football360 logo

تیم منتخب هفته 26؛ سهم پررنگ تعویضی‌های قلعه‌نویی و مجیدی!

21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:223 نظر
4 بازیکن از گل‌گهر، 2 استقلالی، سپاهانی و تراکتوری، یکی هم از مس به تیم منتخب هفته رسیدند.

به گزارش فوتبال360، بهترین بازیکن هفته از تراکتور است و بیشترین نماینده را گل‌گهر دارد. شاگردان امیر قلعه‌‌نویی با درخشش یک نیمه‌ای، تیم مهدی رحمتی را شکست دادند و 4 بازیکن از این تیم به تیم منتخب هفته رسیدند. محمد عباس‌زاده هم با 2 گلی که زد، بهترین بازیکن هفته بود. دانیال اسماعیلی‌فر با تعهد بالا در عملکردهای دفاعی، به همه انتقادات پاسخ داد. تعویض‌های طلایی هفته هم باید به نام فرهاد مجیدی ثبت شوند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب فوتبال 360 را با همکاری «متریکا» می‌خوانید.

محسن فروازن/ دروازه‌بان/ گل‌گهر/ نمره 7.53

در تقابل حیثیتی امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی، بازیکنان میهمان در همان نیمه اول، 7 مرتبه با شوت دروازه گل‌گهر را تهدید کردند. اتفاقی که باعث شد قلعه‌نویی بین دو نیمه، 3 بازیکن تیمش را تعویض کند. شوت‌های پرتکرار آلومینیوم اما، با مهار محسن فروزان همراه شد. فروزان در بین دروازه‌بان‌هایی که این هفته گلی نخوردند، بیشترین مهار شوت را داشت. همچنین او دقت پاس 86 درصد را هم ثبت کرد.

دانیال اسماعیلی‌فر/ دفاع راست/ سپاهان/ نمره 7.71

اسماعیلی‌فر در بازی مقابل استقلال نمایش پرانتقادی داشت و مورد هجمه قرار گرفت. دانیال در این هفته اما خیلی زود به فرم خوب قبلی برگشت. او 2 مرتبه با پاس‌کلیدی و یک بار هم با شوت، دروازه پیکان را تهدید کرد. دانیال اسماعیلی‌فر که همیشه به دلیل ضعف در عملکردهای فنی، مورد انتقاد قرار می‌گرفت، در این بازی بیشترین عملکرد دفاعی نظیر قطع پاس و دفع توپ را هم داشت.

محمد آقاجان‌پور/ دفاع/ تراکتور/ نمره 7.69

مدافع جوان تراکتور در اکثر آمارهای فنی، جزو بهترین بازیکنان هفته بود. او با 13 نبرد موفق و 12 عملکرد دفاعی، از قلدرترین بازیکنان بازی تراکتور و هوادار بود. او در کارهای تهاجمی هم موثر ظاهر شد و علاوه بر خلق یک موقعیت، یک گل هم زد.

آرمین سهرابیان/ دفاع/ گل‌گهر/ نمره 7.53

فعال‌ترین بازیکن گل‌گهر با 63 لمس توپ، بالاترین دقت پاس با 94 درصد پاس سالم، بیشترین شوت در چارچوب، بیشترین گرفتن خطا و در نهایت هم یک پاس‌گل؛ نمایش بی‌نقص آرمین سهرابیان در این هفته بود.

شایان مصلح/ دفاع چپ/ گل‌گهر/ نمره 7.95

مصلح بعد از محمد عباس‌زاده، دومین نمره برتر هفته را کسب کرد. او در 8 نوبت، تلاش بازیکنان آلومینیوم برای دریبل را ناکام گذاشت. مصلح پیروز 10 دوئل شد و یک گل هم زد.

مهرداد رضایی/ هافبک/ مس رفسنجان/ نمره 7.66

مس بعد از 5 هفته ناکامی، برای دومین بازی متوالی پیروز شد. در این 2 برد، مهرداد رضایی، هافبک مس بیشترین تاثیر را داشت. او هفته قبل برای اولین‌بار در این فصل پاس‌گل داد و در این هفته هم از جلو آمدن علیرضا حقیقی در ثانیه‌های پایانی، استفاده کرد و از فاصله‌ای نسبتا دور، برای اولین‌بار در این فصل گل زد.

امیرحسین حسین‌زاده/ هافبک/ استقلال/ نمره 7.47

فرهاد مجیدی با تعویض طلایی، تیمش را به یک قدمی جام قهرمانی رساند. یکی از موثرترین تعویض‌های مجیدی، ورود امیرحسین حسین‎‌زاده به زمین بود. بازیکنی که بعد از 20 هفته، یک بازی لیگ را از روی نیمکت شروع کرده بود. حسین‌زاده در بازی با پدیده، کوتاه ولی موثر بازی کرد. او فقط 5 لمس توپ داشت که یک شوت در چارچوب زد و پایه‌گذار گلِ سرنوشت‌ساز استقلال بود.

محمدرضا حسینی/ هافبک/ سپاهان/ نمره 7.68

بعد از ناکامی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، محمدرضا حسینی تلاش زیادی کرد که در لیگ، حفظ آبرو کند. او هفته قبل در حرکتی تماشایی، از حسینی، دروازه استقلال پنالتی گرفته بود. محمدرضا حسینی در این هفته هم گل 3 امتیازی تیمش را زد. حسینی یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت که مهاجم سپاهان قدر پاسش را ندانست.

رضا شکاری/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 7.70

امیر قلعه‌نویی بین دو نیمه بازی تیمش مقابل آلومینیوم، در اقدامی غیرمنتظره، 3 بازیکن تیمش را بیرون کشید. در بین بازیکنان تعویضی، رضا شکاری مسئولیت بیشتری را به دوش می‌کشید. چراکه جایگزین سعید صادقی، ستاره این فصل لیگ شده بود. شکاری هم گل اول تیمش را زد و همه پاس‌هایش سالم به مقصد رسید تا پاسخ اعتماد قلعه‌نویی را بدهد.

آرمان رمضانی/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.58

شاید کمتر کسی انتظار داشت که آرمان رمضانی، سرنوشت لیگ را تعیین کند. او در بازی با پدیده با ورودش به زمین اما، تنها گل بازی را زد و فاصله استقلال با پرسپولیس را به عدد 6 افزایش داد. رمضانی در این فصل 6 شوت در چارچوب زده که 3 شوت او گل شده‌است. رمضانی یک مرتبه هم تیر دروازه پدیده را با ضربه‌ای تماشایی به لرزه درآورد.

محمد عباس‌زاده/ مهاجم/ تراکتور/ نمره 8.17

بهترین گلزن این فصل تراکتور، در بازی با هوادار برای سومین بار در این فصل پنالتی هدر داد. او در ادامه بازی اما 2 گل زد تا از شکست تیمش، یک برد بسازد. عباس‌زاده در هر 3 بازی اخیر تراکتور حداقل یک گل زده تا با 7 گل زده، به جمع بهترین گلزنان فصل اضافه شود. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری