football360 logo

زین‌الدین زیدان، قربانی تغییرات پاری‌سن‌ژرمن؟

01 خرداد 1401 ساعت 17:174 نظر
در شرایطی که از هفته‌ها قبل شایعه حضور زیدان روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن به گوش می‌رسید، به نظر می‌رسد این موضوع منتفی است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، ماه‌هاست که در فرانسه از زین‌الدین زیدان به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن یاد می‌شود. حتی شایعات تا حدی پیش رفت که عنوان شد خانواده سلطنتی قطر با زیدان دیدار داشته و سعی در راضی کردن او برای حضور در پاریس کرده‌اند. با وجود انتشار چنین اخباری، به تازگی روزنامه «لوپاریزین»، نشریه نزدیک به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن عنوان کرده زیدان سرمربی بعدی پاریسی‌ها نخواهد بود. در واقع از گزارش مذکور اینطور برمی‌آید که «زیزو» یکی از قربانیان تغییراتی است که در پاری‌سن‌ژرمن به تازگی رخ داده است.

تغییر برنامه‌ها با تمدید قرارداد امباپه

مهمترین اتفاقی که این روز‌ها در این باشگاه رخ داده، تمدید قرارداد کیلیان امباپه تا سال ۲۰۲۵ است. این موضوع مصادف با اخراج لئوناردو، مدیرورزشی باشگاه شده و به تازگی لوئیس کامپوس به عنوان جانشین لئوناردو به پاریس آمده است. حضور کامپوس، معادلات روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن را به هم زده، چون از شواهد و قراین اینطور پیداست که او از همین حالا سرمربی بعد پاریس را انتخاب کرده است. «لوپاریزین» در بخشی از گزارشش می‌نویسد: «مربی‌ای که لوئیس کامپوس به دنبال آن است چهره‌ای «جوان» است که توانایی‌های بی‌شماری خواهد داشت. کامپوس البته تا جای ممکن به دنبال این است که سرمربی بعدی فرانسوی باشد». شاید تا همین بخش از این گزارش هم بتوان شانسی برای زیدان متصور بود، ولی بخش دوم این گزارش صراحتا به نام قهرمان جام جهانی ۹۸ اشاره می‌کند و می‌آورد: «مربی مدنظر کامپوس قطعا زین‌الدین زیدان نخواهد بود. او با معیار‌های مدنظر این مدیرورزشی جدید همخوانی ندارد». همزمان با انتشار این گزارش، برنامه مطرح «تله‌فوت» هم اشاره کرده که زیدان سرمربی بعدی پاری‌سن‌ژرمن نیست.

گالتیه، اسمی شگفت انگیز؟

موضوعی که داستان تغییرات در پاری‌سن‌ژرمن را مهیج‌تر می‌کند شایعات اخیری است که به راه افتاده است. آنطور که رسانه‌های فرانسوی نوشته‌اند، لوئیس کامپوس که خاطرات خوبی از همکاری با کریستوف گالتیه دارد قصد دارد با این مربی برای حضورش در «پارک دو پرنس» وارد مذاکره شود. مشکل، اما اینجاست که گالتیه با باشگاه نیس قرارداد دارد و اگر قصد جدایی داشته باشد باید رضایت این باشگاه را جلب کند.

مطرح شدن نام گالتیه برای نشستن روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن به اندازه‌ای عجیب است که حتی خود این مربی هم نمی‌خواهد آن را باور کند. گالتیه پس از برتری تیمش برابر رنس، در کنفرانس خبری و در واکنش به این پرسش که قرار است سرمربی بعدی پاری‌سن‌ژرمن شود گفت: «چی؟ می‌شود دوباره تکرار کنید؟ به خوبی متوجه نشدم. من را دست انداخته‌اید؟ این‌ها شایعه است. از چیز‌هایی که می‌گویید شوکه شده‌ام. نمی‌دانم چه پاسخی باید بدهم. راستش جوابی برای این موضوع ندارم».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری