترین نمایش فصلش، همه توپ‌ها را مهار کرد. حقیقی با دریافت نمره 8.55، سومین نمره برتر دروازه‌بان در یک بازی از این فصل را به نام خود ثبت کرد.

میلاد فخرالدینی/ دفاع راست/ آلومینیوم/ نمره 7.01

عملکرد مدافعان سمت راست لیگ در این هفته به اندازه‌ای دور از انتظار بود که میلاد فخرالدینی با یک عملکرد معمولی، به تیم منتخب رسید. فخرالدینی در هفته‌ای که تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان کلین‌شیت کرد، 6 عملکرد دفاعی داشت. فخرالدینی 4 خطا گرفت و یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. این تساوی پایانی بر 7 شکست متوالی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بود.

حامد شیری/ دفاع میانی/ نساجی/ نمره 7.37

نساجی فقط 2 شوت به چارچوب استقلال زد که یکی از آن‌ها را حامد شیری از روی ضربه آزادی تماشایی زده بود. حامد شیری با 11 نبرد موفق، جزو قلدرترین بازیکنان زمین هم بود. شیری 9 مرتبه هم مقابل مهاجمان استقلال با عملکردهای دفاعی خطر را دفع کرد تا نساجی اولین تیمی باشد که این فصل در 2 بازی رفت و برگشت مقابل استقلال کلین‌شیت می‌کند. تا پایان فصل هم فقط پرسپولیس این فرصت را دارد که به این آمار اضافه شود و بقیه تیم‌ها در این فصل حداقل یک گل از استقلال خورده‌اند.

عارف غلامی/ دفاع میانی/ استقلال/ نمره 7.27

با غیبت محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، سرمربی آبی‌ها دست به تصمیمی پرریسک زد؛ او از عارف غلامی که به تازگی دوران نقاهت پارگی رباط صلیبی را پشت سر گذاشته، استفاده کرد. غلامی در اولین حضور فیکسش در مسابقات این فصل هم نمایش مطمئنی داشت. غلامی 14 مرتبه خطر را از دروازه استقلال دور کرد، یک پاس‌کلیدی داد و 3 نبردهوایی پیروز شد.

امید نورافکن/ دفاع چپ/ سپاهان/ نمره 7.46

حضور مداوم امید نورافکن در خط حمله، تعداد گل‌های دفاع چپ سپاهان را به عدد 3 رساند. نورافکن در این فصل 3 پاس‌گل هم داده تا جزو تاثیرگذارترین مدافعان کناری روی گل‌های این فصل باشد. نورافکن در بازی با تراکتور در نبردهای یک در مقابل یک هم موفق بود و پیروز 11 دوئل شد.

کمال کامیابی‌نیا/ هافبک/ پرسپولیس/ نمره 7.67

بعد از سپاهان و نساجی، نوبت به مس رفسنجان رسید که مغلوب ضربات سر کمال کامیابی‌نیا شود. کامیابی‌نیا علاوه بر گلی که زد، 5 قطع پاس و 5 دفع توپ هم داشت. کمال برای اینکه دریبلی نخورد، 2 خطا کرد و البته یک اشتباه دفاعی هم داشت. او 40 پاس داد که به جز 5 پاس مابقی آن‌ها سالم به مقصد رسید.

سعید صادقی/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 8.69

سعید صادقی ستاره درخشان لیگ بعد از تعطیلات نیم‌فصل است. او در 4 بازی اخیر، 3 گل زده و 3 پاس‌گل داده است. صادقی در بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان هم از شکست تیمش، یک پیروزی ساخت و بیشترین سهم را در کامبک تیمش داشت. هافبک خوش‌فکر گل‌گهری‌ها، هر 2 گل تیمش را زد. 2 دریبل موفق داشت و یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. صادقی با این نمایش، بهترین بازیکن هفته بیستم شد.

علی شجاعی/ هافبک/ پرسپولیس/ نمره 7.76

با بیرون رفتن میلاد سرلک از بازی، یحیی گل‌محمدی تصمیم به ورود علی شجاعی گرفت. احسان پهلوان به پست هافبک میانی رفت و علی شجاعی در سمت چپ خط هافبک قرار گرفت. شجاعی باز هم به عنوان بازیکن تعویضی پاس‌گل داد. او در بازی با مس رفسنجان 2 پاس‌کلیدی داد، تنها شوتش در چارچوب بود و 4 توپ‌گیری داشت.

محمد عباس‌زاده/ مهاجم/ تراکتور/ نمره 8.10

پس از 13 هفته انتظار، بالاخره محمد عباس‌زاده در لیگ برتر گل زد. او یکی از تماشایی‌ترین گل‌های فصل را از روی ضربه آزاد به ثمر رساند. پاسِ گل اول تراکتور را هم عباس‌زاده داده بود تا روی هر 2 گل تراکتور به سپاهان نقش مستقیم داشته باشد. عباس‌زاده در این هفته 6 مرتبه با شوت دروازه رشید مظاهری را تهدید کرد؛ بیشتر از هر بازیکن دیگری.

سعید باقرپسند/ مهاجم/ ذوب‌آهن/ نمره 7.89

پس از 6 بازی، بالاخره ذوب‌آهن پیروز شد. این تیم موفق به شکست پدیده قعرنشین شد. سعید باقرپسند 4 مرتبه با شوت و 4 مرتبه با پاس‌کلیدی دروازه پدیده را تهدید کرده بود تا اینکه بالاخره یک گل زد. این اولین گل باقرپسند در این فصل بود. ذوب‌آهن با این برد 22 امتیازی شد و فاصله‌اش را با منطقه خطر افزایش داد.

مهدی عبدی/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 7.99

بهترین بازیکن بازی پرسپولیس و مس رفسنجان، مهدی عبدی بود. او در این بازی 2 شوت زد که هر 2 شوتش هم گل شد. عبدی بعد از 3 هفته ناکامی در گلزنی، با این 2 گلی که زد 7 گله شد و خودش را به بهترین گلزنان فصل نزدیک کرد. پرسپولیس هم با تساوی استقلال مقابل نساجی، فاصله‌اش را با صدر جدول به 3 امتیاز کاهش داد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری