football360 logo

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها؛ بازگشت فرمانده

31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:5052 نظر
پرسپولیسی‌ها علاوه بر علیرضا بیرانوند با یک ملی‌پوش دیگر به توافق رسیدند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس بعد از 5 فصل قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ایران، این فصل قهرمانی را به رقیب سنتی خود استقلال واگذار کرد. سرخپوشان با وجود اینکه هنوز چند هفته‌ای به پایان لیگ باقی‌مانده، مذاکرات خود با گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی را آغاز کرده‌اند. یحیی برای لیگ بیست‌و‌دوم نام چند ستاره را به مسئولان باشگاه پرسپولیس داده تا با آن‌ها قرارداد ببندند و این ستاره‌ها که ملی‌پوش هم هستند، در یک‌قدمی حضور در جمع سرخپوشان قرار دارند.

علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی 2 بازیکنی هستند که در روزهای گذشته خبر پیوستن آن‌ها به پرسپولیس مطرح شده. علاوه براین 2 بازیکن، احمد نوراللهی یکی دیگر از ملی‌پوشانی است که گل‌محمدی او را می‌خواهد. نوراللهی که بازیکن ثابت ترکیب تیم ملی است و شانس زیادی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر دارد، وضعیت خوبی در باشگاه شباب‌الاهلی امارات ندارد و دلش نمی‌خواهد با ماندن در این تیم، حضور در جام جهانی را به خطر بیاندازد.

هافبک سابق پرسپولیس که در ابتدای لیگ بیست‌ویکم از این تیم جدا شد و به همراه دیگر ملی‌پوش فوتبال ایران مهدی قایدی راهی شباب‌الاهلی شد، خبر بازگشتش به پرسپولیس را به یکی از همبازیان خود که او هم می‌خواهد بعد از چند سال به پرسپولیس برگردد، داده است.

میلاد سرلک دیگر هافبک پرسپولیس هم که قراردادش با این باشگاه در پایان فصل به پایان می‌رسد، با مسئولان این باشگاه برای ادامه حضور در جمع سرخپوشان به توافق رسیده و با حضور احتمالی نوراللهی، کامیابی‌نیا و سرلک در میانه میدان پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم، خیال یحیی از کمربند خط میانی سرخپوشان راحت خواهد شد. 

با حضور احتمالی بیرانوند، پورعلی‌گنجی، نوراللهی و تمدید قرارداد مهدی ترابی و سرلک، اولویت بعدی پرسپولیسی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات، تقویت فاز هجومی این تیم و خریدن یک مهاجم فرصت‌طلب خواهد بود.  


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری