football360 logo

آرائوخو دچار ضربه مغزی شد؛ نوکمپ از ترس یخ زد!

21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:002 نظر
رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا، در جریان دیدار سه‌شنبه شب گذشته برابر سلتاویگو دچار ضربه مغزی شد.

به گزارش فوتبال 360، بارسلونا سه‌شنبه شب گذشته در ورزشگاه نوکمپ به مصاف سلتاویگو رفت. این بازی که از هفته سی و ششم لالیگا برگزار می‌شد با 2 گل از اوبامیانگ و یک گل از ممفیس دپای 3 بریک به سود بارسلونا در جریان بود که دقیقه 60 بازی یک اتفاق تمام حاضرین در ورزشگاه و سایر هواداران فوتبال را نگران کرد.

ضربه مغزی آرائوخو؛ نوکمپ از ترس یخ زد!

حوالی دقیقه 60 بازی در صحنه‌ای که میانه‌های میدان اتفاق افتاد، رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به طور همزمان با گابی، هم‌تیمی خود برای زدن ضربه سر به هوا پرید. این همزمانی باعث برخورد شدید 2بازیکن از ناحیه سر شد. پس از این برخورد آرائوخو بلافاصله از جای خود بلند شد تا به ادامه بازی بپردازد اما تنها چند ثانیه بعد نقش بر زمین شد تا دیدن این صحنه نگرانی زیادی را در حاضرین در زمین و تماشاگران ایجاد کند. «ایاگو آسپاس» مهاجم و کاپیتان سلتاویگو و اریک گارسیا دیگر بازیکن بارسلونا پس از دیدن این صحنه به سرعت به سمت آرائوخو دویدند و با نگرانی زیاد از کادر پزشکی درخواست کرد به سرعت وارد میدان شده و به وضعیت مدافع جوان بارسلونا رسیدگی کنند.
پس از چند دقیقه دلهره‌آور که نوکمپ از ترس یخ زده بود، آمبولانس وارد زمین مسابقه شد و انتقال مستقیم این بازیکن به بیمارستان خبر از وخامت حال او می‌داد. پس از انتقال آرائوخو به بیمارستان، باشگاه بارسلونا از طریق صفحه رسمی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: « رونالد آرائوخو بازیکن تیم اصلی بارسلونا در حین بازی برابر سلتاویگو دچار ضربه مغزی شده و برای انجام معاینات پزشکی لازم به بیمارستان منتقل شد». این جوان اروگوئه‌ای در حال حاضر در شرایط پایداری به سر می‌برد اما همچنان تحت نظر کادر پزشکی قرار دارد.

نایب قهرمانی، بلیت حضور در سوپرجام

بارسلونا با کسب 3 امتیاز از این دیدار در 2 هفته مانده به پایان رقابت‌ها با 72 امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماند. سویا با یک بازی کمتر 65 امتیازی است اما به نظر نمی‌رسد بتواند برای رده دوم بارسلونا خطری ایجاد کند. بارسا با قطعی کردن جایگاه دوم جدول، یکی از حاضرین در رقابت چهارجانبه سوپرجام اسپانیا خواهد بود که می‌تواند به انجام یک ال‌کلاسیکو جذاب دیگر بینجامد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری