football360 logo

ترین‌های هفته بیست‌وهفتم؛ سعادت آبی

25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:42
استقلال با قهرمانی زودهنگام خود موفق شد سهم ویژه‌ای در ترین‌های هفته بیست‌وهفتم داشته باشد.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وهفتم با مشخص شدن نام قهرمان لیگ بیست‌ویکم به پایان رسید. استقلال با برد مقابل فولاد و باخت پرسپولیس به سپاهان جام قهرمانی را سه هفته مانده به پایان فصل تصاحب کرد و تکلیف صدر جدول مشخص شد. باخت پرسپولیس مقابل سپاهان اما باعث شد تا مشخص شدن نام نایب قهرمان به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. در انتهای جدول هم احتمالا مثلث نفت مسجدسلیمان، پدیده و فجرسپاسی سقوط کننده‌ها را مشخص خواهند کرد.

تیم هفته: استقلال

از این هفته برای نوشتن از استقلال می‌توانیم از لقب قهرمان این فصل استفاده کنیم. شاگردان فرهاد مجیدی با برد فولاد نیم بیشتری از جام را در دستانشان داشتند و بعد از باخت پرسپولیس به سپاهان این جام را تمام و کمال برای خود کردند. استقلال از 2 شوت در چارچوب به 2 گل رسید تا با تیزهوشی و موقعیت‌شناسی در این بازی مانند کل فصل، قهرمانی خود را مسجل کند. شاگردان فرهاد مجیدی خیلی خوب فشار این بازی حساس را مدیریت کردند و از یک بازی سخت برنده از زمین خارج شدند.

مربی هفته: محرم نویدکیا (سپاهان)

بازی پرسپولیس و سپاهان مصاف دو مربی‌ای بود که در مقطعی از فصل هر دو از ادامه و شرایط ناامیدشده و استعفا دادند. محرم نویدکیا اما در بازی بزرگ هفته صاحب 3 امتیاز شد تا روندی که دو مربی بعد از استعفا طی کردند کاملا متفاوت باشد.  13 شوت و 4 شوت در چارچوب در این بازی باز هم نمایانگر یک بازی هجومی از تیم زیبای محرم نویدکیا بود. پرسپولیس که این هفته‌ها حسابی از بازیکنان سابقش ضربه می‌خورد در این بازی هم با گل سروش رفیعی تقریبا از 3 امتیاز بازی قطع امید کرد.

بازیکن هفته: صالح حردانی (استقلال)

ستاره بازی فولاد-استقلال بازیکن نیم‌فصل اول قرمزها با پیراهن آبی بود. صالح (سعادت) حردانی که در فولاد تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده بود، حسابی توانایی‌هایش را به رخ جواد نکونام کشید. یک گل و یک پاس گل در بازی قهرمانی آبی‌ها نمره قبولی برای خرید فرهاد مجیدی بود. بازیکنی که با حضورش توانست کاپیتان وریا غفوری را نیمکت‌نشین کند. شوت زیبای حردانی یکی از زیباترین گل‌های هفته هم بود و می‌توان آن را گل قهرمانی استقلال هم نامید. او که بازی را با خوش‌وبش و خنده با نکونام آغاز کرده بود در نهایت او را ناراحت و عصبانی راهی رختکن کرد.

گل هفته: محمود قائدرحمتی (آلومینیوم اراک)

بازی آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان کلکسیون گل‌های زیبا بود. در نهایت اما گل محمود قائدرحمتی را می‌توان گل هفته نامید. او بعد از جا گذاشتن دو بازیکن حریف از وسط زمین خودش را به پشت محوطه صنعت نفت رساند و از همان‌جا با یک شوت زیبا حرکتش را تکمیل کرد. گل اول آلومینیوم هم با یک شوت از راه دور و البته اشتباه دروازه‌بان به ثبت رسید و گل صنعت نفت هم یک برگردان زیبا بود.

پاس گل هفته: معراج پورتقی (پدیده)

با پرتاب اوت جالب فردین رابط توپ در شلوغی محوطه جریمه پیکان به معراج پورتقی رسید. او در شرایطی که در احاطه چند بازیکن پیکان قرار داشت، با چشمان باز و سری بالا به خوبی همبازی‌اش را  در آستانه دروازه دید. پاس دقیق او باعث شد تا ابوالفضل عکاشه با یک ضربه راحت گل تساوی تیمش را به ثمربرساند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری