football360 logo

تیم منتخب هفته بیست‌ودوم؛ بازیکنی که بیشتر از 7 تیم شوت زد!

22 اسفند 1400 ساعت 15:06
3 بازیکن از سپاهان، 2 بازیکن از پرسپولیس و ذوب‌آهن، یکی هم از استقلال، پیکان، فولاد و پدیده به تیم منتخب هفته بیست‌ودوم رسیدند.

به گزارش فوتبال 360، در این هفته سپاهان 3 گل به نساجی زد و 3 بازیکنش به تیم منتخب رسیدند. مهدی ترابی هر 2 گل پرسپولیس را ساخت و رضا اسدی هر 2 گل را زد. امیرحسین حسین‌زاده تنها نماینده استقلال در تیم منتخب است. مجتبی بیژن شاید حساس‌ترین گل فصل پدیده را زده باشد. محمد ناصری در اولین بازی فصلش، بهترین دروازه‌بان هفته شد. عمکلرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب هفته فوتبال 360 را با همکاری «متریکا» در ادامه می‌خوانید.

محمد ناصری/ دروازه‌بان/ پیکان/ نمره 7.95

اخراج فرهاد کرمانشاهی در بازی هفته قبل مقابل نساجی، این فرصت را به محمد ناصری داد که برای اولین‌بار در این فصل بازی کند. ناصری در بازی این هفته مقابل گل‌گهر، از ابتدا درون دروازه تیمش قرار گرفت. او برای این کلین‌شیت، هر 4 شوت در چارچوب بازیکنان گل‌گهر را مهار کرد و هیچ اشتباهی نداشت.

امید نورافکن/ دفاع چپ/ سپاهان/ نمره 7.46

درخشش امید نورافکن در این فصل پایانی ندارد. او در 3 بازی اخیر در هر بازی روی یک گل تاثیر مستقیم داشت. نورافکن به تراکتور گل زد، مقابل فجر پاس‌گل داد و در بازی این هفته هم دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. نورافکن در بازی با نساجی 3 شوت زد که 2 شوت او در چارچوب بود و یکی هم گل شد. نورافکن یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت.

مجتبی بیژن/ دفاع میانی/ پدیده/ نمره 7.90

پدیده در 4 هفته اخیر 2 گل زده که هر 2 گل را هم مدافع میانی این تیم زده است. مجتبی بیژن در بازی مرگ و زندگی پدیده، تنها گل بازی را در خانه فجر به این تیم زد تا همچنان امیدهای بقای پدیده به طور کامل از بین نرود. بیژن در این بازی 14 نبرد موفق و 13 عملکرد دفاعی هم داشت.

سینا شاه‌عباسی/ دفاع میانی/ فولاد/ نمره 8.01

اولین گل فصل سینا شاه‌عباسی، با ضربه سر از روی کرنر به ثمر رسید. شاه‌عباسی در بازی با تراکتور علاوه بر گلی که زد، 8 مرتبه هم خطر را از دروازه فولاد دفع کرد. مدافع 22 ساله فولاد، با بازی‌خوانی بالا 9 مرتبه هم پاس بازیکنان تراکتور را در میانه راه قطع کرد.

دانیال اسماعیلی‌فر/ دفاع راست/ سپاهان/ نمره 7.99

دفاع راست سپاهان که تا هفته‌ها بهترین بازیکن این فصل بود؛ بعد از 13 هفته بالاخره گل زد. اسماعیلی‌فر در این هفته 5 مرتبه با شوت و پاس‌کلیدی دروازه نساجی را تهدید کرده بود. اسماعیلی‌فر از عملکردهای دفاعی هم غافل نبود و 11 مرتبه خطر را از دروازه تیمش دور کرد.

رضا اسدی/ هافبک میانی/ پرسپولیس/ نمره 8.58

ستاره ناکام فصل، بهترین بازیکن این هفته بود. رضا اسدی در بازی با نفت مسجدسلیمان 8 نبردهوایی موفق داشت. او با بهره‌وری از این توانایی، 5 مرتبه دروازه نفت را با شوت تهدید کرد و زننده هر 2 گل تیمش بود. اسدی 6 دفع توپ هم داشت تا بالاخره رنگ شادی را در تیم جدیدش تجربه کند.

محمدحسین اسلامی/ هافبک میانی/ ذوب‌آهن/ نمره 8.10

ذوب‌آهن این هفته مقتدرانه‌ترین برد فصل را جشن گرفت. این تیم رکورد امیدگل ایجاد شده در یک بازی از این فصل را هم شکست. بخش زیادی از این آمار، به تعویض طلایی مهدی تارتار مربوط می‌شود. تارتار در دقیقه 58 بازیکنی را وارد زمین کرد که یک ربع پس از ورودش به زمین گل زد. اسلامی در برد 4 گله مقابل آلومینیوم، یک پنالتی هم گرفت.

سینا اسدبیگی/ هافبک میانی/ ذوب‌آهن/ نمره 7.91

هافبک ذوب‌آهن که هفته قبل با شوت تماشایی‌اش از وسط زمین، زمینه یک گل و پایان رکورد شکست‌ناپذیری نکونام در اهواز را فراهم کرد، در این هفته بیشتر از نیمی از تیم‌های لیگ برتر شوت در چارچوب زد! اسدبیگی 6 مرتبه با شوت دروازه آلومینیوم را تهدید کرد که نیمی از شوت‌های او در چارچوب بود و یکی هم گل شد. 

مهدی ترابی/ مهاجم/ پرسپولیس/ نمره 8.48

مهدی ترابی که این هفته زوج خط حمله تمیروف را تشکیل می‌داد، 7 مرتبه دروازه نفت مسجدسلیمان را تهدید کرد. او 2 شوت زد که هر 2 شوتش در چارچوب بود. 5 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت که حاصل آن، هر 2 گل پرسپولیس بود. ترابی با نمره 8.48 دومین بازیکن برتر هفته بود.

امیرحسین حسین‌زاده/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.93

اکر استقلال با برد و حفظ فاصله با صدر به دربی رسید، حاصل پرش و گل تماشایی امیرحسین حسین‌زاده است. حسین‌زاده علاوه بر گلی که زد، 2 مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. حسین‌زاده با 21 سال و 4 ماه، بعد از امید روانخواه دومین بازیکن جوان استقلال شده که به 5 گل برای این تیم رسیده است.

سجاد شهباززاده/ مهاجم/ سپاهان/ نمره 8.08

سجاد شهباززاده هم مثل اسدبیگی 3 شوت در چارچوب زد تا در این هفته تعداد شوت در چارچوبش از نیمی از تیم‌های لیگ بیشتر باشد. سجاد شهباززاده در این فصل به جز نفت مسجدسلیمان، به هیچ تیم دیگری گل نزده بود تا اینکه این طلسم را با گلزنی به نساجی شکست. شهباززاده هم گل زد و هم پاس‌گل داد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری