football360 logo

تیم منتخب هفته 27؛ به رنگ آبی

26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:01
3 بازیکن از آلومینیوم، 2 بازیکن از استقلال، سپاهان و هوادار و یکی هم از گل‌گهر و نساجی به تیم منتخب رسیدند.

به گزارش فوتبال 360؛ بهترین بازیکن هفته، ستاره استقلال در شب قهرمانی بود. صالح حردانی در بازی مقابل تیم سابقش هم گل زد و هم پاس‌گل داد. امیرحسین حسین‌زاده، دیگر گلزن استقلال هم جزو بازیکنانی بود که در این هفته بهترین نمایش را داشت. بیشترین نماینده در تیم منتخب را آلومینیوم دارد که موفق به شکست نفتِ منصوریان شد. سپاهان که به روند 29 هفته شکست‌ناپذیری پرسپولیس در بازی‌های خانگی لیگ پایان داد هم 2 ستاره در این هفته داشت. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب فوتبال 360 را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

علیرضا حقیقی/ دروازه‌بان/ نساجی/ نمره 7.78

امیدگل نشان می‌دهد که نفت مسجدسلیمان باید نساجی را شکست می‌داد. نفتی‌ها بیش از سه برابر نساجی شوت در چارچوب زدند، ولی علیرضا حقیقی با مهار 6 شوت، بهترین بازیکن زمین بود. این پنجمین مسابقه فصل بود که علیرضا حقیقی بهترین بازیکن زمین شد.

میلاد فخرالدینی/ دفاع راست/ آلومینیوم/ نمره 7.85

فخرالدینی برای اولین بار در این فصل گل زد. میلاد فخرالدینی بیشتر از همه بازیکنان داخل زمین با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. او از کمک به دفاع هم غافل نبود و یکی از سه بازیکن زمین هم بود که تعداد عملکردهای دفاعی‌اش دو رقمی شد. 

محمد نژادمهدی/ دفاع میانی/ سپاهان/ نمره 7.81

محرم نویدکیا در بازی با پرسپولیس، در اقدامی پرریسک از امید نورافکن و محمد نژادمهدی در قلب دفاع بازی گرفت و گیورگی گولسیانی را نیمکت‌نشین کرد. نژادمهدی با بازی‌خوانی بالا، 4 پاس بازیکنان پرسپولیس را در میانه راه قطع کرد، دقت پاس 94 درصدی داشت و یک گل تماشایی هم زد.

وحید محمدزاده/ دفاع میانی/ آلومینیوم/ نمره 7.50

در تقابل حیثیتی مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان، دفاع آلومینیوم بازی را برای تیمش درآورد. او در آماری کم‌نظیر، 17 مرتبه با عملکردهای دفاعی خطر را از دروازه تیمش دور کرد تا آلومینیوم با این درخشش، پیروز مسابقه شود.

معین عباسیان/ دفاع چپ/ هوادار/ نمره 7.63

دفاع چپ هوادار در بازی با فجر، به اندازه‌ای با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا تیمش گل بزند. عباسیان در این بازی 3 مرتبه با پاس‌هایش گره دفاعی مهمان را باز کرد. در نهایت هم گل هوادار روی ریباند ضربه ایستگاهی تماشایی او و پس از برخورد به تیر دروازه، به ثمر رسید. عباسیان با یک گل و 5 پاس‌گل، بار خط حمله نه‌چندان قدرتمند تیم رضا عنایتی را به دوش می‌کشد.

صالح حردانی/ هافبک/ استقلال/ نمره 8.12

خرید نیم‌فصل فرهاد مجیدی، درحساس‌ترین مواقع به داد او رسیده است. حردانی یک بار در دربی، با سانتری تماشایی گل استقلال را ساخت و سرنوشت لیگ را تغییر داد. این بار هم در بازی با تیم سابقش، هم گل زد و هم پاس‌گل داد تا قهرمانی استقلال را قطعی کند. 

فرشید باقری/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 7.41

هافبک سابق استقلال در این فصل گل نمی‌زند، مگراینکه دربی باشد. فرشید باقری در این فصل فقط 2 گل زده که هر دو را هم به مس رفسنجان زد. در هر دو بازی هم مسابقه را از روی نیمکت آغاز کرده بود و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود. 

محمود قائدرحمتی/ هافبک/ آلومینیوم/ نمره 7.46

خرید اول فصل آلومینیوم، انقدر گل نزد تا یکی از زیباترین گل‌های فصل را بزند. قائدرحمتی با دریبل‌هایی تماشایی، دو بازیکن نفت را از پیش‌روی برداشت و شوت نهایی‌اش هم با برخورد به تیر دروازه تبدیل به گل شد تا نامش را به فهرست زننده زیباترین گل‌های فصل اضافه کند.

سروش رفیعی/ هافبک/ سپاهان/ نمره 7.54

رفیعی یکی از موفق‌ترین بازیکنان هفته در نبردهای یک مقابل یک بود. او علاوه بر دریبل‌های موفقی که داشت، 4 مرتبه هم با خطای بازیکنان پرسپولیس متوقف شد. سروش رفیعی کمی هم خوش‌شانس بود که در این هفته یک گل به نامش ثبت شد.

محمدجواد محمدی/ مهاجم/ هوادار/ نمره 7.41

شوت تماشایی معین عباسیان از روی ضربه ایستگاه، پس از برخورد به تیر دروازه، به محمدجواد محمدی رسید و او برای گل زدن، کار دشواری نداشت. محمدی 4 مرتبه دروازه فجر را با شوت تهدید کرد که به جز یک شوت، مابقی آن‌ها در چارچوب بود. محمدی این فصل به استقلال، پرسپولیس و رفت و برگشت مقابل تراکتور گل زده است.

امیرحسین حسین‌زاده/ مهاجم/ استقلال/ نمره 7.62

روزهای خوب ستاره 21 ساله با استقلال ادامه دارد. حسین‌زاده در بازی با فولاد، تعداد گل‌های فصلش را به عدد 6 افزایش داد. حسین‌زاده روی گل هفته قبل استقلال هم تاثیرگذار بود. امیرحسین حسین‌زاده این فصل در فاکتورهای تهاجمی شوت، پاس‌کلیدی و دریبل موفق یکی از دو بازیکن برتر استقلال است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری