football360 logo

چراغ سبز از اردوگاه پرسپولیس به اسکوچیچ؛ امیری به جام‌جهانی می‌رسد

21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:283 نظر
با اعلام پزشک باشگاه پرسپولیس، عمل جراحی وحید امیری با موفقیت به پایان رسیده و این بازیکن باید دوران نقاهت را پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبال 360، وحید امیری که پس از حدود 2 ماه دوری از ترکیب پرسپولیس سرانجام در ترکیب سرخ‌پوشان در اصفهان مقابل ذوب‌آهن به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، نتوانست این بازی را به سلامت پشت سر بگذارد و از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و فصل را از دست داد. بعد از مصدومیت امیری ابتدا تصور می‌شد که او به جام جهانی 2022 قطر نمی‌رسد اما گویا مصدومیت امیری تا زمان جام جهانی (اواخر آبان ماه) مداوا می‌شود.

امیری به جام جهانی می‌رسد

امیری به سرعت تحت معاینه پزشکان باشگاه پرسپولیس و سپس پزشکان متخصص ارتوپدی قرار گرفت و سرانجام مشخص شد که مصدومیت امیری از ناحیه دیسک کمر بوده و ظهر امروز عمل جراحی روی این بازیکن انجام گرفت تا وارد مرحله گذراندن دوران نقاهت شود.

دکتر حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس طی اعلام رسمی پیرامون مصدومیت وحید امیری و عمل جراحی انجام شده، دوران نقاهت این جراحی را حدود 3 ماه اعلام کرد که این مسئله نشان می‌دهد که امیری فیفادی بعدی تیم ملی در خردادماه را از دست می‌دهد اما نکته امیدوارکننده، حضور احتمالی امیری در کنار تیم ملی برای سفر به قطر و شرکت در جام جهانی 2022 است. امیری احتمالاً دیدارهای ابتدایی پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر را از دست خواهد داد اما اگر دوره درمانی او به خوبی طی شود، می‌تواند در اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی، حاضر شود و همراه شاگردان اسکوچیچ به جام جهانی برود.

خداحافظی با آل‌کثیر تا بعد از جام جهانی!

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی تیم فوتبال پرسپولیس که حدود 5 ماه پیش در مصاف تیمش برابر پدیده دچار پارگی رباط صلیبی شد، سرانجام به انجام عمل جراحی رضایت داده و با اعلام پزشک باشگاه پرسپولیس جراحی زانوی آل‌کثیر امروز در خارج از ایران به انجام رسیده است.

آل‌کثیر حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود که با این وصف، او نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم را از دست خواهد داد و پس از حضور تیم ملی ایران در جام جهانی و از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر، می‌تواند همراه سرخ‌پوشان باشد. البته که اگر اختلافات پیش‌آمده میان او و کادرفنی پرسپولیس منجر به جدایی عیسی آل‌کثیر در نقل‌وانتقالات تابستانی از پرسپولیس نشود!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری