football360 logo

برنامه بازی‌های پلی‌آف اروپا؛ خرداد سرنوشت‌ساز برای ایران

25 فروردین 1401 ساعت 20:29
روز 15 خرداد، چهارمین تیم گروه ایران در جام جهانی مشخص خواهد شد و تیم ملی، آخرین حریفش را می‌شناسد.

به گزارش فوتبال 360، برنامه بازی‌های معوقه انتخابی جام جهانی در اروپا، اعلام شد. بازی‌هایی که برای ایران، بسیار مهم هستند. ایران در جام جهانی قطر با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف باقی اروپا همگروه شده و منتظر است، آخرین حریفش را بشناسد. در پلی آف باقی مانده اروپا برای انتخابی جام جهانی، ابتدا اسکاتلند و اوکراین روبروی هم قرار می‌گیرند و سپس، برنده آن‌ها با ولز بازی خواهد کرد. ولز بازی قبلی با دو گل بیل توانست 2-1 اتریش را شکست دهد و به فینال برسد.

بر اساس برنامه اعلام شده، روز 11 خرداد اسکاتلند و اوکراین، در شهر گلاسکو با هم روبرو می‌شوند. بازی‌های این مرحله به صورت تک بازی هستند. اوکرین، رنگ بالاتری از اسکاتلند در رنکینگ فیفا دارد اما امتیاز میزبانی، می‌تواند به کمک اسکاتلند بیاید. برنده این بازی، روز 15 خرداد در شهر کاردیف با ولز بازی می‌کند. ولز تیم هجدهم رنکینگ فیفا، بیشترین شانس را برای صعود به جام جهانی دارد و میزبانی بازی فینال، شانس آن‌ها را افزایش می‌دهد.

روز 15 خرداد، تکلیف گروه ایران در جام جهانی مشخص خواهد شد و تیم ملی، می‌تواند آنالیز نهایی را روی حریفانش انجام دهد. گروهی که بجز انگلیس، سایر تیم‌هایش کیفیت و رنکینگی نزدیک به هم دارند و از شانس تقریبا مشابهی برای صعود از دور گروهی برخوردارند. همین موضوع هم، جذابیت این گروه را افزایش داده است. اسکاتلند حریف ساده‌تری برای ایران و آمریکا محسوب می‌شود اما با حضور ولز، گروه ایران سخت‌تر و البته، جذاب‌تر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری