football360 logo

تیم منتخب هفته 28؛ جای سرخابی‌ها خالی نیست!

30 اردیبهشت 1401 ساعت 19:595 نظر
3 بازیکن از سپاهان و گل‌گهر، 2 تا ذوب‌آهن و نساجی، یکی هم از فولاد به تیم منتخب هفته رسیدند.

به گزارش فوتبال 360؛ ستاره‌های چند تیم در هفته‌ای که بازی نیمه‌تمام تراکتور و پرسپولیس چنگی به دل نزد و استقلال هم در خانه متوقف شد، حسابی درخشیدند. محمد کریمی از فرصت بازی با تیم قعرنشین جدول بهره برد و خط تیره مقابل گل و پاس‌گلش را پاک کرد تا بهترین بازیکن هفته شود. کی‌روش استنلی و سعید صادقی هم بهترین زوج فصل را ساختند و برای پنجمین مرتبه در این فصل، به همدیگر پاس‌گل دادند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب فوتبال 360 را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

حبیب فرعباسی/ دروازه‌بان/ ذوب‌آهن/ نمره 7.26

دو دروازه‌بان در این هفته با نمایشی که داشتند، باعث برد تیم‌شان شدند. فائزالرشیدی و حبیب فرعباسی که هر دو، برای ثبت کلین‌شیت، 2 شوت مهار کردند. با این تفاوت که دروازه‌بان ذوب‌آهن بیشتر از دروازه‌بان عمانیِ مس در جریان بازی بود و یک عملکرد دفاعی هم داشت. با این درخشش، تعداد کلین‌شیت‌های این فصل فرعباسی بالاخره دو رقمی شد.

دانیال اسماعیلی‌فر/ دفاع/ سپاهان/ نمره 7.84

دفاع راست سپاهان بعد از نمایش ضعیف مقابل استقلال، در سه هفته اخیر درخشیده است. او در بازی این هفته مقابل پدیده 101 مرتبه توپ را لمس کرد و دوندگی بالایی هم داشت. اسماعیلی‌فر برای اینکه تعداد گل فصلش را هم مانند پاس‌گل، به عدد 5 برساند، 3 شوت به سمت دروازه پدیده زد و یک شادی گل داشت. 

امیرمهدی جان‌ملکی/ دفاع/ نساجی/ نمره 7.67

دفاع میانی 23 ساله نساجی که در نیم‌فصل اول فقط به تراکتور گل زده بود، اولین گلش در نیم‌فصل دوم را هم در این هفته به هوادار زد. جان‌ملکی در این بازی تعهد دفاعی بالایی هم داشت و هیچ بازیکنی به اندازه او، خطر را از دروازه تیمش دور نکرد. 

محمد قریشی/ دفاع/ ذوب‌آهن/ نمره 8.03

17 عملکرد دفاعی محمد قریشی نظیر دفع توپ، قطع پاس و بلاک اجازه نزدیک شدن میزبان را به دروازه ذوب‌آهن نداد. قریشی برای تکمیل نمایش درخشانش، یک گل کم داشت که آن را هم به ثمر رساند و به تنهایی، 3 امتیاز دیگر را به حساب مهدی تارتار و ذوب‌آهن واریز کرد. قریشی که تا هفته بیستم گلی نزده بود، حالا دو گله شده است. 

میلاد جهانی/ دفاع چپ/ سپاهان/ نمره 7.55

تعویض دقیقه 32 محرم نویدکیا، حضور میلاد جهانی به زمین مسابقه بود. جهانی با ورودش، زوج خوبی را در کنار زمین شکل داد و در نهایت یک گل هوشمندانه هم زد. او در این بازی از خلق موقعیت هم غافل نبود و 3 پاس‌کلیدی داد.

محمد کریمی/ هافبک/ سپاهان/ نمره 8.24

بهترین بازیکن هفته، کسی بود که هم گل زد و هم پاس‌گل داد. محمد کریمی که در فصلی ناامیدکننده تعداد گل و پاس‌گل این فصلش صفر بود، در این هفته هر دو خط تیره را با هم پاک کرد. کریمی ابتدا یک پاس‌گل تماشایی به دانیال اسماعیلی‌فر داد و در ادامه هم خودش یک شادی گل داشت.

ایوب کلانتری/ هافبک/ نساجی/ نمره 7.96

ایوب کلانتری برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری، 2 پاس‌گل داد. او ابتدا از روی ضربه ایستگاهی، پاسی شبیه به فینال جام حذفی این فصل را ارسال کرد و در دقیقه 96 هم با پاسش، برد نساجی را جشن گرفت. کلانتری در بازی با هوادار یک مرتبه دیگر هم با پاس‌کلیدی و یک مرتبه هم با شوت، دروازه حریف را تهدید کرد که حاصلی نداشت.

سعید صادقی/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 8.02

ستاره این فصل تیم امیر قلعه‌نویی، به اندازه‌ای نفت مسجدسلیمان را اذیت کرد تا مهمان دست تسلیم بالا ببرد. صادقی خلاق‌ترین بازیکن هفته بود و 5 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا بالاخره گل‌گهر یک گل زد. او با این پاس، بهترین زوج فصل را هم به نام خودش و کی‌روش ثبت کرد که 5 پاس‌گل به یکدیگر داده‌اند. 

آیاندا پاتوسی/ هافبک/ فولاد/ نمره 7.77

بازی با پیکان و یک ضربه ایستگاهی تماشایی، تعداد گل‌های این فصل آیاندا پاتوسی را به عدد 6 رساند. پاتوسی علاوه بر گلی که زد، 29 پاس مهم در زمین میزبان داد و نقش پررنگی در باز شدن گره خط دفاعی حریف داشت.

مرتضی تبریزی/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 7.89

تبریزی برای ششمین شادی گل فصلش، فقط 5 دقیقه زمان لازم داشت. او در بازی با نفت مسجدسلیمان، یک ساعت در زمین حضور داشت که هم گل زد و هم یک موقعیت ساخت. تبریزی هفته قبل هم یک پاس‌گل داده بود.

کی‌روش استنلی/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 7.67

مهاجم تنومند و محبوب امیر قلعه‌نویی، باز هم گل زد. این پنجمین گل کی‌روش در این فصل بود که با توجه به اینکه از هفته شانزدهم به ترکیب گل‌گهر اضافه شد، نمایش قابل قبولی است. کی‌روش در بازی با نفت مسجدسلیمان یک تلاش دیگر هم برای گلزنی داشت که با مهار دروازه‌بان مواجه شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری