football360 logo

دستاورد قابل توجه صادق محرمی؛ پرافتخارترین ایرانی در اروپا

26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:18
صادق محرمی، دفاع راست تیم ملی ایران برای چهارمین بار قهرمانی در لیگ کرواسی را تجربه کرد.

به گزارش فوتبال 360، دینامو زاگرب در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر کرواسی، یکشنبه‌شب با پیروزی 2 بر صفر در خانه سیبنیک برای پنجمین فصل متوالی قهرمان لیگ کرواسی شد. صادق محرمی که در این بازی هم به میدان نرفت، به این ترتیب یک بار دیگر قهرمانی لیگ کرواسی را جشن گرفت.

محرمی که چهارمین فصل حضورش در دینامو را تجربه می‌کند برای چهارمین بار قهرمان لیگ کرواسی شد. این بازیکن به این ترتیب پرافتخارترین لژیونر فوتبال ایران محسوب می‌شود. سردار آزمون هم سه فصل پیاپی با زنیت قهرمان لیگ روسیه شده بود،  البته اگر قهرمانی این فصل زنیت هم جزو افتخارات سردار محاسبه شود، او هم مثل محرمی چهار قهرمانی را در اروپا تجربه کرده است.

صادق محرمی چهار سال پیش پس از دو فصل قهرمانی با پرسپولیس راهی دینامو شد، او البته در یک نیم‌فصل به‌عنوان یار قرضی به لوکوموتیو رفت، با این حال در هر چهار قهرمانی دینامو در چهار فصل اخیر حاضر بوده است. دفاع راست تیم ملی البته خیلی کم در تیمش به بازی گرفته می‌شود، موضوعی که مورد اعتراض برانکو، ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس هم قرار گرفت. صادق در این فصل فقط 9 بازی آن هم به صورت نصف و نیمه در لیگ بازی کرد و در نیم فصل دوم تنها 78 دقیقه به بازی گرفته شد. با این حال او با شش قهرمانی متوالی در ایران و کرواسی به یک رکورد منحصر‌به‌فرد دست پیدا کرد.

مطلب مرتبط:

دهمین قهرمانی اروپایی ایرانی‌ها؛ از جادوگر و دایی تا سردار و مهدی

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری